Чутки про повернення V8 у топову версію Mercedes-AMG CLE 63 2026 нарешті отримали підтвердження. Німецький інсайдер Rollende Reporter опублікував фото прототипу, на яких чітко видно дві повноцінні випускні труби — по одній на кожен ряд циліндрів. Така конструкція характерна для V-подібних двигунів і виключає наявність рядних “четвірок” або “шісток”. Оскільки AMG вже давно не використовує V6, залишається один варіант — знайомий 4,0-літровий V8 з двома турбінами.
Це не єдиний доказ повернення “вісімки”. Після запуску гібридного C 63 S E Performance з 2,0-літровим турбомотором дилери зіткнулися з проблемами у продажах. Покупці не оцінили поєднання рекордних 671 к.с. і 752 Н·м із компромісами у звуці та характері двигуна. Глава AMG визнав, що клієнти не відчувають «зв’язку» з новими гібридними моделями.
Додатково з’явилися шпигунські відео з характерним ревом V8 прототипів CLE 63, а також офіційний анонс Mercedes про повернення V8 із м’якою гібридною системою в найближчих моделях. Усі ці факти вказують на те, що V8 у CLE 63 майже гарантований.
Залишається питання — якою буде потужність нового двигуна. Гібридний C 63 S вже видає 671 к.с., а найпотужніший V8 AMG у США обмежений 603 к.с. Чи зможе Mercedes поєднати високі цифри з характерним звучанням і харизмою, дізнаємося на офіційній презентації.
З настанням холодів водіям варто подбати про стан автомобіля та замінити деякі витратні матеріали, щоб…
Через два роки після скасування дотацій, що, як показують звіти, значно охолодили попит на електромобілі,…
На фоне нескольких інцидентів, включаючи пожежі та ДТП, коли люди опинялися заблокованими всередині своїх автомобілів,…
Багато українців звикли заливати бак до країв, щоб рідше відвідувати заправку, проте ця звичка може…
Volkswagen Commercial Vehicles представив сьоме покоління Transporter, яке отримало безпрецедентну різноманітність варіантів кузова, місткості та…
Компанія Ford оголосила про відкликання майже 625 тисяч автомобілів у США через несправності ременів безпеки…
Leave a Comment