Hyundai офіційно підтвердила випуск спортивної версії Ioniq 6 N, яка не орієнтована на комерційний успіх у традиційному сенсі. Як розповів глава підрозділу Performance Development Tech Манфред Харрер, головна мета проєкту – продемонструвати інженерні можливості бренду та показати, що компанія здатна створювати справжні драйверські автомобілі, навіть у сегменті електрокарів.
За словами Харрера, команда отримала повну свободу для покращення характеристик без стандартного розрахунку рентабельності: “Якщо у нас є ідеї, як зробити машину ще швидшою, легшою та цікавішою в керуванні – ми їх реалізуємо, навіть якщо це не вплине на прибуток”. Такий підхід нагадує дух японських спортивних авто 90-х років, які створювалися передусім з любові до інженерії, а не лише для продажів.
Ioniq 6 N стане нішевим проєктом – інженерним експериментом, що демонструє, що Hyundai здатна кинути виклик навіть найвідомішим брендам спорткарів. На тлі того, як більшість автовиробників роблять ставку на кросовери та масові моделі, Hyundai сміливо робить крок у бік автомобільного ентузіазму. Ioniq 6 N – це заява: інженерне мистецтво іноді важливіше за фінансові показники й маркетингові плани.
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Leave a Comment