Авто

Як вас можуть обдурити під час заправки авто: головні схеми

Для більшості водіїв заправка автомобіля – звична справа. Хтось приїжджає на АЗС кілька разів на тиждень, інші – майже щодня. Сьогодні на багатьох автозаправках працюють оператори, які самостійно заливають паливо. Завдяки цьому автовласник може навіть не виходити з машини. Але чи завжди це безпечно – повністю довірити процес сторонній людині? Минулого тижня автоюрист прокоментував цю тему, і його висновки заслуговують на увагу.

З одного боку, заправники значно спрощують життя. Водієві достатньо лише назвати марку пального та бажану кількість літрів або суму. Решту зробить працівник АЗС: відкриє лючок, заповнить бак і навіть принесе термінал для оплати або здачу. Усе це – без потреби залишати салон авто. На перший погляд – зручно і швидко. Але така довіра може коштувати дорого.

Найпоширеніша загроза – недолив пального. Поки водій читає новини в телефоні чи ходить за водою до магазину при АЗС, нечесний оператор може злити частину вже оплаченого пального в окрему ємність. І хоча табло показуватиме повний обсяг, у бак насправді потрапить менше.

Бувають і інші неприємності. Наприклад, працівник може випадково пролити бензин на кузов, що згодом призведе до пошкодження лакофарбового покриття. В такому випадку відновлення ЛФП стане проблемою самого власника авто. У години пік, коли на АЗС утворюються черги, працівники часто поспішають. Через це виникають випадкові подряпини біля бензобака або забуті відкриті лючки та незакручені кришки.

Найгірший варіант – заливка неправильного пального. Якщо переплутати, скажімо, А-92 з А-95 – нічого критичного не станеться. Але якщо замість бензину у бак потрапить дизель, це може спричинити серйозні проблеми з двигуном та паливною системою. Ремонт у такому випадку буде дорогим і тривалим.

Щоб уникнути подібних ситуацій, краще самостійно контролювати процес заправки. Якщо ви все ж вирішили скористатися допомогою працівника АЗС – не втрачайте пильності. Переконайтесь у правильності дій оператора та перевірте все після завершення.

Щодо чайових – залишати їх чи ні, вирішує кожен індивідуально. Варто пам’ятати, що заправник виконує свої прямі обов’язки, і подяка – це винятково добровільний жест.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АЗС

Останні записи

Названо небезпечні звуки під капотом, які не варто ігнорувати

Спочатку з-під капота чути легкий посвист, потім додається постукування, а згодом з'являється відчуття, ніби там…

31.08.2025

Як за допомогою магніту захистити двигун і продовжити ресурс машини

Обслуговування автомобіля зазвичай здається доволі простим процесом, адже виробники надають чіткий регламент, виконання якого має…

31.08.2025

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025

Новий Hyundai Tucson отримає гібридні силові установки та дизайн у стилі Santa Fe

Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…

30.08.2025

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025