Авто

Як вас можуть обдурити під час заправки авто: головні схеми

Для більшості водіїв заправка автомобіля – звична справа. Хтось приїжджає на АЗС кілька разів на тиждень, інші – майже щодня. Сьогодні на багатьох автозаправках працюють оператори, які самостійно заливають паливо. Завдяки цьому автовласник може навіть не виходити з машини. Але чи завжди це безпечно – повністю довірити процес сторонній людині? Минулого тижня автоюрист прокоментував цю тему, і його висновки заслуговують на увагу.

З одного боку, заправники значно спрощують життя. Водієві достатньо лише назвати марку пального та бажану кількість літрів або суму. Решту зробить працівник АЗС: відкриє лючок, заповнить бак і навіть принесе термінал для оплати або здачу. Усе це – без потреби залишати салон авто. На перший погляд – зручно і швидко. Але така довіра може коштувати дорого.

Найпоширеніша загроза – недолив пального. Поки водій читає новини в телефоні чи ходить за водою до магазину при АЗС, нечесний оператор може злити частину вже оплаченого пального в окрему ємність. І хоча табло показуватиме повний обсяг, у бак насправді потрапить менше.

Бувають і інші неприємності. Наприклад, працівник може випадково пролити бензин на кузов, що згодом призведе до пошкодження лакофарбового покриття. В такому випадку відновлення ЛФП стане проблемою самого власника авто. У години пік, коли на АЗС утворюються черги, працівники часто поспішають. Через це виникають випадкові подряпини біля бензобака або забуті відкриті лючки та незакручені кришки.

Найгірший варіант – заливка неправильного пального. Якщо переплутати, скажімо, А-92 з А-95 – нічого критичного не станеться. Але якщо замість бензину у бак потрапить дизель, це може спричинити серйозні проблеми з двигуном та паливною системою. Ремонт у такому випадку буде дорогим і тривалим.

Щоб уникнути подібних ситуацій, краще самостійно контролювати процес заправки. Якщо ви все ж вирішили скористатися допомогою працівника АЗС – не втрачайте пильності. Переконайтесь у правильності дій оператора та перевірте все після завершення.

Щодо чайових – залишати їх чи ні, вирішує кожен індивідуально. Варто пам’ятати, що заправник виконує свої прямі обов’язки, і подяка – це винятково добровільний жест.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АЗС

Останні записи

Названо електромобілі з найвитривалішими батареями

У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…

22.10.2025

Euro NCAP посилює стандарти безпеки: автовиробників змусять повернути кнопки в салони

У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…

22.10.2025

Як уникнути незаконного покарання за керування у стані сп’яніння

Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…

21.10.2025

Топ-5 бізнес-седанів, які не вбиваються навіть через 10 років

Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…

21.10.2025

Як безпечно збільшити кліренс автомобіля: поради та реальні витрати

Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…

21.10.2025

Перші спекулятивні Mazda 3 рендери показують агресивний дизайн

Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…

21.10.2025