Авто

Skoda Superb TDI показала витрату 2,61 л/100 км на рекордному пробігу

Польський гонщик Міко Марчик, чемпіон Європи з ралі 2025 року, встановив унікальний рекорд, проїхавши 2831 кілометр на новій Skoda Superb TDI без жодної зупинки на АЗС. Середня витрата склала лише 2,61 літра на 100 кілометрів, хоча паспортний показник моделі – 4,8 літра. На деяких ділянках маршруту у Франції, завдяки попутному вітру, витрата знизилася до 2,2 літра, що можна порівняти з показниками гібридів або електромобілів. Про рекордний автопробіг повідомили на офіційному сайті Skoda.

Хоч професійні ралійні гонщики зазвичай люблять швидкість і агресивне водіння, Марчик має нетипове хобі – економічну їзду. Саме він вирішив перевірити, наскільки далеко можна проїхати на одному баку. Маршрут пролягав через Польщу, Німеччину, Францію, Бельгію та Нідерланди, майже три тисячі кілометрів, які він подолав без заправки.

Для рекордного заїзду обрали Skoda Superb TDI з 2,0-літровим турбодизелем на 150 к.с. та роботизованою коробкою DSG. Автомобіль додатково підготували: встановили шини з низьким коефіцієнтом опору та занижену підвіску від версії Sportline для покращеної аеродинаміки й меншого тертя, що прямо вплинуло на витрату палива. 68-літровий бак виявився достатнім, адже звичайного 4,8-літрового розходу вистачило б приблизно на 1400 кілометрів.

Щоб досягти таких результатів, Марчик їхав повільно, дотримуючись середньої швидкості близько 80 км/год. Він уникав різких прискорень і гальмувань, максимально використовуючи інерцію автомобіля. Особливо вдалою виявилася ділянка у Франції з попутним вітром, де витрата впала до рекордних 2,2 літра на 100 кілометрів.

Гонщик поділився порадами для економної їзди: підтримувати оптимальний тиск у шинах, добре відпочивати перед поїздкою, враховувати трафік і мінімізувати гальмування, розганятися плавно, використовувати режим Eco, а також звертати увагу на напрямок вітру.

Чи варто так їздити щодня? Малоймовірно, але факт, що Skoda Superb здатна проїхати майже три тисячі кілометрів на одному баку, вражає. Це підтверджує, що сучасні автомобілі можуть бути не лише швидкими, а й надзвичайно економічними – якщо правильно ними керувати.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

М’яка зима чи ожеледиця: чи достатньо шин M+S для українських доріг

Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…

04.12.2025

Dacia готує новий універсал C-Neo: перші подробиці та характеристики

Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…

04.12.2025

Toyota готує нову Corolla Touring у гібридному та електричному варіантах

Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…

04.12.2025

Названо п’ять найбільш недооцінених автомобілів 2010-х років

Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…

04.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримав сенсорне управління замість кнопок

Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…

04.12.2025

Як захистити автомобіль від корозії та примерзання взимку

Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…

04.12.2025