Hyundai офіційно підтвердила випуск спортивної версії Ioniq 6 N, яка не орієнтована на комерційний успіх у традиційному сенсі. Як розповів глава підрозділу Performance Development Tech Манфред Харрер, головна мета проєкту – продемонструвати інженерні можливості бренду та показати, що компанія здатна створювати справжні драйверські автомобілі, навіть у сегменті електрокарів.
За словами Харрера, команда отримала повну свободу для покращення характеристик без стандартного розрахунку рентабельності: “Якщо у нас є ідеї, як зробити машину ще швидшою, легшою та цікавішою в керуванні – ми їх реалізуємо, навіть якщо це не вплине на прибуток”. Такий підхід нагадує дух японських спортивних авто 90-х років, які створювалися передусім з любові до інженерії, а не лише для продажів.
Ioniq 6 N стане нішевим проєктом – інженерним експериментом, що демонструє, що Hyundai здатна кинути виклик навіть найвідомішим брендам спорткарів. На тлі того, як більшість автовиробників роблять ставку на кросовери та масові моделі, Hyundai сміливо робить крок у бік автомобільного ентузіазму. Ioniq 6 N – це заява: інженерне мистецтво іноді важливіше за фінансові показники й маркетингові плани.
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Leave a Comment