Власники кросоверів Mazda CX-5 першого покоління скаржаться на низку проблем. До списку найчастіших несправностей експерт включив збої у роботі електроприводу дзеркал. Ще одна поширена скарга – акумулятор, що швидко розряджається.
До роботи системи i-stop часто виникають питання. Проблемними вважаються датчики рівня олії та окремі електронні компоненти. У деяких випадках власникам Mazda CX-5 доводилося змінювати електропроводку або елементи бортової електроніки після некоректного встановлення стороннього обладнання або ремонту після ДТП.
ЛКП у кросовера вийшло слабким: відколи та подряпини з’являються швидко, особливо у випадку з передньою частиною паркетника. Несправності можуть траплятися з деякими елементами підвіски. У зоні ризику, за словами фахівця, знаходяться стійки стабілізатора, кульові опори та інше.
З пошуком запчастин також виникають проблеми, особливо якщо потрібна оригінальна деталь. Та й самі ремонтні роботи коштуватимуть дорого, каже експерт. Кросовери Mazda CX-5 першого покоління на російському вторинному ринку коштують від 450 тисяч гривень, максимальна ціна досягає 2 млн гривень.
У Дніпрі заборонили виїзд на дороги автомобілів із гучними вихлопами. Під обмеження потрапляють машини без…
Українські ветерани та люди з інвалідністю внаслідок війни зможуть сплачувати лише половину вартості полісів обов'язкового…
Компанія Jeep представила в США нове, 6-t покоління кросовера Cherokee, який залишав лінійку марки на…
Купівля нового автомобіля завжди пов'язана зі значними витратами, і багато хто вважає, що придбати машину…
Історія з Ісландії вразила автомобільний світ: Йомундур Оласон став сенсацією завдяки своїй Skoda Octavia першого…
Перевірка рівня моторного масла є однією з найважливіших процедур обслуговування автомобіля, хоча багато водіїв часто…
Leave a Comment