Авто

Названо 5 найгірших двигунів Kia всіх часів

Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія, раніше що випускала за ліцензією японські автомобілі та мотоцикли, розширює межі можливого в автопромі та б’є рекорди з продажу.

Але не завжди в історії цього бренду все складалося вдало. І стосувалося це, зокрема, двигунів. В окремих випадках Kia доводилося проводити масштабні відкличні кампанії та відповідати на колективні позови від своїх клієнтів у суді.

Видання “SlashGear” склало п’ятірку найгірших двигунів Kia за всю історію. Ось як виглядає його анти-рейтинг:

1. Theta II (2-літровий GDI / 2,4-літровий GDI) – 2011-2015

Яскравий приклад того, як до критичних несправностей може призвести неякісне виробництво.

Автомобілі з 2- та 2,4-літровими моторами Theta II 2011-2012 років випуску були відкликані через скупчення металевої стружки, що залишилася після виробництва, навколо колінвала, що призводило до масляного голодування двигунів.

Пізніше з’ясувалося, що моделі з безпосереднім впорскуванням (GDI), випущені в період з 2011 по 2014 рік, мали характерну проблему, через яку критично важливі компоненти двигуна відчували нестачу масла, що призводило до поломок. Причому це відбувалося на ранніх пробігах – або під час гарантійного періоду, або незабаром після його закінчення.

У Kia та Hyundai відреагували на цю проблему не одразу, але, за чутками, знали про неї, що в підсумку призвело до судових тяжб з клієнтами та величезних фінансових і репутаційних втрат.

2. J3 (2,9-літровий дизель CRDi) – 2001-2009

Сімейство 4-циліндрових дизельних двигунів, яке страждало від проблем з електрикою, витоків охолоджувальної рідини, масляного голодування через зношений масляний насос, а також системи подачі пального.

Неякісний “дизель” швидко виводив такий мотор з ладу, але навіть без цих проблем двигун був невдалим.

3. Lambda II (3,3-літровий V6 GDI) – з 2014 року по теперішній час

Минулого року щодо цього мотора була подана скарга на детонацію, що призвело до початку розслідування з боку організації NHTSA.

Lambda V6 у варіанті з безпосереднім впорскуванням встановлювався у багато моделей Hyundai та Kia та прославився стуком, а також обширними проблемами відкладення вуглецю. Це призводило до нестачі повітря в камері згоряння, неправильної паливно-повітряної суміші та детонації.

Крім того, на такі мотори скаржилися за їх високий витрат масла та не найвищий ресурс порівняно з японськими конкурентами.

4. Nu (1,8-літровий / 2-літровий GDI) – з 2013 року по теперішній час

Два мотори, спочатку комплектувалися надійною системою MPI, але потім перейшли на безпосередній впорск GDI.

У них ті ж проблеми, що й у двигунів сімейства Theta II, а також інші неприємності. Наприклад, шатунний підшипник, який виходить з ладу і призводить до більш серйозних проблем з ДВЗ.

Також мотори Nu GDI страждали від накопичення нагару та підвищеного витрати масла, а також стуку поршня на холодну.

5. Gamma (1,6-літровий мотор GDI) – з 2008 року по теперішній час

Ще один двигун Hyundai та Kia з безпосереднім впорскуванням, який не здобув такої ж сумної слави, як його побратими, але все ж не виявився супернадійним.

У 1,6-літрового мотора Gamma GDI є потенційні проблеми, такі як пробиття прокладки клапанної кришки ГБЦ, що призводило до витоків масла. Крім того, двигун свого часу перевіряли на пожежонебезпечність, а також критикували за накопичення нагару та дивні шуми під час роботи.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Kia

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025