Власники кросоверів Mazda CX-5 першого покоління скаржаться на низку проблем. До списку найчастіших несправностей експерт включив збої у роботі електроприводу дзеркал. Ще одна поширена скарга – акумулятор, що швидко розряджається.
До роботи системи i-stop часто виникають питання. Проблемними вважаються датчики рівня олії та окремі електронні компоненти. У деяких випадках власникам Mazda CX-5 доводилося змінювати електропроводку або елементи бортової електроніки після некоректного встановлення стороннього обладнання або ремонту після ДТП.
ЛКП у кросовера вийшло слабким: відколи та подряпини з’являються швидко, особливо у випадку з передньою частиною паркетника. Несправності можуть траплятися з деякими елементами підвіски. У зоні ризику, за словами фахівця, знаходяться стійки стабілізатора, кульові опори та інше.
З пошуком запчастин також виникають проблеми, особливо якщо потрібна оригінальна деталь. Та й самі ремонтні роботи коштуватимуть дорого, каже експерт. Кросовери Mazda CX-5 першого покоління на російському вторинному ринку коштують від 450 тисяч гривень, максимальна ціна досягає 2 млн гривень.
В Україні водій зобов'язаний мати при собі три основні документи: посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво…
Щоб без проблем подолати далекі відстані трасою, важливо розуміти, чим відрізняється така їзда від міської.…
У 2026 році водії в Україні зіткнуться з низкою змін у законодавстві та правилах, що…
Dacia офіційно представила третє покоління Sandero 2026 року, завершивши період чуток та витоків. Ця модель,…
Продавці вживаних автомобілів нерідко намагаються приховати сліди аварій, запевняючи покупців, що машина ніколи не була…
Скоротити витрату палива можна навіть без складних технічних рішень - достатньо дотримуватися кількох простих правил.…
Leave a Comment