Прототип Audi RS3 GT 2026 помітили на трасі Нюрбургринг, і, за словами інсайдерів, він може стати найпотужнішою версією хетчбека в історії марки. Новинку планують випустити обмеженою серією, і вона, ймовірно, стане прощальною моделлю для культового п’ятициліндрового двигуна без електрифікації.
Зовнішність машини вирізняється вдосконаленим аеродинамічним пакетом із новим переднім бампером, карбоновими канардами, зміненим спліттером і збільшеним заднім антикрилом. На тестовому прототипі також встановлені 19-дюймові диски з синіми гальмівними супортами – деталлю, нетиповою для моделей RS3.
Під капотом очікують модернізовану версію 2,5-літрового турбомотора, який перевершить поточні 401 к.с. у RS3 Performance. Audi прагне випередити 421-сильний двигун Mercedes-AMG A45 і повернути собі звання найпотужнішого серійного хот-хетча з ДВЗ. Крім цього, інженери працюють над новою підвіскою та вдосконаленими електронними системами, аби машина залишалася ефективною як на треку, так і в повсякденному використанні.
Усе вказує на те, що RS3 GT стане фінальною версією для легендарного п’ятициліндрового двигуна, адже жорсткіші екологічні норми в Європі ставлять під сумнів його подальше існування. Очікується, що прем’єра відбудеться у 2026 році, а сама модель буде дорогою, рідкісною і останньою у своєму класі серед “гарячих хетчбеків” Audi без електрифікації.
Багато водіїв узимку намагаються не їздити з майже порожнім баком — і на це є…
Придбання надійного автомобіля сьогодні стає непростим завданням — ціни на машини стрімко зростають, а покупці…
Сьогодні купити водійські права в інтернеті здається легко - оголошення з "гарантією без іспитів" заполонили…
Перед тим, як настануть морози й зима остаточно вступить у свої права, варто виконати кілька…
Щодня на дорогах України виникають суперечки між водіями та пішоходами, адже багато людей помилково вважають,…
Низькі температури суттєво збільшують навантаження на будь-який автомобіль, і найбільше від холоду страждає акумулятор. При…
Leave a Comment