Суперечки про правильні оберти двигуна тривають роками. Одні водії їздять на мінімальних обертах, щоб зекономити пальне, інші – періодично “розкручують” двигун до високих обертів. Автомеханіки пояснюють: найбільше шкодять саме постійно низькі оберти – до 2000 за хвилину. У цьому режимі паливо згорає не повністю, утворюється нагар, зростає ризик детонації, що шкодить поршням, шатунам і вкладишам. Також погіршується змащення деталей через слабку роботу масляного насоса.
Натомість оберти в межах 2500-3500 за хвилину – оптимальні. Пальне згорає повністю, двигун зношується менше. Корисною є і періодична “чистка” на високих обертах (до 5000/хв), але з дотриманням правил: виїхати на трасу, розігнатися до 110 км/год і перейти на знижену передачу (наприклад, з 5-ї на 3-ю). Такий режим протягом 30 хвилин допоможе випалити конденсат і нагар, очистити свічки, але не варто робити це надто часто – раз на 5-7 тис. км достатньо.
Висновок: постійна їзда “на низах” – хибна економія, яка призводить до поломок. Дотримання правильного діапазону обертів – запорука довговічної роботи двигуна.
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…
Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…
Leave a Comment