Авто

Названо 4 проблеми з авто, після яких краще продати машину, ніж ремонтувати

Автомобілі в наші дні стали коштувати дуже дорого, зокрема це стосується обслуговування з ремонтом. Тому в деяких ситуаціях краще розглянути можливість продажу ТЗ, ніж вкладатись у його подальший зміст. Автомеханік виділив чотири основні проблеми, після появи яких слід задуматися про продаж свого транспортного засобу та купівлю нової машини.

Ні для кого не секрет, що з роками на кузові ТЗ може з’явитися іржа. Це перший тривожний дзвінок для автовласника, який натякає на думку про продаж. Відновлювати машину з іржею досить дорого, та й немає гарантії, що вкладені кошти та зусилля повністю вирішать проблему. Не йдеться в цьому випадку про перші рижики. Торкається саме ґрунтовна корозія, наприклад, на днищі машини. Тут уже справді краще продати ТЗ, а не вкладатися в ремонт.

Серйозним приводом для роздумів про продаж може бути порушення геометрії кузова. Наприклад, якщо сталася не сильна ДТП і автомобіль після був відремонтований за страховкою, краще все ж таки його позбутися. Важливо пам’ятати, що порушена геометрія кузова – відсутність безпеки і додаткові ризики при експлуатації машини на швидкості. Повністю геометрію кузова відновити не можна, а цей параметр, як відомо, насамперед відповідає за безпеку.

На окрему увагу заслуговує двигун автомобіля. Поява перших несправностей силового агрегату – це серйозна нагода для роздумів про продаж машини. Проблема в тому, що перші поломки можуть вилізти вже до пробігу в 100-150 тисяч кілометрів, коли ТЗ знімається з гарантії. Ремонт чи заміна ДВС у сучасних реаліях – дуже дороге задоволення. Тому замість витрат на відновлення агрегату краще подумати про покупку нової машини після продажу старого транспортного засобу.

Ну і, зрозуміло, не можна залишити поза увагою трансмісію. Якщо на машині стоїть класична МКПП , то ремонт коробки не буде дорогим і його можна розглянути як альтернативу продажу автомобіля. Якщо ж коштує сучасний «робот» чи варіатор, то краще подумати саме про продаж, адже ремонт таких трансмісій потребує чималих засобів та зусиль. Плюс до всього не всі сервіси беруться за відновлення подібних коробок, як загалом і в ситуації зі старими «автоматами».

Важливо, що ремонт ТЗ з пробігом не завжди доречний, коли йдеться про суми в 150 – 200 тисяч гривень і більше. За таких обставин краще якнайшвидше продати машину, а виручені та накопичені кошти пустити на придбання нового автомобіля, адже навіть вклавшись у відновлення, відбудеться лише втрата коштів. Машину в майбутньому все одно не вдасться продати дорожче, а вона з роками вимагатиме все більше витрат на своє обслуговування та ремонт.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Названо найнадійніші сімейні хетчбеки за результатами 2025 року

Сімейні хетчбеки залишаються популярними, навіть попри моду на кросовери. Вони часто купуються на вторинному ринку,…

14.12.2025

Названо несподіваний побічний ефект електромобілів

З поширенням електромобілів усе більше пасажирів скаржаться на нудоту, запаморочення та дезорієнтацію під час поїздок.…

14.12.2025

Новий Nissan Xterra стане конкурентом Toyota Land Cruiser

Nissan готується відродити рамний позашляховик Xterra. Хоча компанія вже офіційно підтвердила повернення цієї легендарної моделі,…

14.12.2025

В Україні виник дефіцит зелених номерів для електромобілів

В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…

14.12.2025

Як уникнути ДТП взимку: основні помилки водіїв

Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…

14.12.2025

Porsche відмовляється від повної електрифікації Boxster і Cayman 718

Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…

14.12.2025