Вживані корейські кросовери та позашляховики приваблюють покупців доступною ціною та хорошим оснащенням, часто вигіднішим за європейські чи японські аналоги. Проте не всі моделі можна вважати безпечним вкладенням грошей.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi (2004-2010) – простий і популярний кросовер з економічним дизелем. Але саме мотор 2.0 CRDi першого покоління має низку хронічних проблем: слабка паливна система (форсунки, помпа), ненадійна турбіна і часті тріщини головки блоку. Автоматична коробка передач рідко “живе” довше 200 000 км. Через дорогий ремонт утримання може перевищити вартість самого авто.
SsangYong Kyron 2.0 Xdi / 2.7 Xdi (2005-2014) – рамний позашляховик із дизелем Mercedes здається вигідною покупкою. Та на практиці власників чекають проблеми з електронікою, нестабільна паливна система, ненадійний автомат, слабкий повний привід і постійні збої в електропроводці. З деталями для ремонту іноді теж складно.
Kia Sportage II 2.0 Diesel (2004-2010) – слабке місце цього кросовера – дизель 2.0 CRDi. Турбіна, паливна апаратура та масляна помпа часто ламаються передчасно. Повний привід працює нестабільно, а кузов схильний до корозії.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment