Здатність програмної конфігурації впливати на функціональні можливості сучасних автомобілів породжує в умах маркетологів шалені ідеї про нові джерела доходу для виробників. Volkswagen має намір брати з британських покупців електромобілів доплату за доступ до повної потужності силової установки.
Даний приклад подібних ініціатив складно назвати унікальним, оскільки в 2022 році компанія BMW намагалася запровадити абонентську плату за можливість використання підігріву сидінь та інших функцій. Ідея не отримала належного відгуку серед покупців та зі скандалом провалилася.
Втім, виробники електромобілів у цьому сенсі виявляють помітну гнучкість: Tesla ще дуже давно пропонувала розблокувати за доплату додатковий запас ходу шляхом зняття програмного обмеження з ємності батареї, яка доступна автовласнику. Про доступ до просунутих функцій активної допомоги водієві і говорити нічого — технічно, вони присутні на кожному електромобілі Tesla, але скористатися ними можуть лише ті, хто їх сплатив додатково.
Volkswagen на британському ринку вирішив провести маркетинговий експеримент, обмеживши потужність електромобілів ID.3 Pro і ID.3 Pro S, що продаються тут, на рівні 201 к.с. Бажаючі отримати всі технічно доступні 228 к.с. мають або щомісяця платити $22 за свого роду «підписку», або відбутися одноразовим платежем у розмірі $880.
Примітно, що така апгрейд не прив’язаний до конкретного автовласника, а закріплений за самим електромобілем. Тобто, якщо власник, що оплатив підвищення потужності, захоче продати машину, то наступному покупцеві буде доступна вся розблокована потужність відразу.
Сьогодні задні електросклопідйомники в авто не здивувати, такі технології стали стандартом для більшості нових моделей…
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Leave a Comment