Власники кросоверів Mazda CX-5 першого покоління скаржаться на низку проблем. До списку найчастіших несправностей експерт включив збої у роботі електроприводу дзеркал. Ще одна поширена скарга – акумулятор, що швидко розряджається.
До роботи системи i-stop часто виникають питання. Проблемними вважаються датчики рівня олії та окремі електронні компоненти. У деяких випадках власникам Mazda CX-5 доводилося змінювати електропроводку або елементи бортової електроніки після некоректного встановлення стороннього обладнання або ремонту після ДТП.
ЛКП у кросовера вийшло слабким: відколи та подряпини з’являються швидко, особливо у випадку з передньою частиною паркетника. Несправності можуть траплятися з деякими елементами підвіски. У зоні ризику, за словами фахівця, знаходяться стійки стабілізатора, кульові опори та інше.
З пошуком запчастин також виникають проблеми, особливо якщо потрібна оригінальна деталь. Та й самі ремонтні роботи коштуватимуть дорого, каже експерт. Кросовери Mazda CX-5 першого покоління на російському вторинному ринку коштують від 450 тисяч гривень, максимальна ціна досягає 2 млн гривень.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment