Авто

Mercedes-Benz анонсувала нову вантажівку на базі eActros 600

Німецький виробник готує масштабне оновлення у сегменті електричних вантажівок, представивши лінійку моделей, створених на базі Mercedes-Benz eActros 600 зразка 2026 року. Крім класичного тягача, у продажу з’являться модульні версії з різними колісними базами, варіанти з двома акумуляторами та модифікація з L-подібною кабіною, дизайн якої відсилає до перевіреного Actros. Всі ці рішення поєднує прагнення до максимальної енергоефективності та впровадження сучасних технологій.

Серійне виробництво eActros 600 розпочнеться на заводі у Вельті наприкінці 2024 року, а перші клієнти отримають свої машини вже у грудні. На сьогодні електровантажівка проходить масштабні випробування у 15 країнах Європи, підтверджуючи витривалість і надійність. Під час тестового туру eActros 600 подолав 15 тисяч кілометрів дорогами 22 держав, а взимку 2025 року успішно витримав 6500-кілометровий маршрут Північною Європою у складних умовах.

За свої характеристики новинка вже здобула престижне звання “Міжнародна траса 2025 року” від журі Truck of the Year, до якого входять провідні експерти європейської галузевої преси. Це підтверджує, що eActros 600 сприймається ринком як справжній флагман електровантажного транспорту.

Ключовою перевагою моделі стала батарейна система на базі літій-залізо-фосфатних осередків із загальною ємністю 621 кВт·год (три модулі по 207 кВт·год). Така конфігурація забезпечує запас ходу до 500 км навіть при повному завантаженні у 40 тонн, а завдяки проміжній швидкій зарядці вантажівка здатна подолати до 1000 км за добу. Інженери Mercedes-Benz заклали у конструкцію ресурс, співставний із дизельними аналогами, – до 10 мільйонів кілометрів пробігу протягом 12 років експлуатації при збереженні щонайменше 80% ємності акумулятора. У стандартній комплектації eActros 600 здатен перевозити напівпричіп із вантажем у 22 тонни, а максимальна дозволена маса залежно від законодавства може сягати 44 тонн.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названа головна помилка водіїв під час прогрівання авто взимку

Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…

12.11.2025

Audi E5 Sportback отримав агресивний дизайн та широкі арки

Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…

12.11.2025

Топ-5 речей, які врятують вас узимку на дорозі

Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…

12.11.2025

Toyota RAV4 втратила лідерство у рейтингу надійності: хто виявився кращим

Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…

12.11.2025

Renault виключив появу бензинових та гібридних версій R5, R4 та Twingo

Renault остаточно відмовився від випуску бензинових і гібридних версій моделей R5, R4 і Twingo, залишивши…

12.11.2025

Експерти розповіли, як розмір дисків і профіль шин впливають на авто

Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса.…

12.11.2025