Суперечки про правильні оберти двигуна тривають роками. Одні водії їздять на мінімальних обертах, щоб зекономити пальне, інші – періодично “розкручують” двигун до високих обертів. Автомеханіки пояснюють: найбільше шкодять саме постійно низькі оберти – до 2000 за хвилину. У цьому режимі паливо згорає не повністю, утворюється нагар, зростає ризик детонації, що шкодить поршням, шатунам і вкладишам. Також погіршується змащення деталей через слабку роботу масляного насоса.
Натомість оберти в межах 2500-3500 за хвилину – оптимальні. Пальне згорає повністю, двигун зношується менше. Корисною є і періодична “чистка” на високих обертах (до 5000/хв), але з дотриманням правил: виїхати на трасу, розігнатися до 110 км/год і перейти на знижену передачу (наприклад, з 5-ї на 3-ю). Такий режим протягом 30 хвилин допоможе випалити конденсат і нагар, очистити свічки, але не варто робити це надто часто – раз на 5-7 тис. км достатньо.
Висновок: постійна їзда “на низах” – хибна економія, яка призводить до поломок. Дотримання правильного діапазону обертів – запорука довговічної роботи двигуна.
Mercedes-Benz запускає нову еру у дизайні: електричні та бензинові версії моделей тепер майже не відрізнятимуться…
Поліція України анонсувала посилення покарань за порушення правил дорожнього руху. Зміни стосуватимуться електросамокатів: запровадять чіткі…
В Україні змінили правила складання водійських іспитів. Після невдалої спроби теоретичного чи практичного тесту повторно…
Камери автофіксації на українських дорогах працюють цілодобово та здатні фіксувати широкий спектр порушень. Водночас не…
Середньорозмірні кросовери стабільно користуються попитом у сімейних автовласників завдяки своїй універсальності та практичності. У цьому…
Німецький виробник готує масштабне оновлення у сегменті електричних вантажівок, представивши лінійку моделей, створених на базі…
Leave a Comment