Вживані корейські кросовери та позашляховики приваблюють покупців доступною ціною та хорошим оснащенням, часто вигіднішим за європейські чи японські аналоги. Проте не всі моделі можна вважати безпечним вкладенням грошей.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi (2004-2010) – простий і популярний кросовер з економічним дизелем. Але саме мотор 2.0 CRDi першого покоління має низку хронічних проблем: слабка паливна система (форсунки, помпа), ненадійна турбіна і часті тріщини головки блоку. Автоматична коробка передач рідко “живе” довше 200 000 км. Через дорогий ремонт утримання може перевищити вартість самого авто.
SsangYong Kyron 2.0 Xdi / 2.7 Xdi (2005-2014) – рамний позашляховик із дизелем Mercedes здається вигідною покупкою. Та на практиці власників чекають проблеми з електронікою, нестабільна паливна система, ненадійний автомат, слабкий повний привід і постійні збої в електропроводці. З деталями для ремонту іноді теж складно.
Kia Sportage II 2.0 Diesel (2004-2010) – слабке місце цього кросовера – дизель 2.0 CRDi. Турбіна, паливна апаратура та масляна помпа часто ламаються передчасно. Повний привід працює нестабільно, а кузов схильний до корозії.
В Україні і також Європі, є дорогі автомобілі, які, незважаючи на високу ціну, майже не…
Іноді навіть цілком тверезий водій потрапляє у неприємності, бо виглядає підозріло, хоча не має жодного…
Попри велику кількість камер, що фіксують порушення правил дорожнього руху, поліцейські й надалі зобов'язані виконувати…
Через зростаючий дефіцит оригінальних запчастин все частіше фіксують крадіжки автодеталей - під ударом здебільшого дорогі…
Кабінет Міністрів України схвалив оновлені правила дорожнього руху та змінив порядок притягнення порушників до відповідальності.…
Все частіше українські водії звертають увагу на дивну ситуацію: після заправки "під горло" на одних…
Leave a Comment