Багато сучасних автомобілів обіцяють прослужити щонайменше 250 тисяч км, а то й більше, але найчастіше не дотягують навіть до 160 тисяч км без драматичних технічних проблем.
Видання «Motorbiscuit» склало список із 10 таких моделей. Всі вони практично марні, коли мова заходить про багаторічну безпроблемну експлуатацію і міцну конструкцію.
За бездоганною репутацією Jeep часто ховається одне вразливе місце – проблеми з надійністю. Автомеханіки стверджують, що будь-який Jeep, який буде куплений навіть новим, навряд чи протягне без дорогого ремонту 160 тисяч кілометрів.
У моделях Wrangler і Grand Cherokee, наприклад, виділяють проблеми з корозією підвіски, кермовим керуванням та збої в роботі електроніки.
Розкіш породжує завищені очікування. Зокрема з погляду довговічності. Але Mercedes-Benz останні роки їх не виправдовує від слова зовсім. Сучасні «Мерседеси» страждають від відмов пневмопідвіски (Airmatic), збоїв у роботі електроніки, витоків олії та примх трансмісій, які виявляються вже на невеликих пробігах.
Елегантні та продумані Audi можуть стати справжньою трагедією для кишені власників, особливо коли вони проїхали понад 160 тисяч кілометрів. До поширених проблем машин з Інгольштадта відносять накопичення вуглецю в системі безпосереднього впорскування, збої в роботі коробки передач DSG, підвищена витрата олії та проблеми з натягувачем ланцюга ГРМ.
Деякі моделі General Motors (Cadillac Escalade, Chevrolet Silverado, GMC Sierra, Chevrolet Tahoe та інші)
Окремим автомобілям GM насилу вдається пережити навіть далекі поїздки, не кажучи вже про пробіги в 160 тисяч км. Ахіллесовою п’ятою в них є автоматична коробка передач, а також 6,2-літровий двигун V8 L87, які страждають від дорогих поломок.
Чарівний компакт-кар, який потребує непомірних витрат на обслуговування та ремонт. Машини з 2001 по 2012 рік часто стикаються з проблемами з проводкою, перебоями у роботі двигуна та трансмісії.
Симпатичний і маленький автомобіль, але вкрай ненадійний, особливо з двигуном 1,4-літр MultiAir. Такі машини заслужили репутацію ламких через виходу з ладу олійної системи, яка буквально призводить до вибухів ДВС.
Автомобілі 2013-2018 років з двигуном об’ємом 2,5-літра зіштовхувалися з виходом з ладу натягувача ланцюга ГРМ та славилися надмірною витратою олії. У машинах 2019-2022 років часто ламався варіатор. Причому задовго до пробігу 160 тисяч км.
Зухвалий повнорозмірний круїзер із власним стилем, але найчастіше вкрай ненадійний. У машинах 2011-2014 років випуску на пробігах під 150 тисяч км варто чекати серйозних проблем із трансмісією, електрикою та двигунами.
Популярний седан корейського автовиробника має неоднозначну репутацію з точки зору надійності. Причому упродовж усіх поколінь. Ранні «Оптими», особливо 2011-2015 років, страждали від проблем із двигунами.
Пізніші (2016-2020 років) стикалися з несправностями трансмісії, включаючи нервові перемикання та передчасний вихід коробки передач з ладу.
Дешевий та ефективний автомобіль, але економія автовиробника у ньому має свою ціну. Власники таких машин повідомляють про перебої в роботі їх двигунів, надмірну вібрацію, проблеми з варіатором та іншими критичними деталями, які проявляються до пробігу в 160 тисяч км.
Експерт з 10-річним досвідом роботи поділився рекомендаціями щодо продовження справної роботи двигуна та уникнення дорогого…
У Японії розкрили деякі особливості нового Nissan X-Trail Nismo 2026, призначеного для місцевого ринку. Автомобіль,…
Поточна версія Jeep Renegade 2025 може стати останньою в історії даної моделі, що вийшла близько…
Двигун внутрішнього згоряння може перегріватися через забруднення радіаторів, витік антифризу або відмову електроніки. Найчастіше перегрів…
Range Rover давно анонсував появу електричного кросовера. Прототип цієї моделі неодноразово зауважували під час дорожніх…
Іноді стандартна перевірка документів поліцією може перерости у нахабство чи грубість. Юристи радять кілька фраз,…
Leave a Comment