Стан уживаного авто часто видають деталі. Якщо одометр показує 90 тисяч кілометрів, а сидіння продавлені, кермо зношене, а педалі відполіровані до блиску – це ознаки можливого обману продавця. Експерт зауважує, що при реальному пробігу в 90 000 км оббивка сидінь зазвичай має лише легкі сліди зносу, без глибоких складок. Кермо може мати невеликі ознаки використання, але не бути стерте до основи. Затерті накладки на важелі чи кнопках також повинні насторожити.
Важливо перевірити маркування на склі. Якщо все скло одного року, а лобове виглядає новим – слід з’ясувати причину заміни. Помутнілі та пожовклі фари свідчать про тривалу експлуатацію, а нова оптика на автомобілі з великим пробігом може означати полірування або заміну. Шини з глибоким протектором, але з мікротріщинами на боковинах вказують на стару гуму, що не змінювалася, попри заявлений малий пробіг.
Огляньте моторний відсік – навіть після мийки сліди експлуатації помітні на стиках і болтах. Машина з реальним пробігом 150 тисяч км не може виглядати як нова. Також зверніть увагу на поведінку авто в русі: плавність перемикання передач, реакція на газ, вібрації – усе це косвено свідчить про реальний пробіг. Ці ознаки не приховає навіть недобросовісний продавець, підсумував експерт.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment