Якщо поглянути на лобове скло авто або розташоване позаду, можна побачити малюнок із дрібних чорних крапок. Багато автовласників вважають, що він призначений виключно для декоративних цілей. Однак на ділі це не зовсім так.
Так, чорні крапки мають назву “фрити” і складаються з керамічної фарби. Нанесення здійснюється з використанням спеціальних трафаретів, після чого фарба проходить загартовування при високих температурах. Якщо доторкнутися до візерунка, то можна відчути, що він надає склу шорсткості, при цьому змити фрити водою або мийними засобами неможливо.
Фрити захищають клей з поліуретану, який використовується для кріплення скла до кузова авто, від ультрафіолету. Вплив сонячних променів може призвести до руйнування клейового складу; фрити запобігають цьому. Вони також запобігають потраплянню вологи в салон, а завдяки шорсткій поверхні покращують зчеплення клею.
У фритів є також і декоративна роль. Вони можуть маскувати нерівності, що виникають під час нанесення герметика. Серед інших практичних можна виділити зменшення колірного контрасту на кордонах скла і кузова авто; а також вони захищають водія від засліплення яскравим світлом. Точки найчастіше розташовуються у вигляді своєрідного малюнка навколо салонного дзеркала заднього виду, це дає змогу уникнути потрапляння яскравих променів в очі під час спроби поправити деталь або оцінити стан дороги позаду авто.
Висока температура повітря впливає не лише на самопочуття водія й пасажирів, але й на ефективність…
Незабаром очікується прем'єра спадкоємця Ferrari Roma, оригінальна модель якої була представлена у 2019 році. Напередодні…
Літня спека в салоні автомобіля - справжнє випробування, особливо якщо кондиціонер відсутній або не працює…
Перед тривалою поїздкою на машині в спекотний сезон вкрай важливо упевнитися в її технічній справності…
Контроль стану ременя газорозподільного механізму (ГРМ) - одна з найважливіших задач для кожного власника автомобіля.…
Mercedes-Benz G-Class по праву вважається одним із найдорожчих авто у світі, але незабаром у тих,…
Leave a Comment