Підвищена витрата оливи – поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність капітального ремонту. Моторист розповів як можна знизити масложер безпечно та ефективно.
Перше, на що варто звернути увагу, – система вентиляції картера. Забитий клапан або маслоотделитель часто стають причиною попадання масла у впуск та його згоряння. Просте чищення цих елементів здатне усунути до половини проблем. Якщо система в порядку, допомагає встановлення маслоуловлювача: він затримує пари масла і запобігає утворенню нагару в циліндрах.
Наступний крок – використання більш в’язкої оливи. При зносі циліндро-поршневої групи перехід з 5W-30 на 5W-40 знижує чад, адже густе мастило утримується в зазорах довше. Однак важливо не виходити за межі рекомендацій виробника, щоб не пошкодити двигун.
Тимчасовий, але відчутний ефект дають присадки проти масложеру: вони розм’якшують ущільнення та маслознімні ковпачки, зменшуючи витоки. Ще один дієвий спосіб – хімічне розкоксування поршневих кілець. Вона відновлює їх рухливість і знижує витрату оливи без розбирання двигуна.
Якщо двигун димить синім на холодну, винні, швидше за все, маслознімні ковпачки. Їхня заміна вирішує проблему. А ось додавати герметики в масло або проводити розкоксування водою категорично не можна – це може призвести до серйозних поломок.
Під час зупинки на дорозі поліцейський може ставити багато питань, але на два з них…
Компанія Nissan офіційно відмовилася від планів виробництва електромобілів у США, зокрема скасувала запуск двох нових…
Jaguar Land Rover анонсувала відродження моделі Freelander, яка буде побудована на базі китайського Chery. Виробництво…
Ми часто вважаємо, що велике ім’я на капоті автоматично гарантує надійність і комфорт за кермом.…
Восени водії часто стикаються з проблемою запотівання скла, особливо вранці, коли вікна вкриваються вологим туманом.…
Багато автовласників помилково вважають, що кондиціонер у машині потрібно включати влітку. Тому вони його не…
Leave a Comment