Глава японської корпорації Nissan Іван Еспіноса в інтерв’ю Bloomberg розповів про стратегію відновлення позицій бренду на світовому ринку та виходу з кризи. Основний акцент компанія робить на суттєвому оновленні модельного ряду, і вже найближчим часом у серійне виробництво надійде кілька важливих новинок.
Серед них – електромобіль Leaf нового покоління з покращеною автономністю та динамікою, мінівен Elgrand із підвищеним рівнем комфорту та містким салоном, компактний міський кей-кар Roox, седан бізнес-класу Sentra та гібридний кросовер Rogue, який поєднує економічність електродвигуна з можливостями бензинового мотора.
Ще одним стратегічним завданням Nissan стане скорочення циклу розробки нових моделей. Якщо зараз він перевищує 50 місяців, то у майбутньому компанія планує зменшити його до 37 місяців. Це дозволить швидше реагувати на зміни ринкових тенденцій і краще відповідати очікуванням клієнтів.
Найближчими роками європейський ринок чекає важливе оновлення: після того як у листопаді з продажу зникне…
Компанія BMW тихо оновила свій фірмовий логотип, і вперше нову емблему можна побачити на представленому…
Регулярний догляд за паливною системою — це не «тюнінг для галочки», а реальна економія пального,…
Законодавчі обмеження поступово зменшують свободу для самостійного тюнінгу автомобіля, і багато звичних змін тепер можуть…
Багато автовласників стикаються з потребою заміни акумулятора і замислюються, чи варто встановлювати батарею більшої ємності.…
Вибір нового автомобіля завжди є балансом між бажаннями та можливостями, дизайном і практичністю, але для…
Leave a Comment