Міф про те, що після пробігу в 150 000 кілометрів автомобіль стає ненадійним і вимагає негайного продажу, вкоренився серед російських автолюбителів. Він виник багато років тому, і точні причини його появи втрачені, але його вплив відчувається досі. Перекупник розповів на чому він заснований і чи має сенс.
У реальності сучасний автопарк України містить безліч машин з пробігом понад 200 000 км, деякі з яких служать без серйозних проблем. Чому ж з’являється думка, що саме досягнення 150 000 км – критична точка? Все пов’язано з тим, що саме в цьому діапазоні закінчується гарантія від виробника, і у власника з’являється страх перед можливими витратами.
Крім того, після цього терміну рекомендують проводити профілактичні роботи, пов’язані з дорогим ремонтом двигуна і трансмісії – що додає страхів. В умовах зростання цін на запчастини і послуги в офіційних сервісах, багато хто воліє позбутися автомобіля заздалегідь. Такий підхід дозволяє знизити ризик зіткнутися з великими поломками і значними фінансовими витратами.
Для популярних марок на кшталт Toyota, Kia або Hyundai пробіг до 100 000 км вважається цілком безризиковим. Однак, з огляду на вартість ТО, необхідність вкладення більшої кількості коштів після закінчення гарантійного терміну робить бажання продати авто після досягнення 150 тисяч кілометрів пробігу цілком обґрунтованим.
У зимовий період автомобіль значно втрачає керованість і зчеплення з промерзлою дорогою, тому водіям необхідно…
Восьмимісні кросовери та позашляховики користуються особливою популярністю завдяки просторим салонам і практичності. Експерти порталу TopSpeed…
Багато водіїв забувають, що акумулятор у машині - це витратний елемент. Рано чи пізно його…
Частка покупців, які розглядають електромобілі, скоротилася за рік на 10 п.п. і становила лише 14%,…
Тема зимового прогріву двигуна обговорюється вже багато років. Одні водії кажуть, що мотор потрібно гріти…
Компанія BMW офіційно підтвердила, що кросовер X4 з двигуном внутрішнього згоряння буде знятий із виробництва.…
Leave a Comment