Toyota представила модернізований електропривод eAxle для кросовера bZ4X, розроблений спільно з BluE Nexus, Aisin та Denso. Новий агрегат став компактнішим і ефективнішим, отримав двостороннє охолодження інвертора та карбід-кремнієві (SiC) напівпровідники, що знижує енергетичні втрати, підвищує щільність потужності та покращує внутрішню компоновку автомобіля.
Оновлена конструкція зменшує сопротив масла та втрати в редукторі, забезпечуючи більш плавний і тихий рух. За даними Toyota, система дозволяє збільшити запас ходу, особливо в передньопривідній версії, яка зараз може проїжджати до 516 км за WLTP.
Новий eAxle є частиною стратегії Toyota “multivía”, яка передбачає адаптацію технологій під різні ринки в рамках руху до вуглецевої нейтральності. Компанія сподівається, що ці оновлення зміцнять позиції bZ4X, особливо в корпоративному сегменті, включно з таксі та VTC, де бренд уже відомий своєю надійністю та низькими експлуатаційними витратами.
Переобладнання фар автомобіля регулюється пунктом 31.4.7 ПДР, який забороняє встановлювати світлові прилади, не передбачені виробником.…
Спільне підприємство FAW Toyota анонсувало фестиваль Corolla Day для власників Toyota Corolla 2025, який відбудеться…
На шоу "Японської мобільності" в Токіо 2025 Toyota представила новий позашляховик Land Cruiser FJ, який…
В Україні водійське посвідчення видається лише після успішного складання теоретичного та практичного іспитів у сервісних…
За підсумками продажів автомобілів BMW у листопаді 2025 року беззаперечним лідером став компактний кросовер BMW…
Заїхати на заправку для водія - звична справа, але навіть тут є ризики. Під час…
Leave a Comment