Mazda 3 першого покоління, попри вік, залишається популярною на українському ринку. Водночас у цієї моделі є низка слабких місць, які слід враховувати під час експлуатації.
Найбільша проблема – слабке лакофарбове покриття та схильність кузова до корозії, особливо у авто перших років випуску. Власникам варто регулярно перевіряти арки, пороги та кришку багажника. Шумоізоляція також залишає бажати кращого – на високих швидкостях у салоні стає гучно.
Жорстка підвіска забезпечує гарну керованість, але знижує комфорт на нерівних дорогах. З часом виникають дрібні несправності з електрикою: виходять з ладу моторчик пічки, склопідйомники, датчики. До недоліків також відносять низький кліренс, що обмежує прохідність.
Двигуни Mazda 3 схильні до споживання масла при великих пробігах, тому потрібно регулярно стежити за його рівнем. Водночас 1.6-літрові мотори вважаються надійними й довговічними – при належному обслуговуванні здатні проходити 300-400 тисяч км без капремонту. Коробки передач також надійні та не вимагають дорогого ремонту.
Заправляти автомобіль "потроху", щоб зекономити, насправді не вигідно і навіть шкідливо для машини. Коли в…
Toyota Corolla завжди була одним із найпопулярніших автомобілів у світі. За даними Focus2Move, станом на…
Епоха легендарного п'ятициліндрового двигуна Audi добігає свого завершення. Керівництво компанії офіційно підтвердило, що 2,5-літровий бензиновий…
Зупинка автомобіля поліцією для багатьох водіїв є стресовою ситуацією, яка може розвиватися по-різному залежно від…
Багато водіїв прагнуть зробити салон свого авто більш комфортним та затишним, встановлюючи декоративні елементи або…
Mercedes-Benz офіційно підтвердив, що перші прототипи компактного G-Class, неофіційно названого Mini G, незабаром з'являться на…
Leave a Comment