Компанія Nissan пропонує як надійні моделі з передбачуваним сервісом, так і автомобілі з відверто проблемними вузлами. Pathfinder третього покоління став класичним прикладом: заявлений як надійний рамний позашляховик, його 2,5-літровий дизельний мотор часто створює проблеми.
Турбокомпресор виходить з ладу досить швидко, паливна апаратура працює нестабільно, клапан EGR засмічується, а перегріви можуть призводити до тріщин у головці блоку циліндрів. Купуючи такий Pathfinder, варто бути готовим до значних витрат на обслуговування та ремонт, тому експерт радить розглядати інші варіанти.
Схожа ситуація спостерігається у X-Trail третього покоління. Популярний і добре відомий автомобіль має слабке місце – варіатор (CVT). Незважаючи на зусилля японських інженерів, коробка часто виходить з ладу вже після 50-100 тисяч кілометрів пробігу. Двигуни більш надійні, але з часом починають споживати масло і потребують заміни розтягнутого ланцюга ГРМ.
Також варто згадати Nissan Teana другого покоління. Елегантний бізнес-седан страждає від тих самих проблем: ненадійного варіатора та схильності двигуна до перегріву. На вторинному ринку ці машини доступні за низькою ціною, але за привабливою вартістю приховані регулярні витрати, що здатні перекреслити всі переваги моделі, зазначив експерт.
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Leave a Comment