Авто

Повністю автономне таксі Tesla Cybercab може отримати кермо

Компанія Tesla знову опинилася в центрі уваги завдяки своєму амбітному проєкту Cybercab 2026 — повністю автономному таксі, запуск якого заплановано на другий квартал наступного року. Спочатку інженери Tesla задумували цей електрокар як транспорт майбутнього: без керма, без педалей, з мінімалістичним двомісним салоном, розрахованим на найчастіші сценарії поїздок — коли в машині всього один або два пасажири. Такий підхід, на думку Ілона Маска, дозволив би максимально знизити експлуатаційні витрати і зробити поїздки максимально ефективними.

Однак на шляху до втілення цієї ідеї в життя виникли серйозні перешкоди. Справа в тому, що діючі закони і регламенти, що регулюють експлуатацію безпілотних автомобілів, як і раніше вимагають наявності традиційних органів управління — керма і педалей. Навіть такі гіганти, як Waymo, змушені дотримуватися цих правил. Днями голова ради директорів Tesla Робін Денхолм відкрито визнала, що дизайн Cybercab, швидше за все, доведеться адаптувати під вимоги регуляторів. Якщо влада наполягає на наявності керма і педалей — значить, вони з’являться і в серійній версії.

Сам Маск не раз підкреслював, що його мета — створити транспорт, повністю оптимізований під автономне водіння, без надмірностей і зайвих елементів, успадкованих від класичних автомобілів. Він зазначав, що якщо мова йде про машину для швидкої їзди і гострих відчуттів, то потрібні кермо і педалі, але Cybercab — це зовсім інший випадок: тут ставка робиться на комфорт, безпеку і економічність, а максимальна швидкість обмежена приблизно 140 км/год.

Проте, поки регулятори не готові повністю відмовитися від звичних стандартів. Тому, незважаючи на сміливі заяви і концепції, Tesla, можливо, доведеться піти на компроміс і оснастити Cybercab звичними органами управління, щоб отримати дозвіл на експлуатацію на дорогах загального користування. Так що революція в світі автономних таксі відкладається — принаймні, до тих пір, поки закони не наздоженуть технології.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Новий кросовер Volvo EX90 отримав п’ять зірок Euro NCAP

Електричний Volvo EX90 підтвердив високий рівень безпеки марки: у новому циклі тестів Euro NCAP SUV…

19.11.2025

Nissan готує Xterra для боротьби з топовими рамними SUV Toyota

Фінансові труднощі не зупинили Nissan, а навпаки - підштовхнули компанію до активнішої розробки нових моделей.…

19.11.2025

Названо найнадійніші позашляховики 2025 року: ці моделі прослужать понад 15 років

Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…

19.11.2025

Новий кросовер Audi без емблеми вперше показали без камуфляжу

У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…

19.11.2025

Volkswagen підтвердив: Polo GTI залишить європейський ринок у 2026 році

Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…

19.11.2025

Як холод впливає на батареї електромобілів: що потрібно знати взимку

Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…

19.11.2025