В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із повним та заднім приводом помітно знижується. Досвідчений автомеханік пояснив основні недоліки таких машин та розповів, чому вони втрачають популярність серед російських водіїв.
Задні приводні автомобілі найчастіше зустрічаються в сегменті середнього класу преміум, а повнопривідні – у позашляховиках. Головний мінус моделей із приводом не на передні колеса – високі витрати на обслуговування та ремонт, які можуть бути в 1,5-2 рази вищими порівняно з іншими машинами. Це пов’язано з великою кількістю елементів у конструкції, що потребують регулярного догляду та дорогого ремонту, причому роботи зазвичай вимагають участі фахівців.
Незважаючи на переваги – хороші динамічні характеристики – задній привід створює складності при русі взимку, особливо на слизьких дорогах або при старті та підйомах. Водію доводиться постійно контролювати не лише кермо, а й зусилля на педалі газу, щоб уникнути занесення.
Через це багато новачків та звичайних автолюбителів уникають моделей із заднім приводом, віддаючи перевагу передньопривідним автомобілям. Такий вибір дозволяє заощадити на ремонті та експлуатації, а також легше навчитися керувати машиною в зимових умовах, де передній привід забезпечує більш передбачувану поведінку на дорозі.
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…
Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…
Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…
Leave a Comment