Дизельні двигуни цінують за тягу, економічність та довговічність, але деякі мотори виявилися справжнім головним болем для власників через високу вартість ремонту та низьку надійність.
Серед проблемних BMW M47 та N47 – слабка турбіна, проблемні маховики та форсунки, а у N47 швидко зношувався ланцюг ГРМ і виходили з ладу заслінки впускного колектора. VW Group 2.5 TDI страждав від поломок паливного насоса високого тиску та зносу розподільного валу, а 2.0 TDI додав проблеми з маслонасосом, ГРМ і насос-форсунками.
Nissan 3.0 DI успадкував проблеми попередника: перегріви, заклинювання циліндрів та пробої прокладки ГБЦ. Турбодизелі Toyota 2.0-2.2 D відрізнялися підвищеною витратою масла, деформацією головки блоку та проблемами з упорскуванням і турбіною. Mitsubishi 4D (2.3–2.5 л) ламав ремені ГРМ і страждав від перегрівів та тріщин у блоці циліндрів, особливо в холодних регіонах.
Mazda 2.0 CiTD чутлива до в’язкості масла, через що виникали засмічення маслозабірника і масляне голодування, плюс слабкий клапан EGR і збої контролера холостого ходу. Ford 2.0 TDCi страждав від зношеного ТНВД і частих проблем з двомасовим маховиком, а перший дизель Subaru 2.0 D мав дефекти з маховиком, клапаном EGR і зчепленням.
Renault 1.5 dCi до 150 тис. км проверталися вкладиші шатунів, а турбонагнітач і система живлення виходили з ладу, тоді як старший 1.9 dCi успадкував ті ж проблеми, хоча його ремонт обходився дешевше.
Ці мотори доводять, що навіть економічні та потужні дизелі можуть приносити власникам чимало клопоту, особливо коли технічні слабкі місця виявляються лише після значного пробігу.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment