Власники кросоверів Mazda CX-5 першого покоління скаржаться на низку проблем. До списку найчастіших несправностей експерт включив збої у роботі електроприводу дзеркал. Ще одна поширена скарга – акумулятор, що швидко розряджається.
До роботи системи i-stop часто виникають питання. Проблемними вважаються датчики рівня олії та окремі електронні компоненти. У деяких випадках власникам Mazda CX-5 доводилося змінювати електропроводку або елементи бортової електроніки після некоректного встановлення стороннього обладнання або ремонту після ДТП.
ЛКП у кросовера вийшло слабким: відколи та подряпини з’являються швидко, особливо у випадку з передньою частиною паркетника. Несправності можуть траплятися з деякими елементами підвіски. У зоні ризику, за словами фахівця, знаходяться стійки стабілізатора, кульові опори та інше.
З пошуком запчастин також виникають проблеми, особливо якщо потрібна оригінальна деталь. Та й самі ремонтні роботи коштуватимуть дорого, каже експерт. Кросовери Mazda CX-5 першого покоління на російському вторинному ринку коштують від 450 тисяч гривень, максимальна ціна досягає 2 млн гривень.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment