Глава японської корпорації Nissan Іван Еспіноса в інтерв’ю Bloomberg розповів про стратегію відновлення позицій бренду на світовому ринку та виходу з кризи. Основний акцент компанія робить на суттєвому оновленні модельного ряду, і вже найближчим часом у серійне виробництво надійде кілька важливих новинок.
Серед них – електромобіль Leaf нового покоління з покращеною автономністю та динамікою, мінівен Elgrand із підвищеним рівнем комфорту та містким салоном, компактний міський кей-кар Roox, седан бізнес-класу Sentra та гібридний кросовер Rogue, який поєднує економічність електродвигуна з можливостями бензинового мотора.
Ще одним стратегічним завданням Nissan стане скорочення циклу розробки нових моделей. Якщо зараз він перевищує 50 місяців, то у майбутньому компанія планує зменшити його до 37 місяців. Це дозволить швидше реагувати на зміни ринкових тенденцій і краще відповідати очікуванням клієнтів.
Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Leave a Comment