Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі та повному приводі зношені покришки можуть позбавити машину здатності долати складні ділянки. Тим, хто часто рухається ґрунтовими дорогами з камінням, гравієм або розмитими ділянками, радять встановлювати шини класу АТ (All Terrain), які підходять навіть для невеликих кросоверів і забезпечують універсальність на різних покриттях.
Якщо уникнути важких ділянок не вдається, варто дотримуватися кількох правил. По-перше, відключення системи стабілізації ESP дозволяє колесам ефективніше передавати потужність двигуна, але слід бути обережним на піску, щоб автомобіль не загруз. У багатьох сучасних авто це можна зробити через меню бортового комп’ютера.
По-друге, слід контролювати швидкість: на знайомих маршрутах трохи вищий темп руху знижує ризик застрягання, а на болотистих або в’язких ділянках краще не зупинятися, щоб уникнути труднощів із вибиранням з місця.
По-третє, на пухких покриттях можна тимчасово знизити тиск у шинах до 1-1,5 бар на провідній осі для збільшення площі контакту з дорогою. Цей прийом допустимий лише на низькій швидкості, а після проходження складної ділянки тиск обов’язково відновлюють за допомогою компресора.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment