Авто

Топ-5 недооцінених вживаних авто, які варто придбати

На вторинному ринку можна знайти справжні преміальні автомобілі за ціну, порівнянну з новим бюджетником. За приблизно 400 тисяч гривень доступні моделі, які колись коштували в рази дорожче та пропонували все – від шкіряних салонів до потужних V6 та V8. Багато покупців уникають таких авто через міфи про дорогий утримання, проте при грамотному догляді вони стають вигідною інвестицією.

Jaguar XF першого покоління довго вважався проблемним, але відгуки власників показують протилежне: підвіска витримує близько 100 тисяч км, а мотори V6 і V8 при регулярному обслуговуванні надійніші за багатьох німецьких конкурентів. За 400 тисяч можна отримати стильний бізнес-седан із преміальним комфортом і гарною динамікою.

Volvo S80 другого покоління є прикладом скандинавської надійності. Спокійний дизайн зіграв проти популярності, тому сьогодні седан доступний за низькою ціною. Двигуни витримують до 400 тисяч км, коробки передач міцні, а рівень безпеки та комфорту відповідає топовим представникам бізнес-класу.

Hyundai Equus, маловідомий флагман марки, задумывався як альтернатива Mercedes S-Class. На вторинному ринку він коштує близько 400 тисяч, але оснащений доводчиками дверей, пневмопідвіскою та шкіряним салоном із вентиляцією. Власники відзначають м’якість ходу та надійність агрегатів – по суті, преміум за півціни.

Infiniti M37 (пізніше Q70) – японський спорт-седан з преміальною обробкою та двигуном V6 на 333 сили. На відміну від багатьох європейських конкурентів, тут менше ризику дорогих ремонтів: легендарний двигун VQ37 і автоматична коробка витривалі та невибагливі.

Volkswagen Phaeton, створений на одній платформі з Bentley, оснащений пневмопідвіскою та повним приводом, і відзначається високим комфортом та якістю складання. Проте через шильдик VW попит мінімальний, тому його можна придбати значно дешевше за мільйон.

Усі ці моделі об’єднує одне: їхня ринкова ціна занижена через стереотипи. Jaguar, Volvo, Hyundai, Infiniti і Volkswagen пропонують преміальні відчуття за скромні гроші, головне – ретельно перевіряти історію та технічний стан конкретного автомобіля, щоб економія не обернулася додатковими витратами.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025