Toyota представила модернізований електропривод eAxle для кросовера bZ4X, розроблений спільно з BluE Nexus, Aisin та Denso. Новий агрегат став компактнішим і ефективнішим, отримав двостороннє охолодження інвертора та карбід-кремнієві (SiC) напівпровідники, що знижує енергетичні втрати, підвищує щільність потужності та покращує внутрішню компоновку автомобіля.
Оновлена конструкція зменшує сопротив масла та втрати в редукторі, забезпечуючи більш плавний і тихий рух. За даними Toyota, система дозволяє збільшити запас ходу, особливо в передньопривідній версії, яка зараз може проїжджати до 516 км за WLTP.
Новий eAxle є частиною стратегії Toyota “multivía”, яка передбачає адаптацію технологій під різні ринки в рамках руху до вуглецевої нейтральності. Компанія сподівається, що ці оновлення зміцнять позиції bZ4X, особливо в корпоративному сегменті, включно з таксі та VTC, де бренд уже відомий своєю надійністю та низькими експлуатаційними витратами.
Коли виникає потреба відключити акумулятор - наприклад, для профілактики або під час тривалого простою -…
Компанія Tesla розширила лінійку Model Y L 2026, представивши новий світло-сірий інтер’єр преміум-класу. Тепер покупці…
Кросовер Ford Escape, відомий у Європі як Kuga, випускається з початку 2000-х і користувався стабільним…
Багато водіїв вважають, що спокійна та розмірена їзда приносить лише плюси і не може нашкодити.…
У сегменті розкішних позашляховиків може з'явитися новий гравець. За даними автомобільних видань, Audi працює над…
На дорозі ситуація може змінюватися миттєво: від випадкових обставин до помилок водія. У умовах підвищеного…
Leave a Comment