Більшість сучасних автомобілів оснащуються кондиціонером. Він дає змогу врятуватися від спеки в літній період, крім того, може бути корисним і в зимовий час. Однак є власники машин, які й зовсім ним не користуються. Експерти розповіли, чому потрібно використовувати його цілий рік, а також, коли не варто бездумно користуватися кнопкою рециркуляції повітря.
Так, кондиціонер у зимовий час може осушити повітря в салоні, позбавивши підвищеної вологості. Вона виникає під час рясних снігопадів, коли в салон неминуче потрапляє сніг, що згодом тане на килимках. Допомагає він і в дощову погоду – ефект той самий, що під час потрапляння вологи зі снігом. При цьому використання кондиціонера дає змогу запобігти запотіванню скла.
Рециркуляція повітря, яка активується спеціальною кнопкою, навпаки, в дощову погоду призводить до активнішого утворення конденсату на склі. Під час активації цього режиму повітря з салону система ганяє по кілька кіл, що призводить до посилення проблеми із запотіванням.
Дехто вважає, що тоді рециркуляція і зовсім не потрібна, раз з нею тільки проблеми. Однак насправді іноді виникають ситуації, коли потрібно обмежити потрапляння повітря зовні в салон. Це актуально, якщо доводиться їхати за вантажівкою, з вихлопної системи якої валить сильний дим. Крім того, вона дає змогу не пускати в салон пил, якщо доводиться їхати бездоріжжям за великою машиною.
Кількість автолюбителів в Україні зростає, а новачки часто допускають типові помилки через недостатній досвід: у…
BMW продовжує розвивати напрямок, який більшість автовиробників давно поставили на паузу. Німці готують до серійного…
Porsche готує до випуску повністю електричну версію Cayenne 2026, яка отримає сучасну індуктивну систему зарядки.…
Mitsubishi Outlander, що нині продається в актуальному поколінні з 2021 року, готується до рестайлінгу. За…
Власники автомобілів зі старими номерними знаками повинні замінити їх на сучасні, оскільки Єдиний державний реєстр…
У умовах зростання цін на пальне багато автовласників замислюються про перехід на дешевший 92-й бензин.…
Leave a Comment