Підвищена витрата оливи – поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність капітального ремонту. Моторист розповів як можна знизити масложер безпечно та ефективно.
Перше, на що варто звернути увагу, – система вентиляції картера. Забитий клапан або маслоотделитель часто стають причиною попадання масла у впуск та його згоряння. Просте чищення цих елементів здатне усунути до половини проблем. Якщо система в порядку, допомагає встановлення маслоуловлювача: він затримує пари масла і запобігає утворенню нагару в циліндрах.
Наступний крок – використання більш в’язкої оливи. При зносі циліндро-поршневої групи перехід з 5W-30 на 5W-40 знижує чад, адже густе мастило утримується в зазорах довше. Однак важливо не виходити за межі рекомендацій виробника, щоб не пошкодити двигун.
Тимчасовий, але відчутний ефект дають присадки проти масложеру: вони розм’якшують ущільнення та маслознімні ковпачки, зменшуючи витоки. Ще один дієвий спосіб – хімічне розкоксування поршневих кілець. Вона відновлює їх рухливість і знижує витрату оливи без розбирання двигуна.
Якщо двигун димить синім на холодну, винні, швидше за все, маслознімні ковпачки. Їхня заміна вирішує проблему. А ось додавати герметики в масло або проводити розкоксування водою категорично не можна – це може призвести до серйозних поломок.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment