Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі є низка слабких місць, які слід враховувати під час експлуатації.
Найбільша проблема – слабке лакофарбове покриття та схильність кузова до корозії, особливо у авто перших років випуску. Власникам варто регулярно перевіряти арки, пороги та кришку багажника. Шумоізоляція також залишає бажати кращого – на високих швидкостях у салоні стає гучно.
Жорстка підвіска забезпечує гарну керованість, але знижує комфорт на нерівних дорогах. З часом виникають дрібні несправності з електрикою: виходять з ладу моторчик пічки, склопідйомники, датчики. До недоліків також відносять низький кліренс, що обмежує прохідність.
Двигуни Mazda 3 схильні до споживання масла при великих пробігах, тому потрібно регулярно стежити за його рівнем. Водночас 1.6-літрові мотори вважаються надійними й довговічними – при належному обслуговуванні здатні проходити 300-400 тисяч км без капремонту. Коробки передач також надійні та не вимагають дорогого ремонту.
Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…
2025 рік підходить до кінця і виявився значно кращим, ніж прогнозували. Попри песимістичні очікування, світові…
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Leave a Comment