В епоху, коли автовиробники масово переходять на сенсорні панелі та мінімалізм у салоні, Porsche йде своїм шляхом. Як розповів менеджер з продуктів електроніки Cayenne Дірк Асфальг, компанія не збирається повністю відмовлятися від фізичних кнопок та регуляторів у своїх автомобілях, навіть у нових електричних моделях.
Наприклад, в електричному Cayenne центральна консоль прикрашена великим вигнутим OLED-екраном на 14,25 дюйма, який відповідає за більшість функцій, включаючи керування кліматом. Однак ключові елементи управління – такі як налаштування температури, швидкість вентилятора і, звичайно, регулятор гучності – як і раніше, реалізовані у вигляді звичних фізичних перемикачів.
Асфальг підкреслив, що цей підхід — не просто данина традиціям, а результат зворотного зв’язку від клієнтів по всьому світу, включаючи Китай. Водії хочуть відчувати тактильну віддачу та швидко отримувати доступ до важливих функцій, не відволікаючись на пошук потрібної іконки на екрані. Тому Porsche має намір і надалі зберігати кнопки та крутилки для тих операцій, де важлива інтуїтивність та миттєва реакція.
Крім того, на кермі Cayenne залишилися фізичні елементи керування: кнопки регулювання гучності, виклику голосового помічника , управління телефоном і навігації по меню. Є і так звана “джокер-кнопка”, яку власник може налаштувати під себе – одна розміщена на кермі, інша – на панелі приладів.
Коли Асфальга запитали, чи не зникнуть ці кнопки в майбутньому, він відповів ухильно: “Назавжди – надто сильне слово”, але дав зрозуміти, що Porsche не збирається жертвувати зручністю заради моди на сенсорні панелі.
Купуючи вживаний автомобіль у приватного продавця, важливо визначити, чи маєте справу з реальним власником, а…
Американське видання CarBuzz склало рейтинг найнадійніших чотирициліндрових двигунів усіх часів, опираючись на дані профільних форумів…
В Німеччині з'явилася більш доступна версія електромобіля Tesla Model Y 2026, яка нещодавно дебютувала в…
Опитування Американської автомобільної асоціації (ААА) показало, що стереотипи щодо агресивного водіння не завжди відповідають дійсності.…
Volkswagen, який багато років утримував статус одного з головних гігантів автомобільної індустрії, сьогодні змушений адаптуватися…
Флагманський седан Tesla Model S був визнаний журналом TIME одним із найкращих винаходів 2000-х років,…
Leave a Comment