Авто

Audi представила третє покоління компактного кросовера Q3 з новим дизайном і гібридною версією

Зовнішність новинки вирізняється роздільними фарами та задніми ліхтарями: верхні денні ходові вогні видніються чітко, а основні матричні LED-фари сховані за сильно тонованим склом. Одна фара містить вражаючі 25 600 світлодіодів – ремонт або заміна таких світлових модулів обіцяють бути дорогими.

Задні ліхтарі також отримали світлодіодну нижню смугу, а водії зможуть змінювати світловий підпис, вибираючи серед шести варіантів графіки – схожа технологія є у новому Audi A6. Колісні арки стилізовані під оригінальний Quattro, базова комплектація отримала 17-дюймові диски, а топова – 20-дюймові. Шини стали ширшими – 235 мм замість 215 мм, а коефіцієнт аеродинамічного опору покращився з 0,32 до 0,30.

Інтер’єр відповідає сучасній філософії Audi нового покоління: цифрова приладова панель діагоналлю 11,9 дюйма та центральний сенсорний дисплей на 12,8 дюйма, який працює під керуванням Android Automotive замість власної ОС бренду. Особливістю стала акустична шумоізоляція бокових стекол – функція, що поки відсутня в інших компактних моделях Audi.

Ще однією новинкою стало переміщення селектора коробки передач з центральної консолі за кермове колесо, що звільнило місце для двох великих підстаканників і охолоджуваної бездротової зарядки для смартфона.

Базова версія оснащена 1,5-літровим турбомотором потужністю 148 к.с., який здатен відключати половину циліндрів для економії палива. Він працює в парі з 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач і має передній привід.

Більш потужний варіант отримав 2,0-літровий бензиновий двигун з віддачею 261 к.с. і 400 Нм крутного моменту, а також повний привід Quattro. Дизельна версія пропонує 2,0 TDI з 148 к.с. і 360 Нм, але на старті продажів буде доступна лише передньопривідна модифікація. Обидва двигуни працюють із “роботом”.

Топовою модифікацією стане підключуваний гібрид із переднім приводом: поєднання 1,5-літрового бензинового мотора та електродвигуна дає 268 к.с. і 400 Нм. Ємність батареї – 19,7 кВт·год, максимальний електричний запас ходу – до 120 км (WLTP). Швидка зарядка постійним струмом потужністю до 50 кВт дозволяє за півгодини зарядити батарею від 10% до 80%. Гібридна модель працює з 6-ступінчастою автоматичною коробкою.

У Німеччині ціна базової моделі стартує від 44 600 євро, а гібридної – від 49 300 євро. Після зняття з виробництва Q2, новий Q3 стане найдоступнішим кросовером Audi. Електричної версії Q3 поки не передбачено.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Продажі преміальних седанів у Європі впали на 19% за 10 місяців

Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…

08.12.2025

Топ-5 найкращих уживаних авто для новачків

Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…

08.12.2025

Найпроблемніші двигуни Subaru: чотири моделі, що розчарували власників

Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…

08.12.2025

Які старі кросовери найбільше витрачають бензин у місті

У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…

08.12.2025

Новорічні прикраси на авто: як не порушити правила і уникнути штрафу

Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…

08.12.2025

Шість європейських країн пропонують переглянути заборону ДВЗ

У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…

08.12.2025