Авто

Mercedes-Benz анонсувала нову вантажівку на базі eActros 600

Німецький виробник готує масштабне оновлення у сегменті електричних вантажівок, представивши лінійку моделей, створених на базі Mercedes-Benz eActros 600 зразка 2026 року. Крім класичного тягача, у продажу з’являться модульні версії з різними колісними базами, варіанти з двома акумуляторами та модифікація з L-подібною кабіною, дизайн якої відсилає до перевіреного Actros. Всі ці рішення поєднує прагнення до максимальної енергоефективності та впровадження сучасних технологій.

Серійне виробництво eActros 600 розпочнеться на заводі у Вельті наприкінці 2024 року, а перші клієнти отримають свої машини вже у грудні. На сьогодні електровантажівка проходить масштабні випробування у 15 країнах Європи, підтверджуючи витривалість і надійність. Під час тестового туру eActros 600 подолав 15 тисяч кілометрів дорогами 22 держав, а взимку 2025 року успішно витримав 6500-кілометровий маршрут Північною Європою у складних умовах.

За свої характеристики новинка вже здобула престижне звання “Міжнародна траса 2025 року” від журі Truck of the Year, до якого входять провідні експерти європейської галузевої преси. Це підтверджує, що eActros 600 сприймається ринком як справжній флагман електровантажного транспорту.

Ключовою перевагою моделі стала батарейна система на базі літій-залізо-фосфатних осередків із загальною ємністю 621 кВт·год (три модулі по 207 кВт·год). Така конфігурація забезпечує запас ходу до 500 км навіть при повному завантаженні у 40 тонн, а завдяки проміжній швидкій зарядці вантажівка здатна подолати до 1000 км за добу. Інженери Mercedes-Benz заклали у конструкцію ресурс, співставний із дизельними аналогами, – до 10 мільйонів кілометрів пробігу протягом 12 років експлуатації при збереженні щонайменше 80% ємності акумулятора. У стандартній комплектації eActros 600 здатен перевозити напівпричіп із вантажем у 22 тонни, а максимальна дозволена маса залежно від законодавства може сягати 44 тонн.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які американські автомобілі не можна ввозити в Україну

В Україні вже кілька років активно імпортують автомобілі з США, часто купуючи машини після ДТП…

30.09.2025

Як уникнути покарання за непрацюючі габаритні вогні

Несправні габаритні вогні легко помітити поліції під час руху, особливо в темний час доби. Водій…

30.09.2025

BMW готує нове покоління X5 з бензиновими, дизельними, гібридними та водневими версіями

BMW готується представити нове покоління кросовера X5 2026, який отримає індекс G65. Виробництво стартує у…

30.09.2025

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025