Сучасні технології в нових авто часто називають інноваціями, але насправді вони можуть швидше зношувати машину, ускладнювати ремонт і збільшувати його вартість. Якщо не хочете раптово витрачати великі гроші на ремонт, варто знати про основні “новинки”, які можуть бути не такими корисними, як здаються.
Вона глушить двигун на світлофорах, щоб зекономити паливо. Насправді економія мінімальна, а ось навантаження на акумулятор та стартер зростає. Особливо страждають турбомотори, якщо немає спеціальної системи охолодження турбіни після зупинки.
Замість простих ручок тепер складні меню на екранах, якими важко керувати під час руху. Часто вони глючать, а ремонт чи заміна панелі – дороге задоволення, яке самостійно не зробиш.
Замість повноцінного запасного колеса у більшості нових авто лише набір для підкачки. Якщо пробито боковину – поїздка закінчена, доведеться викликати евакуатор, що може бути проблемою в віддалених місцях.
У нових авто мало місця, щоб дістатися до важливих деталей. Навіть заміна лампочки у фарі – ціла пригода, що часто закінчується поламаними кріпленнями і втраченим часом. Гаряче і тісне середовище швидко псує гумові деталі та електроніку.
На кермі зараз багато кнопок, але ними не так легко користуватися, як здається. Вони часто затираються або ламаються, а управління круїзом або кліматом на ходу потребує зосередження, що відволікає.
Зручно, але небезпечно – автомобіль можна викрасти за допомогою технології перехоплення сигналу ключа (“довгі руки”). До того ж, заміна або ремонт ключа коштує дорого, а розряджена батарейка залишить вас на узбіччі.
Традиційний важіль замінили на кнопки або джойстики, які часто незручні і неінтуїтивні. Помилка при виборі режиму може призвести до непередбачених наслідків. Крім того, електроніка може зламатися і заблокувати передачу.
Вони дають більше потужності з меншого об’єму, але швидше зношуються через високі температури і навантаження. Вимагають ретельного обслуговування і якісного палива. Ремонт турбін і пов’язаних систем – дорогий.
Ідея – економія палива, але система часто працює нестабільно і з часом викликає проблеми в моторі. Ремонт обходиться дорожче, ніж заощаджене на паливі.
Сучасні двигуни подають паливо прямо в камеру згоряння, що підвищує ефективність, але призводить до нагару на впускних клапанах. Це погіршує роботу двигуна і вимагає дорогого механічного очищення.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment