Авто

Топ-5 авто, які навіть перекупи обходять стороною

У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші роками лежать на майданчиках, навіть зі знижкою не знаходячи покупця. До п’ятірки найгірших для продажу машин потрапили ті, що перекупам та звичайним покупцям приносять мінімум вигоди.

На п’ятому місці – Hyundai Solaris першого покоління. Ці автомобілі надійні й економічні, але масово використовувалися в таксі, корпоративних автопарках і каршерингах, тож знайти “свіжий” екземпляр практично неможливо. Простий і невбиваний двигун 1.6 не рятує від проблем із слабким лакофарбовим покриттям та старінням пластика всередині. Продавати Solaris старше десяти років – майже безнадійна справа: ціна не зростає, а стан не тішить.

Четверте місце дісталося Suzuki SX-4. Проблема цієї моделі полягає в тому, що на вторинному ринку часто завищують ціну, а сам кросовер невеликий, складний і дорогий у ремонті. Навіть перекупи, які звикли ризикувати, не хочуть брати такі машини, бо заробіток на продажу практично нульовий.

На третьому місці – Ford Edge. Це один із найнепопулярніших варіантів для імпорту з США: більшість машин приїжджають у стані тоталу, дорогі, з проблемними старими автоматами і високими податками. Хоча сама модель має прості мотори й надійну підвіску, після пробігу понад 150 тисяч кілометрів авто стає малоцікавим, а розхідники дорогі.

Друге місце зайняла Skoda Yeti, що часто втрачала популярність через малий об’єм турбованого двигуна 1,2 л. Для невеликих хетчбеків такий мотор ще прийнятний, але для б/в кросовера – психологічний бар’єр. Покупці та перекупи уникають цих машин, бо будь-яка вторинка на такому двигуні швидко потребує серйозного ремонту.

І нарешті, перше місце посіли старі японські седани – Toyota Crown, Mark та Camry. Колись престижні бізнес-класи, сьогодні вони практично зникли з ринку. Живих екземплярів залишилося мало, на “ідеальні” моделі ціни зашкалюють, а перекупи воліють штовхати ті ж самі тотали один одному, не ризикуючи брати такі авто. Саме через це старі японські седани стали найменш ліквідними на вторинному ринку у 2025 році.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan готує електричний Juke EV: перші фото прототипу на тестах у Європі

Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…

10.12.2025

Експерт розвіяв головний міф про гальма в автомобілі взимку

Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…

10.12.2025

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025

Новий Nissan Versa 2027 помічений на дорозі (ФОТО)

Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…

10.12.2025

Поліцейський пояснив, які авто зупиняють найчастіше та чому

Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…

10.12.2025