Деякі водії звикли заздалегідь міняти шини на зимові. З одного боку, це може бути виправдано, наприклад, якщо автомобіль просто стоїть у гаражі, готовий до морозів. Проте для щоденної експлуатації передчасна заміна шин може мати низку ризиків. Названо чотири основні негативні моменти передчасної заміни шин.
Зимові шини виготовлені з м’якої гуми, розрахованої на низькі температури. При +10 °C і вище вони нагріваються і стираються швидше. До справжніх морозів глибина протектора може зменшитися на 20–30%, що погіршить зчеплення на льоду. Автоексперти радять міняти літні шини на зимові, коли середньодобова температура протягом тижня опускається до +7 °C і нижче.
Зимові шини мають більший опір коченню через агресивний малюнок протектора. На сухому асфальті витрата пального зростає на 5–10%.
На сухій і мокрій дорозі (без снігу та льоду) зимові шини гірше гальмують (до 3–5 метрів при 80 км/год) і слабше тримають повороти через м’які боковини. У дощ при +10 °C зимова гума знижує зчеплення з дорогою.
У теплу погоду зимові шини перегріваються, особливо при довгих поїздках. Це може спричиняти легку деформацію навіть при незначних ударах.
Таким чином, передчасна заміна шин на зимові до початку справжніх холодів може призвести до швидшого зносу, підвищеної витрати пального, погіршення керованості та більшого ризику пошкодження коліс.
Коли восени починаються снігопади, водії часто стикаються з проблемою обледеніння двірників та налипання снігу на…
Ринок вживаних автомобілів в Україні демонструє справжній бум: покупці все частіше обирають найбюджетніші варіанти, а…
Ford Motor подала патентну заявку на нову систему освітлення, створену для полегшення дистанційного керування автомобілем…
BMW поділилася деталями про розвиток дизайну та цифрових рішень у майбутніх моделях Neue Klasse. На зустрічі в…
Consumer Reports оприлюднив оновлений рейтинг зимових шин 2025 року, про що повідомляє SlashGear. У центрі…
Subaru Forester нового покоління дебютував ще у 2023 році, спершу на ринку США, а згодом…
Leave a Comment