Вживані корейські кросовери та позашляховики приваблюють покупців доступною ціною та хорошим оснащенням, часто вигіднішим за європейські чи японські аналоги. Проте не всі моделі можна вважати безпечним вкладенням грошей.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi (2004-2010) – простий і популярний кросовер з економічним дизелем. Але саме мотор 2.0 CRDi першого покоління має низку хронічних проблем: слабка паливна система (форсунки, помпа), ненадійна турбіна і часті тріщини головки блоку. Автоматична коробка передач рідко “живе” довше 200 000 км. Через дорогий ремонт утримання може перевищити вартість самого авто.
SsangYong Kyron 2.0 Xdi / 2.7 Xdi (2005-2014) – рамний позашляховик із дизелем Mercedes здається вигідною покупкою. Та на практиці власників чекають проблеми з електронікою, нестабільна паливна система, ненадійний автомат, слабкий повний привід і постійні збої в електропроводці. З деталями для ремонту іноді теж складно.
Kia Sportage II 2.0 Diesel (2004-2010) – слабке місце цього кросовера – дизель 2.0 CRDi. Турбіна, паливна апаратура та масляна помпа часто ламаються передчасно. Повний привід працює нестабільно, а кузов схильний до корозії.
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…
Leave a Comment