Ми часто вважаємо, що велике ім’я на капоті автоматично гарантує надійність і комфорт за кермом. Проте реальність часто виявляється суворішою. Навіть у престижних брендів зустрічаються моделі, які швидше приносять розчарування, ніж задоволення. Дорогий ремонт, ненадійні двигуни, тісні салони та сумнівна практичність роблять такі автомобілі сумнівною покупкою. Сьогодні ми підготували топ-7 моделей, які здобули репутацію найбільш проблемних. Вони красиво виглядають на папері, але залишають власників із чек-листом із сервісу та розчаруванням. Деякі намагаються утриматися завдяки бренду чи дизайну, а інші вже давно опинилися у списках «краще уникати».
Genesis спробував увійти в сегмент преміальних універсалів із модним форматом Shooting Brake. Автомобіль виглядає ефектно: спортивні лінії, витягнутий кузов і престижний логотип. Але на практиці виникає ряд проблем. Багажник у такого універсала занадто малий порівняно з конкурентами, а задній ряд тісний для високих пасажирів. Дизельні двигуни не відзначаються надійністю, а обслуговування дорого обходиться. У підсумку це автомобіль-картинка: гарний, але непрактичний, і за високу ціну краще обирати німецьких конкурентів.
Renegade виглядає компактно й молодіжно, а на легкому бездоріжжі справді здатен здивувати. Але це його єдиний плюс. Дизельні мотори ненажерливі та часто підводять, інтер’єр простий, а ергономіка залишає бажати кращого. В місті керованість погана, а запчастини дорогі. У повсякденному використанні власники стикаються з постійними дрібними поломками. Для фанатів Jeep це можна пробачити, а для звичайного покупця – джерело головного болю.
Сімейний електромінівен від Mercedes мав обіцяти комфорт і технології. Проте EQV не виправдав очікувань. Основна проблема – малий запас ходу, що обмежує поїздки. Мультимедійна система повільна, оздоблення салону не відповідає рівню бренду, а керованість залишає бажати кращого. Простір у салоні є, але цього недостатньо для високої ціни та статусу.
Genesis намагається конкурувати з німецькими моделями, але G70 відстає. Салон тісний, особливо для задніх пасажирів, а експлуатація обходиться дорого. Керованість і комфорт не вражають, а надійність викликає сумніви. Преміумний логотип тут не компенсує реальних недоліків, тому експерти радять обирати більш перевірені моделі.
Семимісна версія X-Trail для Європи зруйнувала колишню репутацію надійного кросовера. Агрегати швидко виходять з ладу, місця на третьому ряду замало, шумоізоляція слабка, а керованість середня. Комплектація непогана, але це не компенсує фундаментальні проблеми. Раніше популярний «народний» кросовер втрачає довіру покупців.
XCeed прагне поєднати хетчбек і кросовер, але на практиці це не виходить. Один двигун на 1,5 л недостатньо потужний, задні сидіння тісні, а інтер’єр виглядає простенько. Висока ціна не відповідає характеристикам. В результаті автомобіль ні повноцінний кросовер, ні зручний хетчбек – приклад невдалого позиціонування.
UX 300e мав забезпечувати преміальну якість і надійність, але не зміг. Основна проблема – малий запас ходу, повільне заряджання і повільна мультимедіа. Ціна висока, а переваги якості збірки та комплектуючих не перекривають недоліків. Це приклад того, як навіть надійний бренд може представити автомобіль, який у реальному житті розчаровує.
Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…
Багато власників автомобілів прагнуть економити на пальному через постійне зростання цін, проте не всі поради…
Європейський Союз може надати п'ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших…
Штутгартський автовиробник має колосальний досвід у створенні двигунів, і зрівнятися з ним можуть лише окремі…
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Leave a Comment