З часом у кожного автовласника виробляються власні звички за кермом, проте деякі з них здатні завдати автомобілю непомітної, але відчутної шкоди. Експерти радять переглянути свої дії, аби уникнути непотрібних поломок і витрат на ремонт. Виділено п’ять звичок, які найбільше псують вузли та механізми авто.
Перша – характерна для водіїв із великою вагою. Щоб полегшити посадку чи вихід із машини, вони часто спираються на двері або рульове колесо. Але якщо використовувати кермо як опору, це призводить до зношування рульового механізму. Петлі дверей від постійного навантаження можуть розхитатися і провиснути. Щоб цього уникнути, варто використовувати ручки або штатні поручні – вони спеціально розраховані на таке навантаження.
Друга шкідлива звичка – крутити кермо на місці, коли авто стоїть. Це перевантажує рульову рейку та гідропідсилювач або електропідсилювач керма. Новачки часто грішать цим, не знаючи, що така манера їзди поступово вбиває дорогу деталь. Також не рекомендується залишати колеса вивернутими під час стоянки – це створює додатковий тиск на механізм.
Третє – ставати коліном на сидіння, щоб дістати речі з салону. Так можна швидко пошкодити оббивку і деформувати наповнювач.
Четверта помилка – примусово складати дзеркала вручну, якщо авто оснащене електроприводом. Це шкодить приводу складання і може повністю вивести його з ладу, змусивши вас ремонтувати або міняти вузол.
Усі ці прості поради допоможуть уникнути зайвих витрат і продовжать життя вашому автомобілю.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment