Чутки про повернення V8 у топову версію Mercedes-AMG CLE 63 2026 нарешті отримали підтвердження. Німецький інсайдер Rollende Reporter опублікував фото прототипу, на яких чітко видно дві повноцінні випускні труби — по одній на кожен ряд циліндрів. Така конструкція характерна для V-подібних двигунів і виключає наявність рядних “четвірок” або “шісток”. Оскільки AMG вже давно не використовує V6, залишається один варіант — знайомий 4,0-літровий V8 з двома турбінами.
Це не єдиний доказ повернення “вісімки”. Після запуску гібридного C 63 S E Performance з 2,0-літровим турбомотором дилери зіткнулися з проблемами у продажах. Покупці не оцінили поєднання рекордних 671 к.с. і 752 Н·м із компромісами у звуці та характері двигуна. Глава AMG визнав, що клієнти не відчувають «зв’язку» з новими гібридними моделями.
Додатково з’явилися шпигунські відео з характерним ревом V8 прототипів CLE 63, а також офіційний анонс Mercedes про повернення V8 із м’якою гібридною системою в найближчих моделях. Усі ці факти вказують на те, що V8 у CLE 63 майже гарантований.
Залишається питання — якою буде потужність нового двигуна. Гібридний C 63 S вже видає 671 к.с., а найпотужніший V8 AMG у США обмежений 603 к.с. Чи зможе Mercedes поєднати високі цифри з характерним звучанням і харизмою, дізнаємося на офіційній презентації.
Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Leave a Comment