Надто дешеві автомобільні шини можуть почати руйнуватися та кришитися вже після 10 тисяч кілометрів пробігу. Такі випадки трапляються дедалі частіше, особливо серед водіїв, які намагаються зекономити на сезонній заміні гуми.
За словами експерта, причиною швидкого зносу часто є використання неякісних матеріалів. Деякі виробники надто дешевої гуми, намагаючись знизити собівартість, заміщують частину каучуку великою кількістю сажі. Це призводить до прискореного руйнування протектора – уже після кількох тисяч кілометрів шина втрачає свої властивості та стає непридатною до експлуатації.
Водночас орієнтуватися лише на ціну також не варто. Для більшості водіїв, які не беруть участі у перегонах, різниця між якісною бюджетною та дорогою гумою часто мінімальна. Надмірно висока вартість нерідко пояснюється популярністю бренду, а не реальними характеристиками виробу.
На ринку є чимало маловідомих компаній, які пропонують справді надійні та довговічні шини за помірну вартість. Експерти радять обирати моделі з хорошими відгуками користувачів і перевіреними сертифікатами безпеки – це допоможе знайти оптимальний баланс між ціною та якістю.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment