Головна проблема, яка виникає під час експлуатації електромобілів, у майбутньому буде пов’язана з батареями. Через приблизно сім років використання акумулятор потрібно буде замінити, а його вартість становить 70–80% ціни автомобіля.
Стару батарею необхідно утилізувати, а для цього потрібні додаткові кошти. Питання утилізації, місця та вартості цього процесу стає особливо актуальним, адже технології швидко розвиваються, і складно передбачити, як це буде реалізовано через кілька років.
Ще одним недоліком електромобілів є недостатньо розвинена інфраструктура для зарядки, що ускладнює поїздки, особливо в Росії. Через це експерти радять використовувати електромобіль не як єдиний транспорт у сім’ї, а як другий чи третій автомобіль для коротких поїздок.
Третім мінусом є час заряджання. Швидких зарядних станцій поки небагато, і зарядка займає значно більше часу, ніж заправка бензинової машини. На електромобілі доведеться почекати певний час, перш ніж можна буде продовжити поїздку.
Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…
Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…
Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…
Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…
Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…
Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…
Leave a Comment