Авто

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди – мотори, які здатні служити десятиліттями та проходити понад пів мільйона кілометрів без капітального ремонту. Саме такі силові агрегати вважаються еталоном серед поціновувачів дизельної техніки.

Одним із найвідоміших прикладів є Toyota 1KD-FTV. Це трилітровий турбодизель потужністю від 170 до 190 кінських сил, який встановлювався на моделі Land Cruiser Prado, Hilux та Fortuner. Він відомий своєю витривалістю, стійкістю до неякісного пального та невибагливістю в обслуговуванні. Навіть при великих пробігах цей мотор часто вимагає лише регулярної заміни оливи й фільтрів.

Справжньою іконою серед старих дизелів вважається Mercedes-Benz OM617. Чавунний блок, проста конструкція й мінімум електроніки зробили його практично невбивним. У свій час він ставився на моделі W123 та W126 і здобув репутацію “вічного” двигуна. Його ресурс нерідко перевищував 700-900 тисяч кілометрів, а окремі екземпляри долали навіть мільйон.

Не менш культовим став і Volkswagen 1.9 TDI, особливо у версіях ALH та BKC. Цей мотор із робочим об’ємом 1,9 літра та потужністю від 90 до 130 к.с. прославився завдяки економічності, простій конструкції та довговічності. Його можна було зустріти на Passat B5, Golf IV, Audi A4 та багатьох інших моделях концерну. Для багатьох він став синонімом надійності, адже без капремонту спокійно проходив понад пів мільйона кілометрів.

Серед більш сучасних прикладів варто згадати шестициліндровий BMW M57. Це трилітровий турбодизель, який ставився на “трійку” E46 та E90, “п’ятірку” E39 і E60, а також кросовери X3 і X5. Потужність у різних версіях коливалася від 184 до 286 к.с., і при своєчасному обслуговуванні мотор без проблем долав від 450 до 600 тисяч кілометрів.

Ще одним прикладом довговічного дизеля є французький Peugeot 2.0 HDi (DW10). Його встановлювали на моделі Peugeot 406, 508, 3008, а також Citroën C5. Потужність варіювалася від 90 до 163 кінських сил, а ресурс легко перевищував 400-450 тисяч кілометрів. Цей двигун цінували за економічність, простоту ремонту та надійність у щоденній експлуатації.

Звісно, абсолютно “вічних” моторів не існує, але саме ці п’ять агрегатів максимально наближені до цього звання. За умови якісного пального та своєчасного технічного обслуговування вони здатні працювати десятиліттями, не вимагаючи від власника великих витрат на ремонти.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт розповів, як уберегти електромобіль від зимових проблем

З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…

11.10.2025

Подвійна ставка німецьких брендів: ДВЗ і електрокари під загрозою

Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…

11.10.2025

Toyota RAV4 очолив світові продажі кросоверів у 2025 році

Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…

11.10.2025

В інтернеті з’явилися подробиці про новий Toyota Hilux 2026

Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…

11.10.2025

Renault обіцяє, що електрокари стануть дешевшими за бензинові вже до 2030 року

Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…

11.10.2025

Експерти назвали поширені помилки при купівлі авто з пробігом

Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…

11.10.2025