Осінь вважається одним із найнебезпечніших періодів для водіїв: часті дощі, туман і короткий світловий день різко підвищують ризик аварій. Статистика показує, що вересень і жовтень нерідко виявляються навіть небезпечнішими за зимові місяці. Як пояснив власник автошколи головна причина полягає в тому, що більшість водіїв не встигають перебудувати свій стиль керування під нові умови.
Дорожнє покриття восени стає слизьким, а перші хвилини дощу особливо підступні – на асфальті утворюється тонка плівка з пилу, оливи та технічних рідин, яка різко погіршує зчеплення шин із дорогою. Часто аварії трапляються саме через надмірну впевненість у власному досвіді та запізнілу реакцію на небезпечну ситуацію.
Додаткову загрозу створює й зниження ефективності гальмівної системи. Коли вода потрапляє на диски та колодки, гальма спрацьовують із затримкою. Щоб компенсувати цей ефект, експерти радять періодично “підсушувати” систему легкими натисканнями на педаль без повного її відпускання. Така техніка допомагає підтримувати гальма у робочому стані й частково виконує функції ABS.
Складні умови створюють і потоки брудної води, які піднімають колеса сусідніх машин. Особливо це відчутно під час обгону вантажівок: лобове скло опиняється під справжнім водоспадом, що майже повністю обмежує видимість і вимагає від водія максимальної концентрації.
Канада відмовилася від обов'язкової мети продажу 20% електромобілів до 2026 року, переглянувши стратегію через економічні…
Обмеження швидкості у містах, встановлене на рівні 50 км/год, часто викликає дискусії: чому саме ця…
Німецька компанія Audi представила в Мілані прототип електромобіля Concept C, який демонструє новий підхід до…
Багато водіїв продовжують їздити на авто навіть після того, як загоряється лампочка низького рівня палива.…
На глобальній презентації нового покоління BMW iX3 сьогодні вдень компанія також представила закамуфльовану версію нового…
В Україні поліцейські мають право вимагати від водіїв пред'явлення документів на право керування транспортним засобом,…
Leave a Comment