Сьогодні складно когось здивувати опціями в сучасних автомобілях, адже маркетологи давно навчили нас сприймати їх як належне. Особливо це помітно у випадку з китайським автопромом, де навіть у бюджетних моделях можна зустріти надмір різноманітних функцій. Та якщо придивитися уважніше, деякі з них не лише приносять користь, а й здатні зашкодити. Іноді ця шкода умовна, а часом – цілком відчутна. Саме про такі спірні опції піде мова далі.
Перед тим, як почати, хочу щиро подякувати всім відданим читачам за підтримку, завдяки якій цей канал продовжує розвиватися. Не забуваю і про тих, хто заходить сюди випадково. Якщо вам цікаво, підписуйтесь, ставте вподобайки та беріть участь в обговореннях. Це допоможе вам бути в курсі нових публікацій і залишатися у центрі найактуальніших подій.
Почнемо з системи курсової стійкості ESP. Її нині встановлюють навіть у бюджетні машини, і, безумовно, це важливий елемент активної безпеки. Вона запобігає заносам, пробуксуванню та допомагає утримувати автомобіль на траєкторії у складних дорожніх умовах. Проте іноді ця функція може заважати. Наприклад, коли авто на слизькій горі не здатне розігнатися через постійне втручання системи. У кращому випадку допомагає кнопка відключення, але буває, що без витягування запобіжника не обійтися.
Ще одна суперечлива опція – електрообігрів лобового скла на всю площу. Взимку він надзвичайно корисний: за кілька хвилин скло очищається від льоду та снігу без потреби шкребти його вручну. Та є і зворотний бік – нагрівальні нитки, вмонтовані в скло, завжди потрапляють у поле зору. Вони спотворюють картинку, викликають втому очей і відволікають від дороги під час тривалих поїздок, що аж ніяк не додає безпеки.
І наостанок – електромеханічне гальмо стоянки. Воно справді зручне, особливо в парі з функцією автохолд: машина сама утримується на місці й автоматично рушає при натисканні на газ. У міських умовах це дуже комфортно. Проте цей механізм позбавляє водія можливості використовувати ручник у русі, що іноді допомагає взимку для маневрів на слизькій дорозі. Так, подібний прийом застосовують не всі, але для деяких водіїв відсутність такої можливості – відчутний мінус.
Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…
Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…
BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…
Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…
В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Leave a Comment