Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі є низка слабких місць, які слід враховувати під час експлуатації.
Найбільша проблема – слабке лакофарбове покриття та схильність кузова до корозії, особливо у авто перших років випуску. Власникам варто регулярно перевіряти арки, пороги та кришку багажника. Шумоізоляція також залишає бажати кращого – на високих швидкостях у салоні стає гучно.
Жорстка підвіска забезпечує гарну керованість, але знижує комфорт на нерівних дорогах. З часом виникають дрібні несправності з електрикою: виходять з ладу моторчик пічки, склопідйомники, датчики. До недоліків також відносять низький кліренс, що обмежує прохідність.
Двигуни Mazda 3 схильні до споживання масла при великих пробігах, тому потрібно регулярно стежити за його рівнем. Водночас 1.6-літрові мотори вважаються надійними й довговічними – при належному обслуговуванні здатні проходити 300-400 тисяч км без капремонту. Коробки передач також надійні та не вимагають дорогого ремонту.
Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…
Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…
У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…
Leave a Comment