На тлі зростання цін на бензин та дизель все більше водіїв починають цікавитись можливостями економії палива. Всупереч поширеній думці, скоротити витрати можна без дорогих доопрацювань або встановлення сумнівних гаджетів. Достатньо переглянути поведінку за кермом та стежити за технічним станом авто.
Одним із головних факторів перевитрати залишаються різкі дії – прискорення, гальмування, перебудова. Особливо це критично у місті, де потік руху постійно змінюється. Плавне натискання на педаль газу, своєчасне скидання обертів перед світлофором та мінімізація непотрібних маневрів дозволяють двигуну працювати в оптимальному діапазоні. Це не тільки знижує витрату, а й зменшує знос гальм та коробки передач. Чим стабільніший ритм — тим нижчі витрати.
На трасі економія залежить від вибору швидкості. При 120 км/год опір повітря збільшується нелінійно, двигун працює під навантаженням, а паливо йде швидше. Оптимальним вважається режим близько 90-95 км/год. У цьому діапазоні аеродинамічний опір ще не заважає, а двигун працює в середньому діапазоні обертів. Якщо круїз-контроль включений, система підтримує рівну швидкість, і витрата залишається стабільно низьким. Будь-яка спроба прискоритися призводить до відчутного зростання споживання.
Важливим є й технічний стан машини. Тиск у шинах — показник простий, але критично важливий: знижений лише на 0,3 атмосфери вже дає перевитрату. Те саме стосується неправильного розвалу-сходження: колеса йдуть вроздріб, опір збільшується, паливо йде даремно.
Як доглядати автомобіль під час простою - питання, яке хвилювало водіїв у всі часи. Раніше…
Глава Peugeot пояснив, що повільні продажі електромобілів у компанії пов'язані з високою популярністю бренду в…
Компанія Land Rover розширює лінійку Defender, готуючи абсолютно нову модель - компактний електричний позашляховик, який…
Ferrari оголосила плани випустити 20 нових моделей до 2030 року, включаючи перший електромобіль Elettrica та…
На початку листопада на китайському ринку відбудеться прем’єра BMW M3 2025 Travel Edition – універсала,…
На вторинному ринку бізнес-седанів віком близько десяти років із пробігом 150-200 тисяч кілометрів і бюджетом…
Leave a Comment