Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі є низка слабких місць, які слід враховувати під час експлуатації.
Найбільша проблема – слабке лакофарбове покриття та схильність кузова до корозії, особливо у авто перших років випуску. Власникам варто регулярно перевіряти арки, пороги та кришку багажника. Шумоізоляція також залишає бажати кращого – на високих швидкостях у салоні стає гучно.
Жорстка підвіска забезпечує гарну керованість, але знижує комфорт на нерівних дорогах. З часом виникають дрібні несправності з електрикою: виходять з ладу моторчик пічки, склопідйомники, датчики. До недоліків також відносять низький кліренс, що обмежує прохідність.
Двигуни Mazda 3 схильні до споживання масла при великих пробігах, тому потрібно регулярно стежити за його рівнем. Водночас 1.6-літрові мотори вважаються надійними й довговічними – при належному обслуговуванні здатні проходити 300-400 тисяч км без капремонту. Коробки передач також надійні та не вимагають дорогого ремонту.
27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…
Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…
Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…
Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…
Восени українські дороги часто оповиті туманом. Для багатьох це звична картина, але саме через туман…
Mitsubishi Outlander 2025 не увійшов до списку переможців Top Safety Pick за версією IIHS, незважаючи…
Leave a Comment