Суперечки про правильні оберти двигуна тривають роками. Одні водії їздять на мінімальних обертах, щоб зекономити пальне, інші – періодично “розкручують” двигун до високих обертів. Автомеханіки пояснюють: найбільше шкодять саме постійно низькі оберти – до 2000 за хвилину. У цьому режимі паливо згорає не повністю, утворюється нагар, зростає ризик детонації, що шкодить поршням, шатунам і вкладишам. Також погіршується змащення деталей через слабку роботу масляного насоса.
Натомість оберти в межах 2500-3500 за хвилину – оптимальні. Пальне згорає повністю, двигун зношується менше. Корисною є і періодична “чистка” на високих обертах (до 5000/хв), але з дотриманням правил: виїхати на трасу, розігнатися до 110 км/год і перейти на знижену передачу (наприклад, з 5-ї на 3-ю). Такий режим протягом 30 хвилин допоможе випалити конденсат і нагар, очистити свічки, але не варто робити це надто часто – раз на 5-7 тис. км достатньо.
Висновок: постійна їзда “на низах” – хибна економія, яка призводить до поломок. Дотримання правильного діапазону обертів – запорука довговічної роботи двигуна.
Jaguar завершив еру двигунів внутрішнього згоряння та тепер зосередиться виключно на виробництві електрокарів. Наразі заводи…
Нерідко під час наближення до світлофора водій стикається з раптовим увімкненням жовтого сигналу. У такі…
У щорічному рейтингу надійності автомобілів від журналу Consumer Reports відбулися зміни серед лідерів. Subaru, яка…
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Leave a Comment