Глава японської корпорації Nissan Іван Еспіноса в інтерв’ю Bloomberg розповів про стратегію відновлення позицій бренду на світовому ринку та виходу з кризи. Основний акцент компанія робить на суттєвому оновленні модельного ряду, і вже найближчим часом у серійне виробництво надійде кілька важливих новинок.
Серед них – електромобіль Leaf нового покоління з покращеною автономністю та динамікою, мінівен Elgrand із підвищеним рівнем комфорту та містким салоном, компактний міський кей-кар Roox, седан бізнес-класу Sentra та гібридний кросовер Rogue, який поєднує економічність електродвигуна з можливостями бензинового мотора.
Ще одним стратегічним завданням Nissan стане скорочення циклу розробки нових моделей. Якщо зараз він перевищує 50 місяців, то у майбутньому компанія планує зменшити його до 37 місяців. Це дозволить швидше реагувати на зміни ринкових тенденцій і краще відповідати очікуванням клієнтів.
Європейський парламент ухвалив масштабну реформу, яка уніфікує правила отримання та використання водійських посвідчень у всіх…
У сучасному світі питання захисту автомобіля від угону стає все більш актуальним: зловмисники не сидять…
Самообслуговувані автомийки стали популярним вибором серед водіїв, які хочуть помити авто самостійно та заощадити гроші.…
Наразі практично будь-який багатоповерховий житловий будинок, окрім вуличної парковки, обладнаний ще й підземним паркінгом. Тут…
Холодний двигун - ворог, а не спосіб економити паливо. Взимку багато водіїв щодня долають кілька…
Компанія Audi у кінці 90-х додала до своєї модельної лінійки автомобіль A2, який вирізнявся незвичайним…
Leave a Comment