Авто

Як вас можуть обдурити під час заправки авто: головні схеми

Share

Для більшості водіїв заправка автомобіля – звична справа. Хтось приїжджає на АЗС кілька разів на тиждень, інші – майже щодня. Сьогодні на багатьох автозаправках працюють оператори, які самостійно заливають паливо. Завдяки цьому автовласник може навіть не виходити з машини. Але чи завжди це безпечно – повністю довірити процес сторонній людині? Минулого тижня автоюрист прокоментував цю тему, і його висновки заслуговують на увагу.

З одного боку, заправники значно спрощують життя. Водієві достатньо лише назвати марку пального та бажану кількість літрів або суму. Решту зробить працівник АЗС: відкриє лючок, заповнить бак і навіть принесе термінал для оплати або здачу. Усе це – без потреби залишати салон авто. На перший погляд – зручно і швидко. Але така довіра може коштувати дорого.

Найпоширеніша загроза – недолив пального. Поки водій читає новини в телефоні чи ходить за водою до магазину при АЗС, нечесний оператор може злити частину вже оплаченого пального в окрему ємність. І хоча табло показуватиме повний обсяг, у бак насправді потрапить менше.

Бувають і інші неприємності. Наприклад, працівник може випадково пролити бензин на кузов, що згодом призведе до пошкодження лакофарбового покриття. В такому випадку відновлення ЛФП стане проблемою самого власника авто. У години пік, коли на АЗС утворюються черги, працівники часто поспішають. Через це виникають випадкові подряпини біля бензобака або забуті відкриті лючки та незакручені кришки.

Найгірший варіант – заливка неправильного пального. Якщо переплутати, скажімо, А-92 з А-95 – нічого критичного не станеться. Але якщо замість бензину у бак потрапить дизель, це може спричинити серйозні проблеми з двигуном та паливною системою. Ремонт у такому випадку буде дорогим і тривалим.

Щоб уникнути подібних ситуацій, краще самостійно контролювати процес заправки. Якщо ви все ж вирішили скористатися допомогою працівника АЗС – не втрачайте пильності. Переконайтесь у правильності дій оператора та перевірте все після завершення.

Щодо чайових – залишати їх чи ні, вирішує кожен індивідуально. Варто пам’ятати, що заправник виконує свої прямі обов’язки, і подяка – це винятково добровільний жест.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АЗС

Останні записи

Водіям не дозволять курити в кабінах вантажівок: перевізники обурені

Експерти спільноти самозайнятих перевізників та малого й середнього транспортного бізнесу, до якої входять 32 000…

07.06.2025

ТОП-5 вживаних кросоверів з найкращим співвідношенням ціна/надійність

Ще не так давно на вторинному ринку беззаперечними фаворитами були седани. Toyota Camry, Volkswagen Passat,…

07.06.2025

Як підготувати авто до спеки: три ключові системи, що потребують уваги

У літній період автомобілі стикаються з особливими випробуваннями через підвищення температури повітря. Щоб машина працювала…

07.06.2025

Названо два позашляховики, які варто обрати замість нудних бестселерів

Для українських реалій особливою популярністю користуються автомобілі з підвищеними позашляховими можливостями - кросовери та позашляховики.…

07.06.2025

Названо звички водіїв, які руйнують авто і ведуть до дорогого ремонту

Наш експерт розповів про водійські звички, які прискорюють знос автомобіля та можуть призвести до дорогого…

07.06.2025

Штраф за відсутність аптечки: що каже закон і як діяти водію

Українське законодавство вимагає, аби в автомобілі обов'язково була медична аптечка. Це передбачено пунктом 31.4.7 "е"…

07.06.2025