Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить у силу в липні 2027 року. Цей двигун став відповіддю компанії на критику гібридних версій моделей із чотирициліндровими моторами, які хоч і демонстрували високу ефективність та динаміку, втратили характерний спортивний характер AMG.
Новий агрегат буде електрифікованим у помірному форматі 48-вольтової системи MHEV, що дозволить зменшити шкідливі викиди, не жертвуючи емоціями та відчуттями від керування. Потенціал двигуна перевищуватиме 720 кінських сил, що робить його найпотужнішим серед серійних V8 AMG. Для моделей середнього класу, таких як оновлений C 63 AMG і новий CLE 63, планується близько 600 кінських сил, тоді як для флагманського AMG GT обіцяна ще більша віддача.
Вихід нового двигуна очікується наприкінці 2027 року, після набуття чинності стандарту Euro 7. Рестайлінгові версії C-Class і CLE, які вийдуть раніше, ймовірно, залишаться з нинішнім 4,0-літровим V8 із подвійним турбонаддувом, що й сьогодні забезпечує видатні характеристики. Mercedes-Benz прагне поєднати класику та сучасні технології, відновлюючи довіру та інтерес відданих клієнтів, для яких звук і відчуття справжнього V8 є ключовими у досвіді керування AMG.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment