В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із повним та заднім приводом помітно знижується. Досвідчений автомеханік пояснив основні недоліки таких машин та розповів, чому вони втрачають популярність серед російських водіїв.
Задні приводні автомобілі найчастіше зустрічаються в сегменті середнього класу преміум, а повнопривідні – у позашляховиках. Головний мінус моделей із приводом не на передні колеса – високі витрати на обслуговування та ремонт, які можуть бути в 1,5-2 рази вищими порівняно з іншими машинами. Це пов’язано з великою кількістю елементів у конструкції, що потребують регулярного догляду та дорогого ремонту, причому роботи зазвичай вимагають участі фахівців.
Незважаючи на переваги – хороші динамічні характеристики – задній привід створює складності при русі взимку, особливо на слизьких дорогах або при старті та підйомах. Водію доводиться постійно контролювати не лише кермо, а й зусилля на педалі газу, щоб уникнути занесення.
Через це багато новачків та звичайних автолюбителів уникають моделей із заднім приводом, віддаючи перевагу передньопривідним автомобілям. Такий вибір дозволяє заощадити на ремонті та експлуатації, а також легше навчитися керувати машиною в зимових умовах, де передній привід забезпечує більш передбачувану поведінку на дорозі.
Видання WhatCar оприлюднило оновлений список найпроблемніших автомобілів на основі свого останнього дослідження надійності. Рейтинг складено…
У 2025 році в Україні поки що немає нових обов'язкових правил щодо сезонної заміни шин,…
Tesla оновила кілька версій Model 3 для європейського ринку, збільшивши їхній запас ходу завдяки новим…
Наступного року Toyota відзначатиме 60-річчя своєї знакової серії Corolla і, за прогнозами, використає цей ювілей…
Наші редактори підготували рейтинг п'яти найкращих сімейних кросоверів 2025 року, які підходять як для щоденних…
Європейський ринок уживаних електромобілів переживає справжній ціновий обвал. Моделі, які ще кілька років тому продавалися…
Leave a Comment