Авто

Топ-7 найпровальніших моделей Mercedes, яких краще забути

Mercedes-Benz колись стояв особняком серед автовиробників завдяки видатній якості та увазі до дрібниць, що стосувалася не лише преміальних моделей, а й більш доступних авто, таких як W123, W124 та 190 (W201). Надійність цих машин була настільки високою, що вони й досі експлуатуються по всьому світу, а рекламний слоган бренду “The best or nothing” здавався виправданим. Проте ближче до сучасності якість багатьох моделей почала падати, і далеко не всі автомобілі можна вважати гідними цієї фрази.

Першим у списку невдалих моделей можна назвати Mercedes-Benz A-Class 1997 року. Перше покоління хетчбека не мало нічого спільного з класичною філософією Mercedes, крім емблеми. Дешевий, простий, погано оснащений і непримітний зовні, він отримав високий центр тяжіння і першим провалив лосиний тест, після чого довелося додавати систему стабілізації і переробляти підвіску.

GLE 2020 року (W167) виглядає презентабельно та комфортно, але проблеми зі зборкою та безпекою змушували власників кілька разів на місяць їздити на сервіс через відгуки та несправності, включно з потенційним загорянням через погане з’єднання електричних роз’ємів і проблеми з мультимедіа.

Citan 2012 року був фактично переліцьованим Renault Kangoo, а різниця в ціні між оригіналом і версією Mercedes досягала 25%, при цьому салон і двигуни залишилися простими, а сімейна версія отримала лише 3 зірки за безпеку EuroNCAP.

X-Class 2018 року, базований на Nissan Navara, не відповідав очікуванням преміум-бренду: пластиковий інтер’єр і відсутність пропозиції на ключовому ринку США призвели до зняття моделі з виробництва через три роки.

C63 Hybrid 2024 року пропонує високі характеристики, але втрачає класичну атмосферу AMG: замість гучного V8 використовується рядний 4-циліндровий агрегат з підробленим звуком вихлопу, а гібридна конструкція додає вагу і не змінює дизайн з 2014 року.

EQC 2019 року став результатом поспішного виходу на ринок електромобілів, базуючись на платформі GLE, що призвело до слабших характеристик, повільного заряджання, обмеженої дальності ходу та багатьох проблем із ПЗ.

Нарешті, S-Class W220 1998 року розчарував фанатів бренду, поступаючись попереднику W140 за якістю та надійністю. Відзначався складним електронним оснащенням, яке швидко виходило з ладу, і загальним падінням стандартів через прагнення Daimler-Chrysler економити на деталях.

Усі ці приклади демонструють, що навіть у легендарного бренду не всі моделі відповідали очікуванням, а причини коливалися від маркетингових рішень і економії до поспішних розробок та сумнівного дизайну.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Kia Sorento готується до нового покоління: перші рендери та зміни салону

Нинішнє покоління популярного корейського кросовера Kia Sorento, який конкурує з європейським Skoda Kodiaq, продається з…

23.09.2025

BMW 7-Series оснастять платформою Neue Klasse у рамках оновлення

BMW готує оновлення для актуальної 7-ї серії (G70), яке зробить її ближчою до нової платформи…

23.09.2025

Mercedes готує компактний G-Class до прем’єри у 2027 році

На автосалоні в Мюнхені керівництво Mercedes-Benz поділилося подробицями про молодшого брата G-Class, прем'єра якого запланована…

23.09.2025

Топ-3 фатальні помилки, що вбивають акумулятор електромобіля

Електромобілі стали справжньою технологічною революцією в автомобільній галузі, проте їхнє серце - літій-іонний акумулятор -…

23.09.2025

Tesla нарощує виробництво на гігафабриці в Німеччині попри падіння продажів

Незважаючи на складну ситуацію на ринку, Tesla планує нарощувати виробництво на гігафабриці в Грюнхайді, Німеччина.…

23.09.2025

5 зимових помилок, які роблять власники електромобілів

Багато водіїв побоюються купувати електромобілі через морози, побоюючись, що вони не заведуться або швидко вийдуть…

23.09.2025