Hyundai офіційно підтвердила випуск спортивної версії Ioniq 6 N, яка не орієнтована на комерційний успіх у традиційному сенсі. Як розповів глава підрозділу Performance Development Tech Манфред Харрер, головна мета проєкту – продемонструвати інженерні можливості бренду та показати, що компанія здатна створювати справжні драйверські автомобілі, навіть у сегменті електрокарів.
За словами Харрера, команда отримала повну свободу для покращення характеристик без стандартного розрахунку рентабельності: “Якщо у нас є ідеї, як зробити машину ще швидшою, легшою та цікавішою в керуванні – ми їх реалізуємо, навіть якщо це не вплине на прибуток”. Такий підхід нагадує дух японських спортивних авто 90-х років, які створювалися передусім з любові до інженерії, а не лише для продажів.
Ioniq 6 N стане нішевим проєктом – інженерним експериментом, що демонструє, що Hyundai здатна кинути виклик навіть найвідомішим брендам спорткарів. На тлі того, як більшість автовиробників роблять ставку на кросовери та масові моделі, Hyundai сміливо робить крок у бік автомобільного ентузіазму. Ioniq 6 N – це заява: інженерне мистецтво іноді важливіше за фінансові показники й маркетингові плани.
У часи, коли навіть преміальні автомобілі починають "втомлюватися" після 150 тисяч кілометрів, на ринку все…
Toyota висловила занепокоєння через те, що деякі виробники позначають автомобілі з 48-вольтовими mild-hybrid системами як…
Коли на вулиці хуртовина, двірники стукають по склу, а температура падає до мінус двадцяти, відразу…
Кросовер Kia Sportage веде свою історію з далекого 1993 року. 2021-го року цей світовий бестселер…
Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…
В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…
Leave a Comment