Toyota представила модернізований електропривод eAxle для кросовера bZ4X, розроблений спільно з BluE Nexus, Aisin та Denso. Новий агрегат став компактнішим і ефективнішим, отримав двостороннє охолодження інвертора та карбід-кремнієві (SiC) напівпровідники, що знижує енергетичні втрати, підвищує щільність потужності та покращує внутрішню компоновку автомобіля.
Оновлена конструкція зменшує сопротив масла та втрати в редукторі, забезпечуючи більш плавний і тихий рух. За даними Toyota, система дозволяє збільшити запас ходу, особливо в передньопривідній версії, яка зараз може проїжджати до 516 км за WLTP.
Новий eAxle є частиною стратегії Toyota “multivía”, яка передбачає адаптацію технологій під різні ринки в рамках руху до вуглецевої нейтральності. Компанія сподівається, що ці оновлення зміцнять позиції bZ4X, особливо в корпоративному сегменті, включно з таксі та VTC, де бренд уже відомий своєю надійністю та низькими експлуатаційними витратами.
Глибокий рев мотора раніше сприймався як ознака статусу, але зараз він може обійтися водіям дорого.…
Експерти склали рейтинг десяти електромобілів, які визначили тенденції ринку 2025 року, і перше місце в…
Надійність залишається одним із ключових критеріїв при виборі автомобіля, тому експерти порталу TopSpeed склали новий…
Китайська Мережа якості автомобілів оприлюднила рейтинг найнадійніших автомобілів, що виробляються в Китаї, охопивши 175 бензинових…
Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…
З 1 листопада на дорогах України знову діє звичний режим обмеження швидкості. Якщо влітку на…
Leave a Comment