Кожен власник автомобіля хоча б раз замислювався, що буде з машиною, якщо вона постійно стоїть під дощем. Чи не замкне електрику, чи не заіржавіє кузов, чи не зламається двигун? Розберімося по черзі.
Сучасні автомобілі спроектовані так, щоб працювати в дощ, сніг і туман: роз’єми і блоки керування герметичні, дроти захищені від вологи. Але проблеми можуть виникнути через неякісний ремонт, зношені ущільнювачі або забиті дренажі, через які вода накопичується у важкодоступних місцях. Щоб цього уникнути, варто регулярно перевіряти герметичність підкапотного простору, обробляти клеми діелектричним мастилом і чистити дренажні отвори, особливо біля лобового скла.
Кузов автомобіля дуже вразливий до вологи – постійна вологість і бруд прискорюють корозію. Тому важливо проводити антикорозійну обробку кожні 2-3 роки, особливо в прихованих порожнинах, встановити підкрилки і бризковики, які захищають від бруду, а також мити машину після дощів, приділяючи увагу днищу, де накопичуються сіль і реагенти.
Що стосується двигуна та коробки передач, дощ сам по собі не пошкодить їх, але вода може потрапити в критичні місця через низько розташований повітрозабірник, протікання масла або несправні сальники. Це може призвести до гідроудару, емульсії в маслі та підвищеного зносу. Тому не варто швидко їхати по глибоких калюжах, слідкуйте за вентиляцією і сапунами, а також регулярно перевіряйте рівень і стан технічних рідин.
Панікувати не потрібно – машина не розтане від дощу, але волога дійсно прискорює знос, особливо на старих або недоглянутих авто. Щоб зберегти автомобіль у гарному стані, регулярно перевіряйте ущільнювачі й електрику, робіть антикорозійну обробку, очищуйте дренажі і підкрилки, стежте за технічними рідинами та по можливості зберігайте машину під навісом або у гаражі з вентиляцією.
Українські суди все частіше звертають увагу на законність дій поліції під час зупинки автомобілів. Показовим…
Компанія Nissan представила оновлення для легендарного Skyline, який досі продається в Японії як аналог знятого…
Компанія Mercedes-Benz готується до оновлення свого флагманського седана S-Class. Тестові рестайлінгові прототипи «Есок» випробовуються на…
AAA провела дослідження, щоб з'ясувати, чи справді високоо́ктанова паліва очищає двигун. Результати виявилися неоднозначними: так,…
Після скасування обов'язкового техогляду українські дороги заповнилися автомобілями з різним технічним станом. Саме тому патрульні…
Серед нових автомобілів, придбаних українцями цього року, беззаперечним лідером став сірий колір. Майже третина всіх…
Leave a Comment