Суперечки про правильні оберти двигуна тривають роками. Одні водії їздять на мінімальних обертах, щоб зекономити пальне, інші – періодично “розкручують” двигун до високих обертів. Автомеханіки пояснюють: найбільше шкодять саме постійно низькі оберти – до 2000 за хвилину. У цьому режимі паливо згорає не повністю, утворюється нагар, зростає ризик детонації, що шкодить поршням, шатунам і вкладишам. Також погіршується змащення деталей через слабку роботу масляного насоса.
Натомість оберти в межах 2500-3500 за хвилину – оптимальні. Пальне згорає повністю, двигун зношується менше. Корисною є і періодична “чистка” на високих обертах (до 5000/хв), але з дотриманням правил: виїхати на трасу, розігнатися до 110 км/год і перейти на знижену передачу (наприклад, з 5-ї на 3-ю). Такий режим протягом 30 хвилин допоможе випалити конденсат і нагар, очистити свічки, але не варто робити це надто часто – раз на 5-7 тис. км достатньо.
Висновок: постійна їзда “на низах” – хибна економія, яка призводить до поломок. Дотримання правильного діапазону обертів – запорука довговічної роботи двигуна.
Євросоюз запроваджує стандарт Euro 7 , який уперше регулює не лише вихлопні гази, а й…
Ситуація знайома багатьом водіям: патрульний жестом зупиняє автомобіль, і перша реакція часто - вимкнути двигун.…
В Україні водії все частіше потрапляють під адміністративну відповідальність не лише через штрафи, а й…
Японська компанія нещодавно представила кросовер Toyota RAV4 2026 нового покоління. Тепер виробник розпочав підготовку автомобіля…
Преміальні позашляховики поєднують комфорт, продуктивність і престиж, але для багатьох покупців вирішальним фактором залишається надійність.…
Volkswagen готує до прем’єри новий електричний кросовер, який стане найдоступнішим SUV у лінійці бренду. Його…
Leave a Comment