Зовнішність новинки вирізняється роздільними фарами та задніми ліхтарями: верхні денні ходові вогні видніються чітко, а основні матричні LED-фари сховані за сильно тонованим склом. Одна фара містить вражаючі 25 600 світлодіодів – ремонт або заміна таких світлових модулів обіцяють бути дорогими.
Задні ліхтарі також отримали світлодіодну нижню смугу, а водії зможуть змінювати світловий підпис, вибираючи серед шести варіантів графіки – схожа технологія є у новому Audi A6. Колісні арки стилізовані під оригінальний Quattro, базова комплектація отримала 17-дюймові диски, а топова – 20-дюймові. Шини стали ширшими – 235 мм замість 215 мм, а коефіцієнт аеродинамічного опору покращився з 0,32 до 0,30.
Інтер’єр відповідає сучасній філософії Audi нового покоління: цифрова приладова панель діагоналлю 11,9 дюйма та центральний сенсорний дисплей на 12,8 дюйма, який працює під керуванням Android Automotive замість власної ОС бренду. Особливістю стала акустична шумоізоляція бокових стекол – функція, що поки відсутня в інших компактних моделях Audi.
Ще однією новинкою стало переміщення селектора коробки передач з центральної консолі за кермове колесо, що звільнило місце для двох великих підстаканників і охолоджуваної бездротової зарядки для смартфона.
Базова версія оснащена 1,5-літровим турбомотором потужністю 148 к.с., який здатен відключати половину циліндрів для економії палива. Він працює в парі з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач і має передній привід.
Більш потужний варіант отримав 2,0-літровий бензиновий двигун з віддачею 261 к.с. і 400 Нм крутного моменту, а також повний привід Quattro. Дизельна версія пропонує 2,0 TDI з 148 к.с. і 360 Нм, але на старті продажів буде доступна лише передньопривідна модифікація. Обидва двигуни працюють із “роботом”.
Топовою модифікацією стане підключуваний гібрид із переднім приводом: поєднання 1,5-літрового бензинового мотора та електродвигуна дає 268 к.с. і 400 Нм. Ємність батареї – 19,7 кВт·год, максимальний електричний запас ходу – до 120 км (WLTP). Швидка зарядка постійним струмом потужністю до 50 кВт дозволяє за півгодини зарядити батарею від 10% до 80%. Гібридна модель працює з 6-ступінчастою автоматичною коробкою.
У Німеччині ціна базової моделі стартує від 44 600 євро, а гібридної – від 49 300 євро. Після зняття з виробництва Q2, новий Q3 стане найдоступнішим кросовером Audi. Електричної версії Q3 поки не передбачено.
Головною новинкою компанії Mazda цього року є її світовий бестселер CX-5, якому належить перейти в…
Автоюрист у бесіді з порталом naav.ru перерахував ситуації, за яких водіїв можуть покарати за увімкнений…
У щільному міському трафіку, де затори стали звичним явищем, двигун автомобіля часто працює на холостих…
Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди славилися своєю надійністю та довговічністю, незалежно від покоління. Проте наскільки…
Збройний конфлікт між Ізраїлем та Іраном вже відгукнувся на українських автозаправках: за лічені дні бензин…
Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…
Leave a Comment