Авто

Як дощ і волога впливають на стан автомобіля: поради експерта

Share

Літо в розпалі, і дощі на дорогах стали частими. Автоексперт розповів, як постійна волога впливає на машину і чи можуть зливи спричинити серйозні поломки або швидке зношення авто.

За словами директора сервісу великої дилерської мережі, сучасні автомобілі розраховані на їзду в різних погодних умовах, але вода може завдати шкоди, якщо потрапляє в непотрібні місця, особливо в електроніку. Герметичні блоки з часом втрачають захист через зношення ущільнювачів або неякісний ремонт. Особливо небезпечні забиті дренажі, через які вода потрапляє в салон чи під капот, що може викликати корозію, окислення контактів і навіть коротке замикання. Щоб уникнути проблем, потрібно регулярно перевіряти роз’єми, користуватися діелектричними мастилами і чистити дренажі.

Корозія – головний ворог автомобіля під час дощів. Бруд і волога на кузові створюють ідеальні умови для утворення іржі, особливо на порогах, арках і зварних швах. Заводська антикорозійна обробка з часом втрачає дію, тому її варто оновлювати кожні 2-3 роки. Важливо також замінювати пошкоджені підкрилки і бризковики, які захищають днище, а після дощу ретельно мити машину, особливо колісні арки та нижню частину кузова.

Вода може зашкодити і двигуну з трансмісією. Проїзд глибокою калюжею на швидкості загрожує гідроударом – коли вода потрапляє в циліндри замість повітря, що призводить до дорогого ремонту або заміни двигуна. Волога також може потрапляти в агрегати через пошкоджені сальники чи вентиляцію, викликаючи змішування олії з водою і пришвидшуючи зношення деталей. Щоб уникнути таких проблем, краще не їхати через глибокі калюжі, контролювати рівень і стан робочих рідин та перевіряти сапуни.

Отже, сама по собі вода не шкодить автомобілю, але без правильного догляду вона може викликати серйозні неприємності. Регулярний огляд, чистка і профілактика допоможуть зберегти машину в порядку навіть у дощовий сезон.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Топ-5 автомобілів, які найчастіше ламаються

Власник сервісного центру German Car Depot Алан Гелфанд у розмові з журналістами GoBankingRates поділився списком…

11.07.2025

Нові правила техогляду 2025: що зміниться для водіїв в Україні

У 2025 році в Україні набирають чинності нові правила проведення обов'язкового технічного контролю автомобілів. Зміни…

11.07.2025

Що варто знати про вживану Toyota C‑HR: плюси й мінуси

Серед уживаних кросоверів Toyota C‑HR виділяється незвичною для марки зовнішністю. Купеподібний кузов на піднятій платформі…

11.07.2025

Експерти пояснили причини займання вживаних автомобілів

Серед ключових чинників ризику для старих іномарок, особливо автомобілів 80-90-х років випуску, експерт з підбору…

11.07.2025

Renault показала кросовер Bigster у новому вигляді

Компанія Renault розширила свою лінійку кросоверів і офіційно представила новий SUV під назвою Boreal, який…

11.07.2025

Автоексперт розповів про найнебезпечніші звички водіїв влітку

"Помию машину біля під'їзду, а гальмівні колодки поміняю на дачі" - такі літні звички знайомі…

11.07.2025