Компанія Nissan пропонує як надійні моделі з передбачуваним сервісом, так і автомобілі з відверто проблемними вузлами. Pathfinder третього покоління став класичним прикладом: заявлений як надійний рамний позашляховик, його 2,5-літровий дизельний мотор часто створює проблеми.
Турбокомпресор виходить з ладу досить швидко, паливна апаратура працює нестабільно, клапан EGR засмічується, а перегріви можуть призводити до тріщин у головці блоку циліндрів. Купуючи такий Pathfinder, варто бути готовим до значних витрат на обслуговування та ремонт, тому експерт радить розглядати інші варіанти.
Схожа ситуація спостерігається у X-Trail третього покоління. Популярний і добре відомий автомобіль має слабке місце – варіатор (CVT). Незважаючи на зусилля японських інженерів, коробка часто виходить з ладу вже після 50-100 тисяч кілометрів пробігу. Двигуни більш надійні, але з часом починають споживати масло і потребують заміни розтягнутого ланцюга ГРМ.
Також варто згадати Nissan Teana другого покоління. Елегантний бізнес-седан страждає від тих самих проблем: ненадійного варіатора та схильності двигуна до перегріву. На вторинному ринку ці машини доступні за низькою ціною, але за привабливою вартістю приховані регулярні витрати, що здатні перекреслити всі переваги моделі, зазначив експерт.
Kia Rio та Hyundai Accent і досі залишаються найпопулярнішими іномарками в Україні серед авто віком…
Суд розглянув справу щодо водія, який не ввімкнув аварійну світлову сигналізацію після зупинки на вимогу…
Сьогодні хочу поговорити про те, як продовжити життя серцю будь-якої машини - двигуну. Є щасливчики,…
У 2025 році серед вживаних автомобілів із низькими витратами на обслуговування варто звернути увагу на…
13 вересня 2025 року японський кросовер Mazda EZ-60 отримав премію China Top Car Body Awards,…
У Китаї планують заборонити висувні дверні ручки, які за останні роки стали одним із головних…
Leave a Comment