Hyundai офіційно підтвердила випуск спортивної версії Ioniq 6 N, яка не орієнтована на комерційний успіх у традиційному сенсі. Як розповів глава підрозділу Performance Development Tech Манфред Харрер, головна мета проєкту – продемонструвати інженерні можливості бренду та показати, що компанія здатна створювати справжні драйверські автомобілі, навіть у сегменті електрокарів.
За словами Харрера, команда отримала повну свободу для покращення характеристик без стандартного розрахунку рентабельності: “Якщо у нас є ідеї, як зробити машину ще швидшою, легшою та цікавішою в керуванні – ми їх реалізуємо, навіть якщо це не вплине на прибуток”. Такий підхід нагадує дух японських спортивних авто 90-х років, які створювалися передусім з любові до інженерії, а не лише для продажів.
Ioniq 6 N стане нішевим проєктом – інженерним експериментом, що демонструє, що Hyundai здатна кинути виклик навіть найвідомішим брендам спорткарів. На тлі того, як більшість автовиробників роблять ставку на кросовери та масові моделі, Hyundai сміливо робить крок у бік автомобільного ентузіазму. Ioniq 6 N – це заява: інженерне мистецтво іноді важливіше за фінансові показники й маркетингові плани.
Компанія General Motors подала патент на систему, здатну попереджати водіїв про пошкодження дорожнього покриття до…
Шведська марка Volvo, що належить китайському холдингу Geely, випускає флагманський кросовер XC90 ще з 2002…
У мережі з’явилася перша неофіційна фотографія оновленої Dacia Sandero без камуфляжу. Фото зроблене під час…
Відеореєстратори вже стали звичною частиною автомобілів українців, але багато хто досі не знає, що неправильне…
В Україні продаж автомобіля - це не лише спосіб швидко отримати гроші, а й дія,…
В Україні можуть змінитися правила для літніх водіїв - у Верховній Раді розглядають законопроєкт №8082,…
Leave a Comment