Авто

Nissan відкликає майже пів мільйона авто через проблеми з двигунами VC-Turbo

Минулого тижня стало відомо, що Nissan відкликає майже пів мільйона машин у США та Канаді через проблеми з двигуном. Дефект виявили у моторах VC-Turbo, які ставлять не лише на Nissan, а й на Infiniti. Під відкликання потрапили Altima 2019-2020 років, Rogue 2021-2024 років, QX50 2019-2022 років і QX55 2022 року.

Американське агентство безпеки дорожнього руху повідомило, що у цих двигунах можуть бути браковані підшипники. З часом це може призвести до поломок. Власники можуть помітити підозрілі шуми або сигнал на панелі ще до серйозних проблем. У США відкликають понад 443 тисячі машин, у Канаді – майже 38 тисяч. Дилери мають оглянути мотор на наявність металевих частинок. Якщо вони є – двигун відремонтують або замінять. Якщо ні – у трициліндрових моторах 1.5 VC-Turbo поміняють прокладку піддону, масло та перепрошиють блок управління двигуном. Для 2.0-літрових моторів достатньо буде заміни мастила, якщо сторонніх частинок не знайдуть. Повідомлення про відкликання власники отримають у серпні.

Попри ці проблеми Nissan продовжує розвиватися. Разом із китайським Dongfeng компанія створила нову спільну фірму з капіталом 1 млрд юанів, щоб експортувати новий електроседан Nissan N7 до Південно-Східної Азії, на Близький Схід і, можливо, до Європи. Для цього доведеться доробити програмне забезпечення, адже машина використовує китайський штучний інтелект, який обмежений у деяких країнах.

Седан N7 вже добре продається в Китаї – він недорогий і має сучасний дизайн. Тепер його хочуть продавати і за межами країни, але не в США. Нову експортну компанію Dongfeng і Nissan створили в червні, 60% належить Nissan. Перші поставки за кордон планують на наступний рік. Крім N7, ходять чутки, що Nissan може продавати за межами Китаю ще й електричний Z9 або пікап Frontier Pro з гібридною установкою. Для цього доведеться адаптувати частину електроніки, і Nissan вже працює з місцевою компанією IAT Automobile Technology, щоб зробити нове програмне забезпечення для інших ринків.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nissan

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025