Деякі водії звикли заздалегідь міняти шини на зимові. З одного боку, це може бути виправдано, наприклад, якщо автомобіль просто стоїть у гаражі, готовий до морозів. Проте для щоденної експлуатації передчасна заміна шин може мати низку ризиків. Названо чотири основні негативні моменти передчасної заміни шин.
Зимові шини виготовлені з м’якої гуми, розрахованої на низькі температури. При +10 °C і вище вони нагріваються і стираються швидше. До справжніх морозів глибина протектора може зменшитися на 20–30%, що погіршить зчеплення на льоду. Автоексперти радять міняти літні шини на зимові, коли середньодобова температура протягом тижня опускається до +7 °C і нижче.
Зимові шини мають більший опір коченню через агресивний малюнок протектора. На сухому асфальті витрата пального зростає на 5–10%.
На сухій і мокрій дорозі (без снігу та льоду) зимові шини гірше гальмують (до 3–5 метрів при 80 км/год) і слабше тримають повороти через м’які боковини. У дощ при +10 °C зимова гума знижує зчеплення з дорогою.
У теплу погоду зимові шини перегріваються, особливо при довгих поїздках. Це може спричиняти легку деформацію навіть при незначних ударах.
Таким чином, передчасна заміна шин на зимові до початку справжніх холодів може призвести до швидшого зносу, підвищеної витрати пального, погіршення керованості та більшого ризику пошкодження коліс.
Ionity запустила в Норвегії свою першу зарядну станцію, здатну видавати до 500 кВт потужності. Об'єкт,…
Конфлікти між водіями та працівниками патрульної поліції трапляються досить часто. Причиною зазвичай стає груба поведінка…
Дизельні двигуни вже давно використовують не лише в вантажівках і тракторах. Сьогодні це економія палива,…
Від правильного налаштування дзеркал значною мірою залежить безпека на дорозі, однак багато водіїв регулюють їх…
Першим спортивним автомобілем Mazda з роторним двигуном стало купе RX-7, за яким пізніше з'явилася модель…
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Leave a Comment