Суперечки про правильні оберти двигуна тривають роками. Одні водії їздять на мінімальних обертах, щоб зекономити пальне, інші – періодично “розкручують” двигун до високих обертів. Автомеханіки пояснюють: найбільше шкодять саме постійно низькі оберти – до 2000 за хвилину. У цьому режимі паливо згорає не повністю, утворюється нагар, зростає ризик детонації, що шкодить поршням, шатунам і вкладишам. Також погіршується змащення деталей через слабку роботу масляного насоса.
Натомість оберти в межах 2500-3500 за хвилину – оптимальні. Пальне згорає повністю, двигун зношується менше. Корисною є і періодична “чистка” на високих обертах (до 5000/хв), але з дотриманням правил: виїхати на трасу, розігнатися до 110 км/год і перейти на знижену передачу (наприклад, з 5-ї на 3-ю). Такий режим протягом 30 хвилин допоможе випалити конденсат і нагар, очистити свічки, але не варто робити це надто часто – раз на 5-7 тис. км достатньо.
Висновок: постійна їзда “на низах” – хибна економія, яка призводить до поломок. Дотримання правильного діапазону обертів – запорука довговічної роботи двигуна.
Toyota продовжує оновлювати ключові моделі свого модельного ряду: після дебюту нового Prius, рестайлінгу Camry та…
Багато інспекторів патрульної поліції - це не лише знавці правил дорожнього руху, а й доволі…
Британське видання AutoCar склало рейтинг десяти кращих сімейних автомобілів 2025 року, які ідеально підходять для…
Ще зовсім недавно багато хто з власників автомобілів із механічною коробкою передач пам'ятають, як у…
Ще зовсім недавно дизельні авто вважалися уособленням практичності - економічні, витривалі, з гарною тягою на…
Audi визнала: стан справ у компанії залишає бажати кращого. В інтерв'ю німецькій пресі глава бренду Гернот…
Leave a Comment