Авто

Повністю автономне таксі Tesla Cybercab може отримати кермо

Компанія Tesla знову опинилася в центрі уваги завдяки своєму амбітному проєкту Cybercab 2026 — повністю автономному таксі, запуск якого заплановано на другий квартал наступного року. Спочатку інженери Tesla задумували цей електрокар як транспорт майбутнього: без керма, без педалей, з мінімалістичним двомісним салоном, розрахованим на найчастіші сценарії поїздок — коли в машині всього один або два пасажири. Такий підхід, на думку Ілона Маска, дозволив би максимально знизити експлуатаційні витрати і зробити поїздки максимально ефективними.

Однак на шляху до втілення цієї ідеї в життя виникли серйозні перешкоди. Справа в тому, що діючі закони і регламенти, що регулюють експлуатацію безпілотних автомобілів, як і раніше вимагають наявності традиційних органів управління — керма і педалей. Навіть такі гіганти, як Waymo, змушені дотримуватися цих правил. Днями голова ради директорів Tesla Робін Денхолм відкрито визнала, що дизайн Cybercab, швидше за все, доведеться адаптувати під вимоги регуляторів. Якщо влада наполягає на наявності керма і педалей — значить, вони з’являться і в серійній версії.

Сам Маск не раз підкреслював, що його мета — створити транспорт, повністю оптимізований під автономне водіння, без надмірностей і зайвих елементів, успадкованих від класичних автомобілів. Він зазначав, що якщо мова йде про машину для швидкої їзди і гострих відчуттів, то потрібні кермо і педалі, але Cybercab — це зовсім інший випадок: тут ставка робиться на комфорт, безпеку і економічність, а максимальна швидкість обмежена приблизно 140 км/год.

Проте, поки регулятори не готові повністю відмовитися від звичних стандартів. Тому, незважаючи на сміливі заяви і концепції, Tesla, можливо, доведеться піти на компроміс і оснастити Cybercab звичними органами управління, щоб отримати дозвіл на експлуатацію на дорогах загального користування. Так що революція в світі автономних таксі відкладається — принаймні, до тих пір, поки закони не наздоженуть технології.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Як камені в шинах впливають на балансування та безпеку автомобіля

Під час експлуатації зимових шин водії нерідко помічають, що в протекторі застрягає безліч каменів —…

29.10.2025

Механік пояснив, чому скандинави не прогрівають авто взимку

Дискусії про те, чи потрібно прогрівати двигун перед поїздкою в зимову пору року, не вщухають.…

29.10.2025

Kia показала перші зображення електромобіля EV4 GT

Компанія Kia представила перші зображення потужної версії електромобіля EV4, яка отримає назву EV4 GT. На…

29.10.2025

Чому обдурити дорожні камери неможливо: пояснення експертів

Обговорення поганої якості знімків з дорожніх камер не вщухає до цього дня. Багато хто вважає,…

29.10.2025

Експерт пояснив, чому електромобілі не завжди екологічніші за бензинові авто

Обговорення швидкого зникнення двигунів внутрішнього згоряння нерідко пов'язані не з їх недостатньою ефективністю, а з…

29.10.2025

Предсталено новий Jeep Grand Cherokee 2026 з турбомотором Hurricane і свіжим дизайном

Коли говорять про американський бренд Jeep, одразу уявляють легендарний рамний Wrangler, але насправді Grand Cherokee…

29.10.2025