Mercedes-Benz запускає нову еру у дизайні: електричні та бензинові версії моделей тепер майже не відрізнятимуться зовні, хоча будуватимуться на різних платформах. Першим прикладом став електричний GLC, який зовні повторює бензинову версію, але створений на спеціальній архітектурі для електромобілів. Раніше електрокари, як EQC чи EQE, навмисно виділялися дизайном, підкреслюючи інноваційність, проте сучасні покупці віддають перевагу звичному вигляду і не прагнуть афішувати тип силової установки.
Тому майбутні електричні C-Class, E-Class та інші моделі будуть максимально схожі на класичні автомобілі з ДВС. Обтічні форми попередніх EQ-моделей відходять у минуле, а зовнішність стає більш традиційною та стриманою.
За словами технічного директора Маркуса Шефера, об’єднання електромобілів і бензинових авто на одній платформі призводить до компромісів у місткості батарей і запасі ходу, що неприпустимо для Mercedes. Компанія прагне зберегти ефективність і практичність електромобілів, одночасно зберігаючи знайомий вигляд для покупців.
Електричний C-Class на платформі MB.EA отримає фірмові світлодіодні грати, подібно до електричного GLC. Обидва автомобілі очікуються на ринку приблизно у 2026 році, включно з Австралією, і стануть прикладом нової стратегії Mercedes у дизайні електромобілів.
BMW вирішила підігріти інтерес публіки до своїх електромобілів , випустивши загадковий святковий ролик. У центрі…
Toyota RAV4 - один із найпопулярніших кросоверів у світі. Його успіх часто пояснюють репутацією довговічного…
Система Tesla Full Self-Driving пройшла перші випробування в зимових умовах наприкінці 2025 року. В різних…
Експерт відзначив, що перевищення допустимих оборотів двигуна негативно впливає на його ресурс. Тривала робота поблизу…
За останні кілька років BMW активно просувала технологію керування жестами, яку вперше представили у сьомій…
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Leave a Comment