Авто

Чому деякі «корисні» функції авто бувають небезпечними

Сьогодні складно когось здивувати опціями в сучасних автомобілях, адже маркетологи давно навчили нас сприймати їх як належне. Особливо це помітно у випадку з китайським автопромом, де навіть у бюджетних моделях можна зустріти надмір різноманітних функцій. Та якщо придивитися уважніше, деякі з них не лише приносять користь, а й здатні зашкодити. Іноді ця шкода умовна, а часом – цілком відчутна. Саме про такі спірні опції піде мова далі.

Перед тим, як почати, хочу щиро подякувати всім відданим читачам за підтримку, завдяки якій цей канал продовжує розвиватися. Не забуваю і про тих, хто заходить сюди випадково. Якщо вам цікаво, підписуйтесь, ставте вподобайки та беріть участь в обговореннях. Це допоможе вам бути в курсі нових публікацій і залишатися у центрі найактуальніших подій.

Почнемо з системи курсової стійкості ESP. Її нині встановлюють навіть у бюджетні машини, і, безумовно, це важливий елемент активної безпеки. Вона запобігає заносам, пробуксуванню та допомагає утримувати автомобіль на траєкторії у складних дорожніх умовах. Проте іноді ця функція може заважати. Наприклад, коли авто на слизькій горі не здатне розігнатися через постійне втручання системи. У кращому випадку допомагає кнопка відключення, але буває, що без витягування запобіжника не обійтися.

Ще одна суперечлива опція – електрообігрів лобового скла на всю площу. Взимку він надзвичайно корисний: за кілька хвилин скло очищається від льоду та снігу без потреби шкребти його вручну. Та є і зворотний бік – нагрівальні нитки, вмонтовані в скло, завжди потрапляють у поле зору. Вони спотворюють картинку, викликають втому очей і відволікають від дороги під час тривалих поїздок, що аж ніяк не додає безпеки.

І наостанок – електромеханічне гальмо стоянки. Воно справді зручне, особливо в парі з функцією автохолд: машина сама утримується на місці й автоматично рушає при натисканні на газ. У міських умовах це дуже комфортно. Проте цей механізм позбавляє водія можливості використовувати ручник у русі, що іноді допомагає взимку для маневрів на слизькій дорозі. Так, подібний прийом застосовують не всі, але для деяких водіїв відсутність такої можливості – відчутний мінус.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Експерти розповіли, які автомобілі не варто купувати через ненадійність

Видання WhatCar оприлюднило оновлений список найпроблемніших автомобілів на основі свого останнього дослідження надійності. Рейтинг складено…

05.10.2025

Сезонна заміна шин в Україні: що дозволено та які штрафи пропонують

У 2025 році в Україні поки що немає нових обов'язкових правил щодо сезонної заміни шин,…

05.10.2025

Tesla підвищила запас ходу Model 3 для Європи завдяки новим батареям

Tesla оновила кілька версій Model 3 для європейського ринку, збільшивши їхній запас ходу завдяки новим…

05.10.2025

Наступне покоління Toyota Corolla здивує зовнішністю та малою витратою

Наступного року Toyota відзначатиме 60-річчя своєї знакової серії Corolla і, за прогнозами, використає цей ювілей…

05.10.2025

Топ-5 найкращих сімейних кросоверів 2025 року

Наші редактори підготували рейтинг п'яти найкращих сімейних кросоверів 2025 року, які підходять як для щоденних…

05.10.2025

В Європі обвал цін на електромобілі: Audi e-tron подешевшав утричі

Європейський ринок уживаних електромобілів переживає справжній ціновий обвал. Моделі, які ще кілька років тому продавалися…

05.10.2025