Ці поради допоможуть правильно використовувати акумулятор взимку

Час читання: 4 хв.
0

Досить дотримуватися кількох простих правил. 

Взимку на акумулятори наших автомобілів доводиться підвищене навантаження, а при неправильній експлуатації батареї вони швидко виходять з ладу, вимагаючи заміни, що істотно збільшує витрати автовласника. Як уникнути подібних проблем і правильно експлуатувати автомобіль, попередивши вихід з ладу акумуляторної батареї, повідомляє AvtoDream.

Багато автовласників не дотримуються правила експлуатації акумуляторів, що призводить до різних поломка батареї, а, в кінцевому рахунку, автомобіль відмовляється заводитися, підзарядити АКБ не представляється можливим. У підсумку нам потрібно купувати нові дорогі акумулятори, що істотно збільшує витрати на експлуатацію транспорту. Причому такі проблеми з акумулятором можуть з’явитися як у батарей, яким виповнилося 5-8 років, так і у зовсім нових АКБ, які куплені буквально два-три роки тому. 

Реклама

Основні умови експлуатації акумулятора

Автовласникам в першу чергу потрібно дотримуватися основні вимоги щодо експлуатації таких батарей. До таких умов належить наступне: 

1) Реле регулятори і генератори автомобілів справні, і видають необхідну напругу на акумулятор.

2) Батарея не береться глибокого розряду. 

3) В холод автомобіль правильно заводиться, що виключає підвищене навантаження на акумулятор. 

Відразу ж слід зазначити, що експлуатаційним терміном у будь-якого навіть самого якісного акумулятора буде період експлуатації в 6-8 років. Не слід думати, що при дотриманні відповідних правил експлуатації техніки можна буде експлуатувати батарею протягом 10-15 років, не змінюючи встановлений на машині акумулятор. Причому термін експлуатації не залежить від того, в якому режимі експлуатується автомобіль. На таксі або другому автомобілі в сім’ї, який використовується виключно у свята і вихідні дні, експлуатаційний термін у акумуляторів буде однаковий.

В першу чергу автовласникові необхідно буде звернути увагу на технічний стан автомобіля. Який би якісний він не купив акумулятор, і як правильно не експлуатувати машину, якщо у транспорту є будь-які неполадки, і, зокрема, з генератором або електромережею, це незмінно негативно позначиться на стані АКБ в машині. Як результат, такий акумулятор погано заряджається, на нього лягає підвищене навантаження, а незабаром навіть найякісніша і дорога батарея вийде з ладу, що значно збільшує витрати на експлуатацію транспорту. 

Самостійно перевіряємо автомобіль

На перший погляд така професійна діагностика автомобіля може здатися нам чимось з розряду надскладного і недоступного для простого обивателя. Однак виконати таку найпростішу перевірку автомобіля і визначити несправності, які можуть впливати на експлуатацію акумулятора, не представляє особливої ​​складності. Все що нам потрібно – це звичайний мультиметр, який можна придбати в будь-якому магазині радіо або електротехніки за тисячу-півтори рублів. Причому в подальшому ми зможемо самостійно перевіряти електроланцюзі автомобіля, що дозволить нам істотно заощадити на експлуатації транспорту, а нам не доведеться постійно возити машину на сервіс в спеціалізовану майстерню.

У справної електромережі машини номінальну напругу становитиме 14,2 Вольта. Перевірка такого напруження здійснюється мультиметром як при незаведенном двигуні, так і після запуску двигуна. При справній проводці, якісній роботі генератора і акумулятора показники напруга не будуть просідати навіть при заведеному двигуні. Якщо ж в батареї відзначається істотне зменшення напруги після стоянки або при заведеному двигуні, то це може свідчити про наявність несправностей стартера, або ж батарея з яких-небудь причин не накопичує заряд.

Багато сучасних автомобілів оснащені функцією самодіагностики, і в спеціальному сервісному меню на екрані мультимедіа виводяться всі параметри за поточним напрузі в бортовій мережі. Наявність такої функції самодіагностики істотно спрощує автовласникові контроль за станом бортової мережі і акумуляторної батареї. При необхідності він зможе в будь-який момент отримати всю необхідну йому інформацію по заряду акумулятора, і, якщо буде виявлено западання потужності або інші проблеми в електромережі, слід негайно доставити автомобіль в сервіс. Відкладати на потім таку діагностику не слід, так як експлуатація автомобіля з подібними поломками вкрай небезпечна і може призвести до загорання транспортного засобу. 

Чи потрібно заряджати акумулятор?

Єдиної думки серед автовласників про те чи вимагає акумуляторна батарея своєчасної підзарядки, на сьогоднішній день немає. Хтось стверджує, що при правильному виборі АКБ і справному генераторі будь-якої потреби в такій підзарядці акумулятора немає. Однак як би правильно ми не експлуатували машину, на акумулятор припадатиме підвищене навантаження і час від часу батарея не обійтися без відповідної підзарядки. Найчастіше таку роботу проводять восени безпосередньо перед настанням холодів. Це дозволить автовласнику повністю бути впевненим в справності свого автомобіля, а машина буде впевнено заводитися навіть у найлютіший мороз.

Якоїсь складності в такий підзарядці акумулятора на сьогоднішній день немає. Можна придбати як спеціалізоване зарядний пристрій, так і виготовити випрямлячі своїми руками. В інтернеті можна знайти численні схеми виготовлення саморобних зарядних пристроїв для акумуляторів, виконати які не важко навіть при відсутності відповідного досвіду роботи. Така підзарядка повинна виконуватися щороку, причому акумулятор потрібно буде зняти з машини, і провести всю роботу в гаражі або будинку, що дозволить уникнути будь-яких складнощів з подальшою експлуатацією транспорту. 

Підведемо підсумки

Правильна експлуатація акумулятора в зимову пору року дозволить уникнути будь-яких проблем з машиною, автовласник буде впевнений в безпроблемне запуску двигуна навіть у найлютіший мороз. Щоб продовжити життя акумулятора необхідно підтримувати генератори і всю електромережу в справному стані, регулярно виконувати вимірювання показників напруги в бортовій мережі і батареї, заряджати АКБ щороку безпосередньо перед настанням холодів. 

Виконуючи таке найпростіше обслуговування, можна буде продовжити термін служби акумулятора, який не завдасть проблем автовласникові протягом 6-8 років і більше.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!