Вживані корейські кросовери та позашляховики приваблюють покупців доступною ціною та хорошим оснащенням, часто вигіднішим за європейські чи японські аналоги. Проте не всі моделі можна вважати безпечним вкладенням грошей.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi (2004-2010) – простий і популярний кросовер з економічним дизелем. Але саме мотор 2.0 CRDi першого покоління має низку хронічних проблем: слабка паливна система (форсунки, помпа), ненадійна турбіна і часті тріщини головки блоку. Автоматична коробка передач рідко “живе” довше 200 000 км. Через дорогий ремонт утримання може перевищити вартість самого авто.
SsangYong Kyron 2.0 Xdi / 2.7 Xdi (2005-2014) – рамний позашляховик із дизелем Mercedes здається вигідною покупкою. Та на практиці власників чекають проблеми з електронікою, нестабільна паливна система, ненадійний автомат, слабкий повний привід і постійні збої в електропроводці. З деталями для ремонту іноді теж складно.
Kia Sportage II 2.0 Diesel (2004-2010) – слабке місце цього кросовера – дизель 2.0 CRDi. Турбіна, паливна апаратура та масляна помпа часто ламаються передчасно. Повний привід працює нестабільно, а кузов схильний до корозії.
Плануючи покупку автомобіля з пробігом, не варто обмежуватися швидким оглядом кузова. Насамперед важливо уважно вивчити…
При заправці автомобіля кожен водій вибирає один із трьох варіантів: вказує потрібний обсяг палива, суму…
Toyota має намір розширити і без того значну лінійку SUV-моделей компанії випуском нового компактного кросовера.…
Сьогодні вибір автомобіля став набагато ширшим, але водночас і складнішим - експерти радять уважно зважити…
У новому рейтингу видання Consumer Reports у сегменті трирядних сімейних SUV особливо виділилися кілька моделей,…
Тривалість служби автомобільних шин залежить не лише від їхнього віку, а й від умов експлуатації,…
Leave a Comment