Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі та повному приводі зношені покришки можуть позбавити машину здатності долати складні ділянки. Тим, хто часто рухається ґрунтовими дорогами з камінням, гравієм або розмитими ділянками, радять встановлювати шини класу АТ (All Terrain), які підходять навіть для невеликих кросоверів і забезпечують універсальність на різних покриттях.
Якщо уникнути важких ділянок не вдається, варто дотримуватися кількох правил. По-перше, відключення системи стабілізації ESP дозволяє колесам ефективніше передавати потужність двигуна, але слід бути обережним на піску, щоб автомобіль не загруз. У багатьох сучасних авто це можна зробити через меню бортового комп’ютера.
По-друге, слід контролювати швидкість: на знайомих маршрутах трохи вищий темп руху знижує ризик застрягання, а на болотистих або в’язких ділянках краще не зупинятися, щоб уникнути труднощів із вибиранням з місця.
По-третє, на пухких покриттях можна тимчасово знизити тиск у шинах до 1-1,5 бар на провідній осі для збільшення площі контакту з дорогою. Цей прийом допустимий лише на низькій швидкості, а після проходження складної ділянки тиск обов’язково відновлюють за допомогою компресора.
Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…
На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…
В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…
На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…
Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Leave a Comment