Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі та повному приводі зношені покришки можуть позбавити машину здатності долати складні ділянки. Тим, хто часто рухається ґрунтовими дорогами з камінням, гравієм або розмитими ділянками, радять встановлювати шини класу АТ (All Terrain), які підходять навіть для невеликих кросоверів і забезпечують універсальність на різних покриттях.
Якщо уникнути важких ділянок не вдається, варто дотримуватися кількох правил. По-перше, відключення системи стабілізації ESP дозволяє колесам ефективніше передавати потужність двигуна, але слід бути обережним на піску, щоб автомобіль не загруз. У багатьох сучасних авто це можна зробити через меню бортового комп’ютера.
По-друге, слід контролювати швидкість: на знайомих маршрутах трохи вищий темп руху знижує ризик застрягання, а на болотистих або в’язких ділянках краще не зупинятися, щоб уникнути труднощів із вибиранням з місця.
По-третє, на пухких покриттях можна тимчасово знизити тиск у шинах до 1-1,5 бар на провідній осі для збільшення площі контакту з дорогою. Цей прийом допустимий лише на низькій швидкості, а після проходження складної ділянки тиск обов’язково відновлюють за допомогою компресора.
Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…
Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…
На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…
Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…
В Україні на вторинному автомобільному ринку особливо популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі машини,…
Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…
Leave a Comment