У літню спеку, особливо в умовах дорожніх заторів, нерідко можна спостерігати закипаючі автомобілі, з-під капота яких виривається пара. Це свідчить про неполадки в системі охолодження двигуна. Проблеми з охолодженням найгостріше виявляються у спеку, коли система працює на межі своїх можливостей.
Причиною можуть бути забруднений радіатор, пошкоджені шланги, дефекти кришки радіатора або використання старої рідини, що охолоджує. Будь-які витоку антифризу через розгерметизацію системи призводять до його потрапляння на гарячі деталі та випаровування. Недостатнє охолодження негативно впливає на роботу двигуна.
Щоб уникнути неприємностей у літніх поїздках, рекомендується провести діагностику та своєчасно обслуговувати систему охолодження . Професійне чищення радіатора в автосервісі – корисний профілактичний захід. Важливо також стежити за рівнем рідини, що охолоджує, і підтримувати його в нормі. Під час тривалих поїздок у спеку звертайте увагу на показання температури на панелі приладів.
Перегрів гальм також є проблемою для машин у спеку. Гальмівні диски та колодки можуть перегріватися при високому навантаженні на автомобіль, русі в гору, частому та різкому гальмуванні, а також при зносі деталей гальмівної системи та відсутності своєчасної перевірки.
Ще одна причина зниження ефективності гальм у спеку – стара гальмівна рідина . Вона гігроскопічна і згодом накопичує вологу. У спекотний день вода в гальмівній рідині може закипіти, що вкрай небезпечно, оскільки гальма педаль практично перестає реагувати. Тому важливо регулярно перевіряти гальма та звертати увагу на будь-які ознаки погіршення їх роботи.
Сильні дощі можуть становити небезпеку для автомобілів. Літні зливи часто призводять до затоплення доріг. Паркування в низинах та магістралі з несправною зливовою каналізацією перетворюються на глибокі «озера». Раптові зливи можуть застати зненацька, і автомобілі опиняються у воді. У таких ситуаціях виникає ризик гідроудару двигуна.
Вода може потрапити у двигун через повітрозабірник та впускний колектор, потрапляючи безпосередньо у циліндри. Щоб уникнути цього, необхідно зменшити швидкість і рухатися з максимальною обережністю . По можливості, краще зупинитися на узбіччі та перечекати, поки рівень води та інтенсивність опадів зменшаться.
На думку експертів автомобіль з великим пробігом, що перевищує 500 тисяч кілометрів, доцільно позбутися. Значне…
Усі водії та пішоходи давно звикли до сигналів світлофорів, які регулюють дорожній рух. Однак зараз…
Користуватися електрокаром та заряджати його в дощ та грозу абсолютно безпечно, технології розраховані на роботу…
За підсумками першого півріччя 2025 року компактний хетчбек Dacia Sandero утримав статус найпопулярнішого автомобіля в…
Навіть рідкісний літній дощ може перетворити звичайну поїздку на справжнє випробування для водія. Основна й…
На перший погляд, на вторинному ринку можна знайти безліч варіантів авто у межах 300 тисяч…
Leave a Comment