Головна проблема, яка виникає під час експлуатації електромобілів, у майбутньому буде пов’язана з батареями. Через приблизно сім років використання акумулятор потрібно буде замінити, а його вартість становить 70–80% ціни автомобіля.
Стару батарею необхідно утилізувати, а для цього потрібні додаткові кошти. Питання утилізації, місця та вартості цього процесу стає особливо актуальним, адже технології швидко розвиваються, і складно передбачити, як це буде реалізовано через кілька років.
Ще одним недоліком електромобілів є недостатньо розвинена інфраструктура для зарядки, що ускладнює поїздки, особливо в Росії. Через це експерти радять використовувати електромобіль не як єдиний транспорт у сім’ї, а як другий чи третій автомобіль для коротких поїздок.
Третім мінусом є час заряджання. Швидких зарядних станцій поки небагато, і зарядка займає значно більше часу, ніж заправка бензинової машини. На електромобілі доведеться почекати певний час, перш ніж можна буде продовжити поїздку.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment