Авто

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди – мотори, які здатні служити десятиліттями та проходити понад пів мільйона кілометрів без капітального ремонту. Саме такі силові агрегати вважаються еталоном серед поціновувачів дизельної техніки.

Одним із найвідоміших прикладів є Toyota 1KD-FTV. Це трилітровий турбодизель потужністю від 170 до 190 кінських сил, який встановлювався на моделі Land Cruiser Prado, Hilux та Fortuner. Він відомий своєю витривалістю, стійкістю до неякісного пального та невибагливістю в обслуговуванні. Навіть при великих пробігах цей мотор часто вимагає лише регулярної заміни оливи й фільтрів.

Справжньою іконою серед старих дизелів вважається Mercedes-Benz OM617. Чавунний блок, проста конструкція й мінімум електроніки зробили його практично невбивним. У свій час він ставився на моделі W123 та W126 і здобув репутацію “вічного” двигуна. Його ресурс нерідко перевищував 700-900 тисяч кілометрів, а окремі екземпляри долали навіть мільйон.

Не менш культовим став і Volkswagen 1.9 TDI, особливо у версіях ALH та BKC. Цей мотор із робочим об’ємом 1,9 літра та потужністю від 90 до 130 к.с. прославився завдяки економічності, простій конструкції та довговічності. Його можна було зустріти на Passat B5, Golf IV, Audi A4 та багатьох інших моделях концерну. Для багатьох він став синонімом надійності, адже без капремонту спокійно проходив понад пів мільйона кілометрів.

Серед більш сучасних прикладів варто згадати шестициліндровий BMW M57. Це трилітровий турбодизель, який ставився на “трійку” E46 та E90, “п’ятірку” E39 і E60, а також кросовери X3 і X5. Потужність у різних версіях коливалася від 184 до 286 к.с., і при своєчасному обслуговуванні мотор без проблем долав від 450 до 600 тисяч кілометрів.

Ще одним прикладом довговічного дизеля є французький Peugeot 2.0 HDi (DW10). Його встановлювали на моделі Peugeot 406, 508, 3008, а також Citroën C5. Потужність варіювалася від 90 до 163 кінських сил, а ресурс легко перевищував 400-450 тисяч кілометрів. Цей двигун цінували за економічність, простоту ремонту та надійність у щоденній експлуатації.

Звісно, абсолютно “вічних” моторів не існує, але саме ці п’ять агрегатів максимально наближені до цього звання. За умови якісного пального та своєчасного технічного обслуговування вони здатні працювати десятиліттями, не вимагаючи від власника великих витрат на ремонти.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025

Експерти назвали 10 найнадійніших електричних позашляховиків

Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…

15.12.2025