Авто

Як вас можуть обдурити під час заправки авто: головні схеми

Share

Для більшості водіїв заправка автомобіля – звична справа. Хтось приїжджає на АЗС кілька разів на тиждень, інші – майже щодня. Сьогодні на багатьох автозаправках працюють оператори, які самостійно заливають паливо. Завдяки цьому автовласник може навіть не виходити з машини. Але чи завжди це безпечно – повністю довірити процес сторонній людині? Минулого тижня автоюрист прокоментував цю тему, і його висновки заслуговують на увагу.

З одного боку, заправники значно спрощують життя. Водієві достатньо лише назвати марку пального та бажану кількість літрів або суму. Решту зробить працівник АЗС: відкриє лючок, заповнить бак і навіть принесе термінал для оплати або здачу. Усе це – без потреби залишати салон авто. На перший погляд – зручно і швидко. Але така довіра може коштувати дорого.

Найпоширеніша загроза – недолив пального. Поки водій читає новини в телефоні чи ходить за водою до магазину при АЗС, нечесний оператор може злити частину вже оплаченого пального в окрему ємність. І хоча табло показуватиме повний обсяг, у бак насправді потрапить менше.

Бувають і інші неприємності. Наприклад, працівник може випадково пролити бензин на кузов, що згодом призведе до пошкодження лакофарбового покриття. В такому випадку відновлення ЛФП стане проблемою самого власника авто. У години пік, коли на АЗС утворюються черги, працівники часто поспішають. Через це виникають випадкові подряпини біля бензобака або забуті відкриті лючки та незакручені кришки.

Найгірший варіант – заливка неправильного пального. Якщо переплутати, скажімо, А-92 з А-95 – нічого критичного не станеться. Але якщо замість бензину у бак потрапить дизель, це може спричинити серйозні проблеми з двигуном та паливною системою. Ремонт у такому випадку буде дорогим і тривалим.

Щоб уникнути подібних ситуацій, краще самостійно контролювати процес заправки. Якщо ви все ж вирішили скористатися допомогою працівника АЗС – не втрачайте пильності. Переконайтесь у правильності дій оператора та перевірте все після завершення.

Щодо чайових – залишати їх чи ні, вирішує кожен індивідуально. Варто пам’ятати, що заправник виконує свої прямі обов’язки, і подяка – це винятково добровільний жест.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АЗС

Останні записи

Небезпека дешевих запчастин: що може зламатися і чим це загрожує

В умовах зростання цін чимало автовласників дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних запчастин, часто…

14.06.2025

Автомеханік жорстко розкритикував надійність Volkswagen

Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…

14.06.2025

General Motors інвестує майже $4 млрд у відновлення виробництва електрокарів у США

General Motors офіційно оголосила про велику інвестицію в розмірі майже 4 мільярдів доларів в американські…

14.06.2025

В Україні заборонили мити та ремонтувати авто у громадських місцях

В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…

14.06.2025

Оновлений хетчбек Cupra Born знову з’явився на тестах

Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…

14.06.2025

Автопілот Tesla провалив тест безпеки з дитячим манекеном

Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…

14.06.2025