Mercedes-Benz переглядає стратегію розвитку після різкого падіння прибутків. Виробник має намір збільшити обсяги випуску та відмовитися від акценту на люксових серіях, наголосивши на більш доступних автомобілях.
За даними Handelsblatt, концерн готує 36 нових моделей: 19 машин із двигунами внутрішнього згоряння та 17 електромобілів. Їх представлять до 2027 року, при цьому компанія коригує дизайн та розширює лінійку компактних автомобілів та позашляховиків.
Генеральний директор Ола Калленіус зазначив, що мета бренду – пропонувати затребувані автомобілі у всіх сегментах. Проте колишня ставка на високорентабельні, але штучні моделі Maybach та AMG не виправдала очікувань. Ці автомобілі вартістю понад 100 тисяч євро не забезпечують сталого прибутку.
Фінансова звітність за перше півріччя зафіксувала зниження прибутку більш ніж удвічі. Маржинальність автопідрозділу впала до 5,3% проти попередніх 15%. Представники працівників заявляють, що випуск менш як двох мільйонів автомобілів на рік економічно невигідний.
У відповідь на кризу компанія змінює пріоритети. Тепер для Mercedes важливішим є обсяг продажів, ніж обмежені тиражі престижних моделей. Концерн прагне закріпитися в масовому сегменті, де попит на компактні та доступніші автомобілі залишається стійким.
BMW Group продовжує впевнено рухатися шляхом електрифікації, досягнувши важливої віхи - компанія продала тримільйонний автомобіль…
2023 року в інтернеті почали циркулювати чутки про плани BMW випустити нову флагманську модель у…
Осінь приносить дощі, туман і слизькі дороги, тому водіям важливо заздалегідь підготувати автомобіль до цієї…
На місці складання постанови поліцейський завжди просить водія поставити підпис, але багато хто помилково вважає,…
Mercedes-AMG продовжує випробування свого головного електричного проекту – нового GT 4-Door Coupe EV, прем'єра якого…
Витрата палива автомобіля залежить від багатьох чинників, і шини в цьому відіграють помітну роль. Правильний…
Leave a Comment