Авто

Як вас можуть обдурити під час заправки авто: головні схеми

Для більшості водіїв заправка автомобіля – звична справа. Хтось приїжджає на АЗС кілька разів на тиждень, інші – майже щодня. Сьогодні на багатьох автозаправках працюють оператори, які самостійно заливають паливо. Завдяки цьому автовласник може навіть не виходити з машини. Але чи завжди це безпечно – повністю довірити процес сторонній людині? Минулого тижня автоюрист прокоментував цю тему, і його висновки заслуговують на увагу.

З одного боку, заправники значно спрощують життя. Водієві достатньо лише назвати марку пального та бажану кількість літрів або суму. Решту зробить працівник АЗС: відкриє лючок, заповнить бак і навіть принесе термінал для оплати або здачу. Усе це – без потреби залишати салон авто. На перший погляд – зручно і швидко. Але така довіра може коштувати дорого.

Найпоширеніша загроза – недолив пального. Поки водій читає новини в телефоні чи ходить за водою до магазину при АЗС, нечесний оператор може злити частину вже оплаченого пального в окрему ємність. І хоча табло показуватиме повний обсяг, у бак насправді потрапить менше.

Бувають і інші неприємності. Наприклад, працівник може випадково пролити бензин на кузов, що згодом призведе до пошкодження лакофарбового покриття. В такому випадку відновлення ЛФП стане проблемою самого власника авто. У години пік, коли на АЗС утворюються черги, працівники часто поспішають. Через це виникають випадкові подряпини біля бензобака або забуті відкриті лючки та незакручені кришки.

Найгірший варіант – заливка неправильного пального. Якщо переплутати, скажімо, А-92 з А-95 – нічого критичного не станеться. Але якщо замість бензину у бак потрапить дизель, це може спричинити серйозні проблеми з двигуном та паливною системою. Ремонт у такому випадку буде дорогим і тривалим.

Щоб уникнути подібних ситуацій, краще самостійно контролювати процес заправки. Якщо ви все ж вирішили скористатися допомогою працівника АЗС – не втрачайте пильності. Переконайтесь у правильності дій оператора та перевірте все після завершення.

Щодо чайових – залишати їх чи ні, вирішує кожен індивідуально. Варто пам’ятати, що заправник виконує свої прямі обов’язки, і подяка – це винятково добровільний жест.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АЗС

Останні записи

Штраф за брудні номери: коли він законний, а коли ні

Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…

03.12.2025

ТОП-5 найнадійніших кросоверів 2025 року

Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…

03.12.2025

Як вибрати якісну незамерзаючу рідину для авто: поради експертів

Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…

03.12.2025

Toyota Corolla 2026 отримала нові кольори та гібридні версії

Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…

03.12.2025

Топ-6 кросоверів, які власники не хочуть продавати понад 15 років

Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…

03.12.2025

Volvo і Polestar закликають не відкладати заборону на продаж авто з ДВЗ у Європі

У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…

03.12.2025