Авто

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове і блискуче, з гарантією на три роки, але за відчуттями – наче повернувся у 90-ті: пластик дзвінкий, сидіння картонні, кермо нагадує дитячий самокат. А старі моделі десяти-літньої давності зараз на вторинному ринку виглядають більш привабливо.

Давайте подивимося на машини, які досі дають відчуття “дорослого” авто: тиха, з нормальним двигуном і справжніми кріслами. Саме їх варто шукати на б/в ринку.

Mazda 6 GH (2008-2012)
Ця “шістка” після багатьох бюджетних авто виглядає як спорткар: точне кермо, плавне перемикання, передбачуване зчеплення. Салон простий, але зручно розташовані елементи. Єдиний недолік – пороги і арки схильні до корозії. Ланцюгові мотори, міцна ходова і надійна коробка роблять її безпроблемною навіть після 300 тис. км.

Toyota Camry V40 (2006-2011)
Про цю Camry кажуть “машина без нервів”. Атмосферний двигун, класичний автомат, м’які сидіння і відмінна шумоізоляція роблять її комфортною навіть після тисячі кілометрів. Салон простий, але логічний, підвіска надійна, а двигун перевірений часом. Головне – використовувати якісні деталі, і машина служитиме довго.

Skoda Octavia A7 (2013-2017)
A7 часто критикують за DSG та турбомотор 1.4, але версія з атмосферним 1.6 MPI і класичним автоматом – золота середина. Просторий салон, великий багажник, зручні крісла і спокійне кермо. Не для гонок, але відмінно підходить для щоденного комфорту. Є нюанси з електронікою та кліматом, але загалом це надійна “робоча конячка”.

Honda CR-V III (2007-2011)
Цей японський кросовер беруть не заради понтів, а щоб їздити. Просторий салон, високий кліренс, повний привід і прості атмосферники 2.0 і 2.4, що живуть по 400 тис. км. Надійний автомат, зручний салон і великий багажник роблять його універсальним авто для будь-яких умов. Єдине, за чим слід стежити – муфта повного приводу.

Volkswagen Passat B6 (2006-2010, 1.8 TSI МКПП)
На “ручці” цей Passat – справжній дорослий автомобіль: плавний хід, м’яка підвіска, зручні крісла. Мотор 1.8 TSI потребує догляду, але при належному обслуговуванні служить довго. Пассат не демонструє понти, а просто працює надійно, навіть після 15 років експлуатації.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025