У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші роками лежать на майданчиках, навіть зі знижкою не знаходячи покупця. До п’ятірки найгірших для продажу машин потрапили ті, що перекупам та звичайним покупцям приносять мінімум вигоди.
На п’ятому місці – Hyundai Solaris першого покоління. Ці автомобілі надійні й економічні, але масово використовувалися в таксі, корпоративних автопарках і каршерингах, тож знайти “свіжий” екземпляр практично неможливо. Простий і невбиваний двигун 1.6 не рятує від проблем із слабким лакофарбовим покриттям та старінням пластика всередині. Продавати Solaris старше десяти років – майже безнадійна справа: ціна не зростає, а стан не тішить.
Четверте місце дісталося Suzuki SX-4. Проблема цієї моделі полягає в тому, що на вторинному ринку часто завищують ціну, а сам кросовер невеликий, складний і дорогий у ремонті. Навіть перекупи, які звикли ризикувати, не хочуть брати такі машини, бо заробіток на продажу практично нульовий.
На третьому місці – Ford Edge. Це один із найнепопулярніших варіантів для імпорту з США: більшість машин приїжджають у стані тоталу, дорогі, з проблемними старими автоматами і високими податками. Хоча сама модель має прості мотори й надійну підвіску, після пробігу понад 150 тисяч кілометрів авто стає малоцікавим, а розхідники дорогі.
Друге місце зайняла Skoda Yeti, що часто втрачала популярність через малий об’єм турбованого двигуна 1,2 л. Для невеликих хетчбеків такий мотор ще прийнятний, але для б/в кросовера – психологічний бар’єр. Покупці та перекупи уникають цих машин, бо будь-яка вторинка на такому двигуні швидко потребує серйозного ремонту.
І нарешті, перше місце посіли старі японські седани – Toyota Crown, Mark та Camry. Колись престижні бізнес-класи, сьогодні вони практично зникли з ринку. Живих екземплярів залишилося мало, на “ідеальні” моделі ціни зашкалюють, а перекупи воліють штовхати ті ж самі тотали один одному, не ризикуючи брати такі авто. Саме через це старі японські седани стали найменш ліквідними на вторинному ринку у 2025 році.
Після кількох місяців чуток у Nissan фактично підтвердили наміри повернути на ринок рамний позашляховик, який…
Багато водіїв переконані, що знають про свої машини все, однак навіть досвідчені автолюбителі часто не…
Багато водіїв замислюються, чи дозволено в денний час користуватися протитуманними фарами замість ближнього світла, якщо…
Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…
Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…
Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…
Leave a Comment