В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із повним та заднім приводом помітно знижується. Досвідчений автомеханік пояснив основні недоліки таких машин та розповів, чому вони втрачають популярність серед російських водіїв.
Задні приводні автомобілі найчастіше зустрічаються в сегменті середнього класу преміум, а повнопривідні – у позашляховиках. Головний мінус моделей із приводом не на передні колеса – високі витрати на обслуговування та ремонт, які можуть бути в 1,5-2 рази вищими порівняно з іншими машинами. Це пов’язано з великою кількістю елементів у конструкції, що потребують регулярного догляду та дорогого ремонту, причому роботи зазвичай вимагають участі фахівців.
Незважаючи на переваги – хороші динамічні характеристики – задній привід створює складності при русі взимку, особливо на слизьких дорогах або при старті та підйомах. Водію доводиться постійно контролювати не лише кермо, а й зусилля на педалі газу, щоб уникнути занесення.
Через це багато новачків та звичайних автолюбителів уникають моделей із заднім приводом, віддаючи перевагу передньопривідним автомобілям. Такий вибір дозволяє заощадити на ремонті та експлуатації, а також легше навчитися керувати машиною в зимових умовах, де передній привід забезпечує більш передбачувану поведінку на дорозі.
У останні роки вживані автомобілі значно подорожчали, і їхня ціна часом порівнюється з вартістю нерухомості.…
BMW Group продовжує впевнено рухатися шляхом електрифікації, досягнувши важливої віхи - компанія продала тримільйонний автомобіль…
2023 року в інтернеті почали циркулювати чутки про плани BMW випустити нову флагманську модель у…
Осінь приносить дощі, туман і слизькі дороги, тому водіям важливо заздалегідь підготувати автомобіль до цієї…
На місці складання постанови поліцейський завжди просить водія поставити підпис, але багато хто помилково вважає,…
Mercedes-AMG продовжує випробування свого головного електричного проекту – нового GT 4-Door Coupe EV, прем'єра якого…
Leave a Comment