Власники кросоверів Mazda CX-5 першого покоління скаржаться на низку проблем. До списку найчастіших несправностей експерт включив збої у роботі електроприводу дзеркал. Ще одна поширена скарга – акумулятор, що швидко розряджається.
До роботи системи i-stop часто виникають питання. Проблемними вважаються датчики рівня олії та окремі електронні компоненти. У деяких випадках власникам Mazda CX-5 доводилося змінювати електропроводку або елементи бортової електроніки після некоректного встановлення стороннього обладнання або ремонту після ДТП.
ЛКП у кросовера вийшло слабким: відколи та подряпини з’являються швидко, особливо у випадку з передньою частиною паркетника. Несправності можуть траплятися з деякими елементами підвіски. У зоні ризику, за словами фахівця, знаходяться стійки стабілізатора, кульові опори та інше.
З пошуком запчастин також виникають проблеми, особливо якщо потрібна оригінальна деталь. Та й самі ремонтні роботи коштуватимуть дорого, каже експерт. Кросовери Mazda CX-5 першого покоління на російському вторинному ринку коштують від 450 тисяч гривень, максимальна ціна досягає 2 млн гривень.
Нещодавно в мережі з'явилися перші фотографії прототипів найпотужнішої версії нового кросовера BMW iX3, що дало…
Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…
27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…
Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…
Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…
Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…
Leave a Comment