Головна проблема, яка виникає під час експлуатації електромобілів, у майбутньому буде пов’язана з батареями. Через приблизно сім років використання акумулятор потрібно буде замінити, а його вартість становить 70–80% ціни автомобіля.
Стару батарею необхідно утилізувати, а для цього потрібні додаткові кошти. Питання утилізації, місця та вартості цього процесу стає особливо актуальним, адже технології швидко розвиваються, і складно передбачити, як це буде реалізовано через кілька років.
Ще одним недоліком електромобілів є недостатньо розвинена інфраструктура для зарядки, що ускладнює поїздки, особливо в Росії. Через це експерти радять використовувати електромобіль не як єдиний транспорт у сім’ї, а як другий чи третій автомобіль для коротких поїздок.
Третім мінусом є час заряджання. Швидких зарядних станцій поки небагато, і зарядка займає значно більше часу, ніж заправка бензинової машини. На електромобілі доведеться почекати певний час, перш ніж можна буде продовжити поїздку.
Багато водіїв стикаються зі штрафами через нібито забруднені номерні знаки, хоча в більшості випадків поліція…
Водіння для новачка (особливо на машині з МКПП) – процес нервовий та трудомісткий. Він стає…
Renault планує здешевити електромобілі в масовому сегменті, зосередившись на зниженні виробничих витрат. За словами Клеа…
У зимовий період витрата палива зазвичай збільшується на 10-25%, і це пов'язано з низкою факторів,…
В Україні правила використання номерних знаків суворо контролюються, адже вони є основним засобом ідентифікації автомобіля…
Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…
Leave a Comment