Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі є низка слабких місць, які слід враховувати під час експлуатації.
Найбільша проблема – слабке лакофарбове покриття та схильність кузова до корозії, особливо у авто перших років випуску. Власникам варто регулярно перевіряти арки, пороги та кришку багажника. Шумоізоляція також залишає бажати кращого – на високих швидкостях у салоні стає гучно.
Жорстка підвіска забезпечує гарну керованість, але знижує комфорт на нерівних дорогах. З часом виникають дрібні несправності з електрикою: виходять з ладу моторчик пічки, склопідйомники, датчики. До недоліків також відносять низький кліренс, що обмежує прохідність.
Двигуни Mazda 3 схильні до споживання масла при великих пробігах, тому потрібно регулярно стежити за його рівнем. Водночас 1.6-літрові мотори вважаються надійними й довговічними – при належному обслуговуванні здатні проходити 300-400 тисяч км без капремонту. Коробки передач також надійні та не вимагають дорогого ремонту.
З настанням літа багато українських автомобілістів стикаються з проблемою спеки: салон авто, залишеного під прямими…
Багато водіїв в Україні, отримавши постанову чи протокол від патрульної поліції, не вчитуються у зміст…
В інтернеті можна знайти безліч відгуків про китайські двигуни. Одні користувачі скаржаться, що мотори виходять…
Спортивний Porsche Taycan Turbo GT знову став рекордсменом серед серійних електрокарів. Слідом за Німеччиною і…
Останнім часом в Україні активно поширюються чутки про масові штрафи для водіїв за використання застарілих…
Не всі автовласники своєчасно змінюють ремінь ГРМ. Його поломка часто стає несподіванкою, яка вимагає серйозного…
Leave a Comment