Осінь вважається одним із найнебезпечніших періодів для водіїв: часті дощі, туман і короткий світловий день різко підвищують ризик аварій. Статистика показує, що вересень і жовтень нерідко виявляються навіть небезпечнішими за зимові місяці. Як пояснив власник автошколи головна причина полягає в тому, що більшість водіїв не встигають перебудувати свій стиль керування під нові умови.
Дорожнє покриття восени стає слизьким, а перші хвилини дощу особливо підступні – на асфальті утворюється тонка плівка з пилу, оливи та технічних рідин, яка різко погіршує зчеплення шин із дорогою. Часто аварії трапляються саме через надмірну впевненість у власному досвіді та запізнілу реакцію на небезпечну ситуацію.
Додаткову загрозу створює й зниження ефективності гальмівної системи. Коли вода потрапляє на диски та колодки, гальма спрацьовують із затримкою. Щоб компенсувати цей ефект, експерти радять періодично “підсушувати” систему легкими натисканнями на педаль без повного її відпускання. Така техніка допомагає підтримувати гальма у робочому стані й частково виконує функції ABS.
Складні умови створюють і потоки брудної води, які піднімають колеса сусідніх машин. Особливо це відчутно під час обгону вантажівок: лобове скло опиняється під справжнім водоспадом, що майже повністю обмежує видимість і вимагає від водія максимальної концентрації.
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
Leave a Comment