Чутки про повернення V8 у топову версію Mercedes-AMG CLE 63 2026 нарешті отримали підтвердження. Німецький інсайдер Rollende Reporter опублікував фото прототипу, на яких чітко видно дві повноцінні випускні труби — по одній на кожен ряд циліндрів. Така конструкція характерна для V-подібних двигунів і виключає наявність рядних “четвірок” або “шісток”. Оскільки AMG вже давно не використовує V6, залишається один варіант — знайомий 4,0-літровий V8 з двома турбінами.
Це не єдиний доказ повернення “вісімки”. Після запуску гібридного C 63 S E Performance з 2,0-літровим турбомотором дилери зіткнулися з проблемами у продажах. Покупці не оцінили поєднання рекордних 671 к.с. і 752 Н·м із компромісами у звуці та характері двигуна. Глава AMG визнав, що клієнти не відчувають «зв’язку» з новими гібридними моделями.
Додатково з’явилися шпигунські відео з характерним ревом V8 прототипів CLE 63, а також офіційний анонс Mercedes про повернення V8 із м’якою гібридною системою в найближчих моделях. Усі ці факти вказують на те, що V8 у CLE 63 майже гарантований.
Залишається питання — якою буде потужність нового двигуна. Гібридний C 63 S вже видає 671 к.с., а найпотужніший V8 AMG у США обмежений 603 к.с. Чи зможе Mercedes поєднати високі цифри з характерним звучанням і харизмою, дізнаємося на офіційній презентації.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment