Авто

Топ-5 авто, які навіть перекупи обходять стороною

У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші роками лежать на майданчиках, навіть зі знижкою не знаходячи покупця. До п’ятірки найгірших для продажу машин потрапили ті, що перекупам та звичайним покупцям приносять мінімум вигоди.

На п’ятому місці – Hyundai Solaris першого покоління. Ці автомобілі надійні й економічні, але масово використовувалися в таксі, корпоративних автопарках і каршерингах, тож знайти “свіжий” екземпляр практично неможливо. Простий і невбиваний двигун 1.6 не рятує від проблем із слабким лакофарбовим покриттям та старінням пластика всередині. Продавати Solaris старше десяти років – майже безнадійна справа: ціна не зростає, а стан не тішить.

Четверте місце дісталося Suzuki SX-4. Проблема цієї моделі полягає в тому, що на вторинному ринку часто завищують ціну, а сам кросовер невеликий, складний і дорогий у ремонті. Навіть перекупи, які звикли ризикувати, не хочуть брати такі машини, бо заробіток на продажу практично нульовий.

На третьому місці – Ford Edge. Це один із найнепопулярніших варіантів для імпорту з США: більшість машин приїжджають у стані тоталу, дорогі, з проблемними старими автоматами і високими податками. Хоча сама модель має прості мотори й надійну підвіску, після пробігу понад 150 тисяч кілометрів авто стає малоцікавим, а розхідники дорогі.

Друге місце зайняла Skoda Yeti, що часто втрачала популярність через малий об’єм турбованого двигуна 1,2 л. Для невеликих хетчбеків такий мотор ще прийнятний, але для б/в кросовера – психологічний бар’єр. Покупці та перекупи уникають цих машин, бо будь-яка вторинка на такому двигуні швидко потребує серйозного ремонту.

І нарешті, перше місце посіли старі японські седани – Toyota Crown, Mark та Camry. Колись престижні бізнес-класи, сьогодні вони практично зникли з ринку. Живих екземплярів залишилося мало, на “ідеальні” моделі ціни зашкалюють, а перекупи воліють штовхати ті ж самі тотали один одному, не ризикуючи брати такі авто. Саме через це старі японські седани стали найменш ліквідними на вторинному ринку у 2025 році.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи має право поліція вимагати документи без доказів порушення ПДР

Поліція зупинила автомобіль нібито за порушення правил дорожнього руху, проте водій відмовився пред'являти документи, аргументуючи,…

25.08.2025

Як правильно перевірити двигун з великим пробігом без розбору

Особливо важливо перевіряти стан двигуна, коли пробіг автомобіля перевищує 200 тисяч кілометрів, а капітальний ремонт…

25.08.2025

Власники Nissan та Infiniti нарікають на проблемний турбомотор

На початку літа Nissan повідомив про масштабне відкликання автомобілів, оснащених турбомоторами VC-Turbo, які також встановлюються…

25.08.2025

Toyota Prius перетворили на шалений родстер у стилі Lamborghini та McLaren (ФОТО)

Коли йдеться про Toyota Prius 2025, більшість уявляє собі скромний гібрид, створений для економії палива,…

25.08.2025

Автоексперт назвав ознаки поганої мийки для вашої машини

У сучасному світі існує безліч способів миття автомобіля, проте не всі гарантують якісний результат і…

25.08.2025

Рестайлінговий Nissan Pathfinder показали на перших зображеннях

Nissan оновлює свій найбільший кросовер Pathfinder, і за допомогою шпигунських фотографій незалежні дизайнери спробували уявити,…

24.08.2025