Прототип Audi RS3 GT 2026 помітили на трасі Нюрбургринг, і, за словами інсайдерів, він може стати найпотужнішою версією хетчбека в історії марки. Новинку планують випустити обмеженою серією, і вона, ймовірно, стане прощальною моделлю для культового п’ятициліндрового двигуна без електрифікації.
Зовнішність машини вирізняється вдосконаленим аеродинамічним пакетом із новим переднім бампером, карбоновими канардами, зміненим спліттером і збільшеним заднім антикрилом. На тестовому прототипі також встановлені 19-дюймові диски з синіми гальмівними супортами – деталлю, нетиповою для моделей RS3.
Під капотом очікують модернізовану версію 2,5-літрового турбомотора, який перевершить поточні 401 к.с. у RS3 Performance. Audi прагне випередити 421-сильний двигун Mercedes-AMG A45 і повернути собі звання найпотужнішого серійного хот-хетча з ДВЗ. Крім цього, інженери працюють над новою підвіскою та вдосконаленими електронними системами, аби машина залишалася ефективною як на треку, так і в повсякденному використанні.
Усе вказує на те, що RS3 GT стане фінальною версією для легендарного п’ятициліндрового двигуна, адже жорсткіші екологічні норми в Європі ставлять під сумнів його подальше існування. Очікується, що прем’єра відбудеться у 2026 році, а сама модель буде дорогою, рідкісною і останньою у своєму класі серед “гарячих хетчбеків” Audi без електрифікації.
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Leave a Comment