Авто

Названо 4 проблеми з авто, після яких краще продати машину, ніж ремонтувати

Автомобілі в наші дні стали коштувати дуже дорого, зокрема це стосується обслуговування з ремонтом. Тому в деяких ситуаціях краще розглянути можливість продажу ТЗ, ніж вкладатись у його подальший зміст. Автомеханік виділив чотири основні проблеми, після появи яких слід задуматися про продаж свого транспортного засобу та купівлю нової машини.

Ні для кого не секрет, що з роками на кузові ТЗ може з’явитися іржа. Це перший тривожний дзвінок для автовласника, який натякає на думку про продаж. Відновлювати машину з іржею досить дорого, та й немає гарантії, що вкладені кошти та зусилля повністю вирішать проблему. Не йдеться в цьому випадку про перші рижики. Торкається саме ґрунтовна корозія, наприклад, на днищі машини. Тут уже справді краще продати ТЗ, а не вкладатися в ремонт.

Серйозним приводом для роздумів про продаж може бути порушення геометрії кузова. Наприклад, якщо сталася не сильна ДТП і автомобіль після був відремонтований за страховкою, краще все ж таки його позбутися. Важливо пам’ятати, що порушена геометрія кузова – відсутність безпеки і додаткові ризики при експлуатації машини на швидкості. Повністю геометрію кузова відновити не можна, а цей параметр, як відомо, насамперед відповідає за безпеку.

На окрему увагу заслуговує двигун автомобіля. Поява перших несправностей силового агрегату – це серйозна нагода для роздумів про продаж машини. Проблема в тому, що перші поломки можуть вилізти вже до пробігу в 100-150 тисяч кілометрів, коли ТЗ знімається з гарантії. Ремонт чи заміна ДВС у сучасних реаліях – дуже дороге задоволення. Тому замість витрат на відновлення агрегату краще подумати про покупку нової машини після продажу старого транспортного засобу.

Ну і, зрозуміло, не можна залишити поза увагою трансмісію. Якщо на машині стоїть класична МКПП , то ремонт коробки не буде дорогим і його можна розглянути як альтернативу продажу автомобіля. Якщо ж коштує сучасний «робот» чи варіатор, то краще подумати саме про продаж, адже ремонт таких трансмісій потребує чималих засобів та зусиль. Плюс до всього не всі сервіси беруться за відновлення подібних коробок, як загалом і в ситуації зі старими «автоматами».

Важливо, що ремонт ТЗ з пробігом не завжди доречний, коли йдеться про суми в 150 – 200 тисяч гривень і більше. За таких обставин краще якнайшвидше продати машину, а виручені та накопичені кошти пустити на придбання нового автомобіля, адже навіть вклавшись у відновлення, відбудеться лише втрата коштів. Машину в майбутньому все одно не вдасться продати дорожче, а вона з роками вимагатиме все більше витрат на своє обслуговування та ремонт.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Експерт пояснив, чому безалкогольне пиво може бути небезпечним за кермом

Експерт пояснив, що реакція на алкоголь у водіїв є індивідуальною і залежить від багатьох факторів…

21.08.2025

Прості звички водія, які можуть скоротити витрату палива вдвічі

Економія палива стає дедалі важливішою для українських водіїв. У умовах зростання цін на бензин, нестабільності…

20.08.2025

Toyota Land Cruiser готується повністю перейти на електричну тягу

Toyota Land Cruiser, який довгі роки асоціювався з потужними бензиновими та дизельними двигунами, готується повністю…

20.08.2025

Експерт розповів, як визначити машини, які довго працювали в таксі

На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…

20.08.2025

Топ-5 найнадійніших японських кросоверів та позашляховиків останніх років

Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…

20.08.2025

Tesla повертає важіль поворотників у Model 3

У 2023 році Tesla оновила електроседан Model 3, відмовившись від традиційних важелів-поворотників на користь сенсорних…

20.08.2025