Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія, раніше що випускала за ліцензією японські автомобілі та мотоцикли, розширює межі можливого в автопромі та б’є рекорди з продажу.
Але не завжди в історії цього бренду все складалося вдало. І стосувалося це, зокрема, двигунів. В окремих випадках Kia доводилося проводити масштабні відкличні кампанії та відповідати на колективні позови від своїх клієнтів у суді.
Видання “SlashGear” склало п’ятірку найгірших двигунів Kia за всю історію. Ось як виглядає його анти-рейтинг:
Яскравий приклад того, як до критичних несправностей може призвести неякісне виробництво.
Автомобілі з 2- та 2,4-літровими моторами Theta II 2011-2012 років випуску були відкликані через скупчення металевої стружки, що залишилася після виробництва, навколо колінвала, що призводило до масляного голодування двигунів.
Пізніше з’ясувалося, що моделі з безпосереднім впорскуванням (GDI), випущені в період з 2011 по 2014 рік, мали характерну проблему, через яку критично важливі компоненти двигуна відчували нестачу масла, що призводило до поломок. Причому це відбувалося на ранніх пробігах – або під час гарантійного періоду, або незабаром після його закінчення.
У Kia та Hyundai відреагували на цю проблему не одразу, але, за чутками, знали про неї, що в підсумку призвело до судових тяжб з клієнтами та величезних фінансових і репутаційних втрат.
Сімейство 4-циліндрових дизельних двигунів, яке страждало від проблем з електрикою, витоків охолоджувальної рідини, масляного голодування через зношений масляний насос, а також системи подачі пального.
Неякісний “дизель” швидко виводив такий мотор з ладу, але навіть без цих проблем двигун був невдалим.
Минулого року щодо цього мотора була подана скарга на детонацію, що призвело до початку розслідування з боку організації NHTSA.
Lambda V6 у варіанті з безпосереднім впорскуванням встановлювався у багато моделей Hyundai та Kia та прославився стуком, а також обширними проблемами відкладення вуглецю. Це призводило до нестачі повітря в камері згоряння, неправильної паливно-повітряної суміші та детонації.
Крім того, на такі мотори скаржилися за їх високий витрат масла та не найвищий ресурс порівняно з японськими конкурентами.
Два мотори, спочатку комплектувалися надійною системою MPI, але потім перейшли на безпосередній впорск GDI.
У них ті ж проблеми, що й у двигунів сімейства Theta II, а також інші неприємності. Наприклад, шатунний підшипник, який виходить з ладу і призводить до більш серйозних проблем з ДВЗ.
Також мотори Nu GDI страждали від накопичення нагару та підвищеного витрати масла, а також стуку поршня на холодну.
Ще один двигун Hyundai та Kia з безпосереднім впорскуванням, який не здобув такої ж сумної слави, як його побратими, але все ж не виявився супернадійним.
У 1,6-літрового мотора Gamma GDI є потенційні проблеми, такі як пробиття прокладки клапанної кришки ГБЦ, що призводило до витоків масла. Крім того, двигун свого часу перевіряли на пожежонебезпечність, а також критикували за накопичення нагару та дивні шуми під час роботи.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment